DutchBodybuilding.com forum

DutchBodybuilding.com forum (http://forum.dutchbodybuilding.com/)
-   Voeding (http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/)
-   -   Belangrijk Nieuws Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/musclemeat-nl-vlees-online-bestellen-344659/)

pirader 3 March 2014 14:27

Eerste bestelling deze vrijdag geplaatst! Kan niet wachten op mijn pakketje morgen :D
Low fat hamburgers (doos 2,7kg = 18stuks)
1 kg Tonijnsteak
1 kg Gekookte kipblokjes (stevig) (toscaans)
Zoete Aardappel blokjes

Kleine bestelling om mee te beginnen. Volgende keer zeker de tartaar steaks mee bestellen indien deze bestelling mij bevalt.
Ik schrijf dan ook alvast een volledige review vanuit het mooie verre Belgie :D

Sjoerdje92 3 March 2014 14:59

heb net voor de deadline nog besteld was de tijd vergeten maar zal vast wel goed komen kan niet wachten :D

Mathijsimo 3 March 2014 15:06

Trouwens een tip voor de low fat hamburger! Op een één of andere manier kreeg ik hem niet erg sappig terug uit de pan. Wat je moet doen is de oven op 150 graden zetten, even opwarmen en de hamburger voor 15 minuten er in laten zitten. Vervolgens is deze klaar. Komt weinig vocht uit en is vele malen sappiger dan uit de koekepan!

MrJ 3 March 2014 15:43

Wanneer is de runderbiefstuk er weer? Grijp nu voor de tweede keer mis. :)

Scoobz0r 3 March 2014 19:47

Citaat:

Origineel gepost door Sgt Skip (Post 8371938)
Zojuist maar weer een bestelling gedaan :)

Vriezer was leeg dus ruim 10 kilo kippies :eatmeat: wat vis en paardenvlees en heb een sample tonijnsteak erbij genomen. :D

Kan niet wachten tot dinsdag :rolleyes:

:D toepasselijke nicname inderdaad. Bedankt voor de mooie bestelling! Deze is vandaag op de post gegaan. Er is al vrij veel tonijnsteak er uit gegaan. Erg populair! Nog geen reviews terug gehad. Zou het leuk vinden als je deze kan geven!

Citaat:

Origineel gepost door pirader (Post 8372866)
Eerste bestelling deze vrijdag geplaatst! Kan niet wachten op mijn pakketje morgen :D
Low fat hamburgers (doos 2,7kg = 18stuks)
1 kg Tonijnsteak
1 kg Gekookte kipblokjes (stevig) (toscaans)
Zoete Aardappel blokjes

Kleine bestelling om mee te beginnen. Volgende keer zeker de tartaar steaks mee bestellen indien deze bestelling mij bevalt.
Ik schrijf dan ook alvast een volledige review vanuit het mooie verre Belgie :D

Super pirader :thumbs: welkom bij muscle meat. Volledige reviews zijn wij dol op. Daar leren wij veel van waar het goed gaat en iets minder goed. Basic tips:

-hamburger: laag vuur bakken en regelmatig keren.
-tonijnsteak: roze houden in het midden
-kipblokjes: rustig ontdooien in koud water of in koelkast met verpakking. Niet overdrijven met opwarmen want dan haal je al het vocht er uit.
-Zoete aardappel: stomen in de magnetron (afgedekt) werkt het beste vind ik. 750watt 6-7minuten zou ik proberen vanuit bevroren toestand.

Citaat:

Origineel gepost door Sjoerdje92 (Post 8372889)
heb net voor de deadline nog besteld was de tijd vergeten maar zal vast wel goed komen kan niet wachten :D

:D just in time. Als het goed is heb je een track&trace ontvangen!

Citaat:

Origineel gepost door Mathijsimo (Post 8372910)
Trouwens een tip voor de low fat hamburger! Op een één of andere manier kreeg ik hem niet erg sappig terug uit de pan. Wat je moet doen is de oven op 150 graden zetten, even opwarmen en de hamburger voor 15 minuten er in laten zitten. Vervolgens is deze klaar. Komt weinig vocht uit en is vele malen sappiger dan uit de koekepan!

Leuke tip :brew: thnx!

Citaat:

Origineel gepost door MrJ (Post 8372970)
Wanneer is de runderbiefstuk er weer? Grijp nu voor de tweede keer mis. :)

De runderkogelbiefstukken vallen goed in de smaak :D het liep onverwacht de afgelopen week meer storm dan verwacht bij dit product. De runderkogelbiefstukken worden dinsdag om 16:00 in hoge voorraad aangevuld

gaultier 3 March 2014 23:07

Citaat:

Origineel gepost door Scoobz0r (Post 8371682)

Wanneer de mix deels uitverkocht is staat er wel de rode tekst ''aangepast''. Heb je deze gemist? Ondanks dit vind ik het wel vervelend voor je. Ik bericht je even met een PM om te kijken of we tot een compensatie kunnen komen.

Laat maar weten wat je van onze tonijn vond! Dit is voor het eerst afgelopen week verstuurd. Nog geen feedback gehad.

nee dat stond er niet bij. Ik heb het nog even nagekeken, maar bij een van de kip staat er miniem opgekrabbeld dat het stevige kip is, wat het totaal op 4 stuks brengt. Dan mis ik alleen toscaans nog

Scoobz0r 3 March 2014 23:08

Citaat:

Origineel gepost door gaultier (Post 8373918)
nee dat stond er niet bij. Ik heb het nog even nagekeken, maar bij een van de kip staat er miniem opgekrabbeld dat het stevige kip is, wat het totaal op 4 stuks brengt. Dan mis ik alleen toscaans nog

Ok duidelijk. PM komt er aan

MrJ 4 March 2014 09:42

Citaat:

Origineel gepost door Scoobz0r (Post 8373437)

De runderkogelbiefstukken vallen goed in de smaak :D het liep onverwacht de afgelopen week meer storm dan verwacht bij dit product. De runderkogelbiefstukken worden dinsdag om 16:00 in hoge voorraad aangevuld

Dus die kunnen morgen dan pas worden verstuurd neem ik aan?

