Fitness Seller

Olijfolie

Bezoekers in dit topic

Little Daddy

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2010
Berichten
12.101
Waardering
710
Hoeveel eetlepels olijfolie is ''genoeg'' per dag te nemen? Soms neem ik wel 8 grote eetlepels olijfolie en vraag me of dit wel verstandig is (ong 100 ml)
 
Olijfolie is gezond, gewoon eten dus.
 
100ml is wel erg veel, er van uitgaande dat je ook nog vetten uit andere producten haalt.
900kcal op een dieet van +/- 3600, is al 25%. Dan zou je dus 25% vet uit de olijfolie halen, plus de rest.....Ofwel - naar mijn mening - overdreven veel vetten in je dieet.
 
100ml is wel erg veel, er van uitgaande dat je ook nog vetten uit andere producten haalt.
900kcal op een dieet van +/- 3600, is al 25%. Dan zou je dus 25% vet uit de olijfolie halen, plus de rest.....Ofwel - naar mijn mening - overdreven veel vetten in je dieet.
enige vetten wat ik neem is olijfolie en eieren, ik wil kijken wat veel vetten met mijn lichaam doet ipv veel carbs
 
olijf olie zijn goede natuurlijke vetten, veel hiervan zal je een lekkere vlotte stoelgang bezorgen.. meer niet. Als je er echter extreem veel van gaat eten ge je vet kweken.. lijkt mij niet de bedoeling maar ieder zijn doelen..
 
Gadver man. Waarom zou je losse eetlepels olijfolie gaan nemen? Tenzij je een echte hardgainer bent die 10000 kcal nodig heeft om te gainen vind ik het pure waanzin. Er zijn wel lekkerdere manieren om aan je cals en vetten te komen!
 
Gadver man. Waarom zou je losse eetlepels olijfolie gaan nemen? Tenzij je een echte hardgainer bent die 10000 kcal nodig heeft om te gainen vind ik het pure waanzin. Er zijn wel lekkerdere manieren om aan je cals en vetten te komen!
Ik vind het niet vies ook niet lekker, makkelijk 800 kcal, soms kan ik geen bord rijst eten omdat ik echt niks door mijn keel krijg dan is dit een optie.
 
Back
Naar boven