AndroidHealthClinic

niet om de 2 a 3 u eten ?

  • Topic starter ouri
  • Startdatum
  • Reacties 330
  • Weergaven 19K
  • Volgers 46

Bezoekers in dit topic

ouri

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
21 jan 2010
Berichten
959
Waardering
3
Lengte
1m76
hallo ik had net een conversatie met iemand van deze site en deze wist me te vertellen dat je niet om de 2 a 3 u moest eten :rolleyes: hij vertelde me dat hij om half 9 ontbeet en daartussen ging werken /en trainen
als hij thuis kwam at hij nog een 2 e x maar wel heel veel zij hij mij ...
en zij dat eten om de 2 a 3 u al lang bewezen had dat dat niet werkte :p
iemand dezelfde mening hierover ?
 
Ja :)

(mag wel, maar hoeft niet)
 
Haha, nieje..verkeerde informatie :) U lichaam moet de ganse dag voeding krijgen, anders wordt je mogelijk katabool..daarnaast heeft u lichaam ook stoffen nodig om te herstellen. Als ik eet om 10u en dan zou wachten tot 14u dan voel ik me echt zwak, begin ik kou te krijgen, soms zweten, etc Het beste bewijs denk ik.
Veel eten in één keer compenseert de gespreide opname van voeding niet..
 
hallo ik had net een conversatie met iemand van deze site en deze wist me te vertellen dat je niet om de 2 a 3 u moest eten :rolleyes: hij vertelde me dat hij om half 9 ontbeet en daartussen ging werken /en trainen
als hij thuis kwam at hij nog een 2 e x maar wel heel veel zij hij mij ...
en zij dat eten om de 2 a 3 u al lang bewezen had dat dat niet werkte :p
iemand dezelfde mening hierover ?

Als je dat fijn vindt.., persoonlijk moet ik er niet aan denken om minder dan 4x te eten op 1 dag!
 
Hahahah dat was ik, die persoon, deze man denkt dat als je niet om de 2u eet, dat je spieren kapot gaan.


Roflol poppetje weg gehaald.. vond het achteraf niet zo leuk meer staan..
 
Laatst bewerkt:
Haha, nieje..verkeerde informatie :) U lichaam moet de ganse dag voeding krijgen, anders wordt je mogelijk katabool..daarnaast heeft u lichaam ook stoffen nodig om te herstellen. Als ik eet om 10u en dan zou wachten tot 14u dan voel ik me echt zwak, begin ik kou te krijgen, soms zweten, etc Het beste bewijs denk ik.
Veel eten in één keer compenseert de gespreide opname van voeding niet..
ja vond het maar raar ;) hij zei me dat ik beter moest rondlezen hier en dat als ik dat geloofde dat ik om de 2 a 3 u moest eten beter stopte met de sport ... maar ik denk ook dat het te maken heeft van persoon tot persoon :D ik ken mannen die niets doen aan hun voeding en geen verbode producten nemen en toch enkel spieren omzetten . het is in de genen volgens mij
 
Hahahah dat was ik, die persoon

Haha, eerlijke reactie :D Fout advies denk ik, waarom ben je van die mening?

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

ja vond het maar raar ;) hij zei me dat ik beter moest rondlezen hier en dat als ik dat geloofde dat ik om de 2 a 3 u moest eten beter stopte met de sport ... maar ik denk ook dat het te maken heeft van persoon tot persoon :D ik ken mannen die niets doen aan hun voeding en geen verbode producten nemen en toch enkel spieren omzetten . het is in de genen volgens mij

Bwa, genen doen veel..maar niet alles. Je kan tuurlijk wel spieren omzetten zonder dat te doen! Maar zouden die jongens waar jij naar verwijst wel op hun voeding letter, zouden ze nog verder staan
 
ja dat is waar want ik merk wel dat ze steeds op een bepaalt punt stoppen met groeien ;)
 
Is inderdaad achterhaald.

Totale kcal en macro's op een dag >> aantal maaltijden
 
hallo ik had net een conversatie met iemand van deze site en deze wist me te vertellen dat je niet om de 2 a 3 u moest eten :rolleyes: hij vertelde me dat hij om half 9 ontbeet en daartussen ging werken /en trainen
als hij thuis kwam at hij nog een 2 e x maar wel heel veel zij hij mij ...
en zij dat eten om de 2 a 3 u al lang bewezen had dat dat niet werkte :p
iemand dezelfde mening hierover ?

Heb je ook de stats gevraagt van die persoon? ;)
 
Is inderdaad achterhaald.

Totale kcal en macro's op een dag >> aantal maaltijden

Begrijp niet dat er zovelen zijn die zeggen dat dit klopt, terwijl dit helemaal niet zo is.. Wil je het maximum uit je lijf halen, dan moet je ook op je voeding letten, en op de tijdstippen dat je eet. U benodigde eiwitten en kh werken niet even efficiënt wanneer je zal bv in 3 maaltijden eet, als in 7. Je moet u lichaam blijven voeden de ganse dag door..simpel
 
Klopt helemaal! Alle serieuze bodybuilders eten ook maar 2x per dag. Het is dus compleet achterhaald om 6 a 8 keer per dag te eten :rolleyes:
 
Ieder lichaam is anders.
 
1,87*cm, ergens tussen 85-90kg, een lange tijd niet meer gewogen, VP is 12%.

Wel, had je mogelijk al verder kunnen staan,had je wel juist gegeten
Daarnaast zijn die stats niet zo denderend ook e..85-90kg, kan dus ook 86kg zijn, groot verschil tussen 85-90kg.
 
Haha, eerlijke reactie :D Fout advies denk ik, waarom ben je van die mening?

Momentje, ik heb eerder ergens verteld hoe ik mijn dag doormaak, zal het even opzoeken en citeren. :)

Ik wordt wakker, drink een bakkie koffie(soms), af en toe eet ik dan wel m'n havermout met schepje whey.. dit is rond half 9.
Dan van kwart over 9 tot half 6 savonds loop ik stage, dan ga ik direct door naar mn training (4x p/w, DY routine, beetje costumized)
Dan ben ik rond een uur of 7, 8 's avonds thuis, omgekleed naar simpele kleding, stuff opgeruimd, blabla, dan eet ik alles in 1x.. doe er ongv. een half uurtje over.. en dit werkt voor mij optimaal.

Ohja, ik eet clean, ik heb geen junkdagen, heb er geen verlangen na.. en hoef het niet.

PS. Ik heb 6x p/d eten gevolgd, ik heb IF gevolgd, noem maar op.
Dit is volgens mij wel zo'n beetje de ''warrior diet'' type, en I like it. :)
 
Klopt helemaal! Alle serieuze bodybuilders eten ook maar 2x per dag. Het is dus compleet achterhaald om 6 a 8 keer per dag te eten :rolleyes:
dit vind ik wel heel raar van welke bronnen halen jullie dit dan ? ;)
 
Wel, had je mogelijk al verder kunnen staan,had je wel juist gegeten
Daarnaast zijn die stats niet zo denderend ook e..85-90kg, kan dus ook 86kg zijn, groot verschil tussen 85-90kg.

Al geprobeerd, werkte minder.

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

dit vind ik wel heel raar van welke bronnen halen jullie dit dan ? ;)

Lezen op het internet
 
Volgens mij heb ik weleens gelezen dat Serge nubret maar een keer per dag at en die stond er bij als griekse god dus is geen must om te spreiden.
 
Back
Naar boven