AndroidHealthClinic

Moeite met appelazijn...nu niet meer!! :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Grote gasten!

Voor wie moeite heeft om appelazijn weg te krijgen....

1 theelepel appelazijn
1 eetlepel honing
Wat water erbij!!

Drinken maaaaaar!! :D en het is nog best lekker ook! :D als je maar goed roert! :D

Succes!
 
Waarvoor appelazyn drinken?
 
had ook nog nooit van appelazijn gehoord, thx ik zal het maar eens gaan proberen dan:cool:
 
nou ja werkt wel een beetje maar ik doe het niet meer, caffeine werkt net zo goed en daarbij hoef je geen zuur goedje door je keel heen te gieten.

Wat is dat vies die appelazijn. geen aanrader.
 
jordy zei:
nou ja werkt wel een beetje maar ik doe het niet meer, caffeine werkt net zo goed en daarbij hoef je geen zuur goedje door je keel heen te gieten.

Wat is dat vies die appelazijn. geen aanrader.


stel je niet aan...... het is ook voor de mensen die het wel willen nemen en het moeilijk door hun strot krijgen :D....

het helpt ... en ik vind dat het enorm helpt :D
 
hoeveel appelazijn neem je dan ....een eetlp?
ik neem het smorgens sinds kort ook gewoon een scheut in wat water en dan naar binnen in een slok......lekker is anders.... maar jah je wil wat he :p
 
naomi zei:
hoeveel appelazijn neem je dan ....een eetlp?
ik neem het smorgens sinds kort ook gewoon een scheut in wat water en dan naar binnen in een slok......lekker is anders.... maar jah je wil wat he :p

nee je moet kleine hoeveelheden nemen dus ik neem 3x een theelepel per dag... en doe er gewoon lepel honing in ..... schenk je glas vol met water en goed roeren... (heel goed) en dan moet je is drinken..... probeer nou is.... :D
 
ik neem het meestal 2 maal per dag een keer met water en een keer door de sla ofzo.....
maar het maakt toch nie uit of je nou een beetje water neemt of een heel glas gaat toch om de hoeveelheid azijn

ik zal het ook 3 maal per dag gaan drinken;)
 
naomi zei:
ik neem het meestal 2 maal per dag een keer met water en een keer door de sla ofzo.....
maar het maakt toch nie uit of je nou een beetje water neemt of een heel glas gaat toch om de hoeveelheid azijn

ik zal het ook 3 maal per dag gaan drinken;)

nee lieve schat! :D het is gewoon lekker als je een vol glas neemt 1 theelepel appelazijn en 1 eetlepel honing... dus niet meer kokhalzen... nou ja als jij het wel goed vind, zo ff snel met water prima :P ..... ik doe soms ook ff 1 el lijnzaadolie, 1 tl appelazijn en dan wat melk erin goed roeren en hup...... soort karnemelk :P word vanzelf zuur :P
 
Dus yj wil zeggen dat als ik 3 theelepels appelazyn (+ natuurlyk goede voeding ;)) inneen dat ik verschil gaat merken in droogheid door dat beetje appelazyn? Zo ja, waar koop je het hoe duur is het en hoelang doe je daarmee? :)
 
sjeun zei:
Dus yj wil zeggen dat als ik 3 theelepels appelazyn (+ natuurlyk goede voeding ;)) inneen dat ik verschil gaat merken in droogheid door dat beetje appelazyn? Zo ja, waar koop je het hoe duur is het en hoelang doe je daarmee? :)

niet in eens! verspreiden over de dag..... en ik citeer uit de van het forum:

<i>APPELAZIJN

Gebruik appelazijn in kleine hoeveelheden. Je kunt het gebruiken als saladedressing. Appelazijn is een sterk vochtafdrijvend middel omdat het gemaakt is van appels en de fruitzuren van appels creert een vetverbrandend proces. Het bevat ook veel potassium dat helpt om de vetopname te verlagen.</i>
 
Elmar zei:
niet in eens! verspreiden over de dag.....

Jaja, dit heb ik begrepen uit dit onderwerp. Maar hoe duur enzo is het?
 
heb gisteren een fles gehaalt bij tuinen voor 2.09
 
naomi zei:
heb gisteren een fles gehaalt bij tuinen voor 2.09

Okee, maar hoelang doe je daarmee en hoeveel zit erin?
 
sjeun zei:
Okee, maar hoelang doe je daarmee en hoeveel zit erin?


veel te lang! :P 3 theelepeltjes per dag... dat is 15 ml per dag.. en er zit 900 ml in ofzo! :D

15 ml 1 dag
150 ml 10 dagen
900 ml 90 dagen :D
 
Is appelazijn niet verkrijgbaar in capsules??? ^^
 
Elmar zei:
veel te lang! :P 3 theelepeltjes per dag... dat is 15 ml per dag.. en er zit 900 ml in ofzo! :D

15 ml 1 dag
150 ml 10 dagen
900 ml 90 dagen :D

aparte berekening, hmmmm.

150 ml in 10 dagen
900 ml in 90 dagen, moet dit niet 60 dagen zijn :D
 
je kan t aanlengen met water zodat t verdund wordt. dan werkt t niet zo goed meer als puur, maar goed genoeg. en t is makkelijker weg te krijgen
 
Back
Naar boven