Fitness Seller

Ok, binnenkort wil ik gaan cutten..

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen

Huge Freak
15 jaar lid
Lid sinds
29 nov 2003
Berichten
8.315
Waardering
0
Ik zit nu op 14 a 15% vet en ik wil een %-tje of 4 a 5 kwijt.

Hoelang zou ik daarvoor uit moeten trekken 2 a 3 maanden. Ik heb in 3 jaar nog nooit gecut dus ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

1311
935
149,6
-82,6

______
2313,5 dagelijke behoefte in rust.

klopt dit?? Is gedaan na aaneiding van een vb van BigT



GEWICHT = 80.2kg x 13,8 = 1106,76
LENGTE = 172.5cm x 5 = 862,5
LEEFTIJD = 25 x 6,8 = 170
67 - 170 = -103

+ --------------------------------------

1866 kcal
 
ik zou t rustig aan doen, dus bijv 3/4 maanden ofzo, beter ook voor je spiermassa
 
Ik eet nu


3770 Kcal
234 Eiwit
425 KH
126 Vet

Ik weeg nu 95KG met 14 a 15%

Ik zit eraan te denken om 1L melk af te schrijven dan kom ik op 3270kcal en cardio in te voegen 3x per week 15 a 20 minuten.
 
Laatst bewerkt:
Man-Mountain zei:
ik zou t rustig aan doen, dus bijv 3/4 maanden ofzo, beter ook voor je spiermassa

Ok :). Tis wel een lange tijd.
 
als je crashcut gaat doen van 1 maand ofzo verlies je veel spiermassa
 
Ok maar wat vindt je ervan als ik eerst 500Kcal verlaag en dan 2 a 3 weken later weer 100 en zo verder. Ik zit namelijk al aardig hoog dus ik denk dat die 500 in ene niet zo heel erg zal zijn.
 
Je moet het in ieder geval langzaam afbouwen.
 
ik zou als ik jou was eerder met procenten werken dus iets van 20% onder je onderhoud en bijv daarmee gaan spelen, ene dag meer cal andere dag minder
 
2313,5 dagelijke behoefte in rust.


dus dat wordt dan 2313,5- 462,7 (20%)= 1850, 8

Moet ik hiermee dan beginnen. Damn dat is weinig.
 
Met trainingsdagen doe ik er dan 500Kcal bij.
 
Je moet zorgen dat je je ongeveer een halve kg per week verliest. Zo voorkom je dat je spiermassa gaat verliezen. Eerste week kan het wat meer zijn ivm vocht etc.

http://www.lijfsportenmiddelen.nl/

Bij aan tafel kijken.. :D
 
Brutez zei:
Je moet zorgen dat je je ongeveer een halve kg per week verliest. Zo voorkom je dat je spiermassa gaat verliezen. Eerste week kan het wat meer zijn ivm vocht etc.

http://www.lijfsportenmiddelen.nl/

Bij aan tafel kijken.. :D

Oke dan kom ik op 2764,88 kcal op trainingsdagen en op rustdagen wordt dat dan 2264,88.

Ga ik hier 20% onder zitten dan kom ik op trainingsdagen op ongeveer mijn onderhoudsniveau op rustdagen (2264,88 ) en op rustdagen kom ik dan op 1812,88Kcal :eek: . Kan dit wel goed zijn?
 
Tja, bij mij ging het zeer rap, maar het verschil tussen 10% en 8% is optisch vèèl groter dan van 12% naar 10%.

Tips:

Bouw je koolhydraten en calorieen geleidelijk af. Hierdoor went je lichaam en crash je niet. Ook het hongergevoel is dan minder hevig.

Drink veel water. Verhoog je eiwitten naar mate je je carbs en calorieen afbouwt.

Als je honger krijgt en nog niet toe bent aan je maaltijd, eet dan groente om de honger te verdrijven. Ook voor de vitamines.

Neem je schema aan, maar als je voelt dat je moet compenseren eet dan eiwitrijk voedsel. Zorg dat je eet wanneer je merkt dat je lichaam erom vraagt.

Als je het goed doet. Verlies je nauwelijks tot geen gewicht. Maar je oogt wel groter door je vasculariteit.
 
Grappig, zoveel posten hier, al 2 jaar lid zijn, en dan nog simpele vragen stellen. :D

En nog in de verkeerde sectie ook, moved dus. ;)
 
Centaur zei:
Grappig, zoveel posten hier, al 2 jaar lid zijn, en dan nog simpele vragen stellen. :D

En nog in de verkeerde sectie ook, moved dus. ;)


Je zou me ook kunnen helpen inplaats van me zo af te vallen, ik weet me namelijk echt geen raad op dit moment.
 
eduardjanssen zei:
Ik zit eraan te denken om 1L melk af te schrijven dan kom ik op 3270kcal en cardio in te voegen 3x per week 15 a 20 minuten.

Als je nu per cardio training wat langer cardio doet, dus bijv. 45 minuten ...dan scheelt dat ook al weer aardig wat tijd m.b.t. 't verlagen van je vetpercentage....
 
LOL 3 kwartier op de cardiotoer, niet overdrijven bro.
 
eduardjanssen zei:
LOL 3 kwartier op de cardiotoer, niet overdrijven bro.

Ben je bang dat je moe wordt dan? :D

Overal op het forum zie en hoor je niet anders dan dat je minimaal 30 tot 45 minuten moet cardio-en
 
je mag maar met 200 kcal per weer verlagen zodat je lichaam er aan gaat wennen
 
Back
Naar boven