Fitness Seller

Myfitnesspal! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sayer

Monstrous Giant
Lid geworden
22 okt 2011
Berichten
12.609
Waardering
1.969
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
myfitnesspal.gif



Myfitnesspal

Een bekende website lijkt me. Toch zie ik dat niet iedereen hier gebruik van maakt en dit zou vaak veel moeite of foute schema's kunnen besparen!

Hierbij graag wat uitleg over deze site/tool!



Nog geen account?

Maak er hier één aan!



De applicatie

App store

Google Play

BlackBerry World

Windows Phone



Eten?


Heel veel is zo terug te vinden, je kan dit op verschillende manieren:

-Je zoekt op merk (bv. Benito)

-Je zoekt op product zelf (bv. farfalle)

-Je kan via de app de barcode van je product scannen!

Let wel goed op, niet alles komt overeen. Zo zijn er ook barcodes van Colruyt huismerk die me een gelijkaardig product uit Amerika geven! De voedingswaardes kunnen dan licht verschillen.



Mijn product is niet te vinden?

Dan maak je het gewoon aan!

hur59y.jpg


14x2u05.jpg




Exercise

Met deze functie heb ik zelf geen ervaring, als mensen hier wel ervaring mee hebben mag dat altijd gedeeld worden!



Overzicht

Overzicht van je voeding is handig en duidelijk, je ziet dadelijk wat er mist en wat er beter kan.

Op de app krijg je een gelijkaardig voorbeeld, dat je ook nog visueler kan maken doordat je het in grafiek kan zetten.
(dit is een voorbeeld)

fn5m5g.jpg





Veel werk?

In het begin kan dit als veel werk lijken, altijd maar dat eten opzoeken, ingeven,..

Nu is het zo dat je de snel functie hebt (bij de site is dat via quick tools) en via de app zijn er altijd de gegevens terug te vinden van je recente voeding! Zo kan je altijd snel en makkelijk toevoegen :)



Handig!

Zowel de website, als de app zijn handig om een overzicht te bewaren van je voeding. Je bent je snel bewust van hoe en wat zonder al te veel gedoe!

Focus ook niet te veel op deze cijfers, de app is niet perfect. Je moet het nog altijd zelf uitvoeren!


Users

Gebruikers die actief op Myfitnesspal zitten en die je eventueel kan toevoegen:

-Sayer90
Vragen, opmerkingen of gelijkaardige apps! Deel het hier ;)
 
Laatst bewerkt:
Kan men meerdere periodes toevoegen ipv de standaard dinner, lunch etc?
 
Kan men meerdere periodes toevoegen ipv de standaard dinner, lunch etc?
Goede vraag!

Kan je zeker doen, zo heb ik zelf een extra 'tab' met pre-workout en post-workoust gemaakt.

De standaard dinner, lunch,... kan je ook van naam aanpassen.
 
Goede vraag!

Kan je zeker doen, zo heb ik zelf een extra 'tab' met pre-workout en post-workoust gemaakt.

De standaard dinner, lunch,... kan je ook van naam aanpassen.
Super! Ik ga het vanavond eens testen.
 
Ik maak er ook veelvuldig gebruik van.
Add my as friend : Killastyle
 
Zeer leuk ding, alleen vergt het wat moeite om alles wat je eet op te slagen
 
Gebruik het ook echt elke dag. Echt heel handig. Misschien lees ik er overheen, maar ik vond het zelf heel handig en ook nodig om mijn eigen doelen in te stellen (aantal kcal en gram e / v / k). Dit kan alleen op de site en niet binnen de app.
 
Heerlijk programma!
 
Fijne app! Gebruik het elke dag. En het fijne is dat je je doelen kan aanpassen op de k/e/v verhoudingen.
 
Gebruik het ook echt elke dag. Echt heel handig. Misschien lees ik er overheen, maar ik vond het zelf heel handig en ook nodig om mijn eigen doelen in te stellen (aantal kcal en gram e / v / k). Dit kan alleen op de site en niet binnen de app.
:thumbs: goede opmerking!
 
Is wel sticky waardig lijkt me! Gebruik het zelf ook dagelijks.
 
alles van muscle meat is ook aanwezig!

barcode scannen is easy peasy, gebruik het in de cut
 
Gebruik het zelf ook al een paar maanden, ben er heel tevreden over. Zeker een aanrader
 
Heb al bijna 365 dagen onafgebroken gelogd, ik zou echt niet meer zonder kunnen.
 
Super! Ik ga het vanavond eens testen.

Tip voor iedereen wellicht,

Zet alles bij ontbijt neer en niet in andere tabs , dit zodat alles opgeslagen wordt onder dit kopje , bijv als je bij middag eten klikt en je zoekt naar de havermout die je altijd eigenlijk als ontbijt eet zul je deze niet vinden en moet je deze dus weer gaan searchen , echter als je alles in een lijst voegt houd je alles in een bestand.
 
Bedankt voor de info! ik begin maandag heb nu nog boodschappen voor mijn eetschema van de eerste 3 maanden. v.a. maandag ga ik iifmm op 2500-2600kcal 35/40/25 ongeveer niet zo precies, dit lijkt mij ideaal hiervoor. Is het een idee om elkaar als friends toe te voegen (misschien in openingspost de namen) zodat we kunnen kijken wat we allemaal eten zodat we op die manier inspiraties op kunnen doen?
 
fatsecret is inderdaad ook zo'n soort app, gebruik hem ook dagelijks!
 
Back
Naar boven