Scoobz0r 4 March 2014 11:39

Citaat:

Origineel gepost door MrJ (Post 8374361)
Dus die kunnen morgen dan pas worden verstuurd neem ik aan?

Klopt! Voor 15:00 besteld is morgen in huis. Wij krijgen de runderkogelbiefstukken eind van deze middag geleverd, dus kunnen het morgen versturen en vanaf 16:00 besteld worden.

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Update groente: alles is weer beschikbaar!

De voorraad is enorm verhoogd en zal niet snel meer plotseling op 'tijdelijk uitverkocht' komen te staan.

http://musclemeat.nl/index.php?route...tegory&path=78

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:38 ----------

Update groente: alles is weer beschikbaar!

De voorraad is enorm verhoogd en zal niet snel meer plotseling op 'tijdelijk uitverkocht' komen te staan.

http://musclemeat.nl/index.php?route...tegory&path=78

Jan Modaal 4 March 2014 11:46

Citaat:

Origineel gepost door Scoobz0r (Post 8371781)
Als er geen concurentie mogelijkheden bestonden op deze wereld zou ik ze graag willen delen ;). Nog even geduld! Zal alvast 1 ding verklappen. Een nieuwe hamburger en een fruit product komt binnen twee weken er aan.

Kom maar op met die hamburger, ik moet waarschijnlijk over 2 weken wel weer bestellen dus dan kan ik die mooi testen ;)

NIKKK 4 March 2014 11:46

Scoob, die kipfilet Argentina is dat gewoon normale kipfilet? Wat moet ik met voorstellen bij los pollos Argentina?

Ik wil graag de niet stevige versie van die kipblokjes zijn dat deze? http://musclemeat.nl/index.php?route...&product_id=55

elvizzed 4 March 2014 11:53

Na lange tijd hier nog eens inloggen omdat ik in het weekend mijn eerste bestelling heb geplaatst (en vandaag onderweg is). Klein wegens try-out, maar afgaande op de goede reviews kan dat niet misgaan. Volgende keer meteen grotere order...

Erg benieuwd want super oplossing, bespaart me wel wat tijd-werk-geld.
Bij goede ervaring volgt review hier en op de eigen site snel. In it for the chicken, mostly ;)

Carth 4 March 2014 14:16

misschien is het persoonlijk, maar ik vond de hamburger flink gekruid, net een tikkeltje té (opboerend zeg maar)
varieert het aantal kruiden in de hamburgers omdat jullie aan het experimenteren zijn ofzo? :P

toscaanse kip lijkt me nu wat vochtiger/sappiger ofwel top!

ik ga zeker die groente proberen, heeft iemand ze al geprobeerd hier?
voor dat geld wil ik nooit meer groente snijden :D

Sgt Skip 4 March 2014 14:21

Citaat:

Origineel gepost door NIKKK (Post 8374578)
Scoob, die kipfilet Argentina is dat gewoon normale kipfilet? Wat moet ik met voorstellen bij los pollos Argentina?

Ik wil graag de niet stevige versie van die kipblokjes zijn dat deze? http://musclemeat.nl/index.php?route...&product_id=55

Dat zijn de niet stevige licht gezouten blokjes.

Dit zijn de naturel blokjes (niet stevig)

En als ik het goed begrijp zijn de Argentina normale kipfilets, dus niet gekruid o.i.d., maar afkomstig uit Argentinië. de Los Pollos is 10 kilo (rauwe) kipfilet Argentina

fhoc 4 March 2014 15:48

Re: Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Al reviews van de tuna?

Sjoerdje92 4 March 2014 16:04

klopt het dat de stevige natural kip roze is terwijl de rest wit is?

NIKKK 4 March 2014 17:33

Citaat:

Origineel gepost door Sgt Skip (Post 8374845)
Dat zijn de niet stevige licht gezouten blokjes.

Dit zijn de naturel blokjes (niet stevig)

En als ik het goed begrijp zijn de Argentina normale kipfilets, dus niet gekruid o.i.d., maar afkomstig uit Argentinië. de Los Pollos is 10 kilo (rauwe) kipfilet Argentina

Thanks, vindt die stevige blokjes niet lekker door de rijst, die niet stevige zijn daar in tegen ook een stuk makkelijker weg te eten :cool:

marina1975 4 March 2014 18:29

Binnen een maand... weer besteld. :)
Ben erg benieuwd naar de tonijn!

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Binnen een maand... weer besteld. :)
Ben erg benieuwd naar de tonijn!

kukipushup 4 March 2014 18:33

Ik wou eens een bestelling doen..hoop dingen zijn aantrekkelijk. Maar waarom geeft me winkelwagen 3,5kg aan terwijl er al aan 8kg in zit?

http://i60.tinypic.com/2r4lwm1.jpg

Je wou toch niet zeggen dat ik nog meer moet bestellen voor 1 bestelling..

Tythor Zeth 4 March 2014 18:36

Zoete aardappel en basmati rijst tellen voor 0,5 kg in de winkelwagen, aangezien de kosten voor Muscle Meat anders niet opwegen tegen de verkoopprijs. Dat staat ook bij de productbeschrijving van beide producten.

19:19

v3.8.9 Beta 2