Fitness Seller

mn nieuwe bulk dieet ter keuring.

Bezoekers in dit topic

inVorm

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
5 apr 2005
Berichten
10.904
Waardering
8.436
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Stats 82 kg en 13,7% spek.

maaltijd 1: 100 gr pasta met 150 gr tartaar en gefruit uitje en lekkere kruiden en gemalen kaas + half blikje tomaten puree of een beetje ketchup.

maaltijd 2: 175 gr aardappelen et 150 gr tonijn met een beetje zout en peper en 1 eetlepel yogonaise. (aardappeltonijn salade dus)

maaltijd 3: 3 boterhammen met jonge kaas en 0,5 bakje franse kwark aangevuld met schep weieiwit.

maaltijd 4: 2 boterhammen met jonge kaas en 0,5 bakje franse kwark aangevuld met schep weieiwit.+ weightgainer shake
training

maaltijd 5: post workout shake

maaltijd 6: 300 gram aardappelen, 200 gram groente en 200 kalkoenfilet

maaltijd 7: 1 weightgainer

maaltijd 8: evt tijdens wakker worden s'nachts 1 weieiwit shake.


supplementen verdeeld over de dag:
2 multivitamine mineralen tabletten.
amino's.

Creatine zit er bewust niet in, ga liever voor de real stuff:p

tips en of toevoeginen van harte welkom.
 
Ik mis de onverzadigde vetten! Noten, lijnzaadolie, zalm, makreel, paling ed!

Ik zou voor het slapen gaan geen weightgainer nemen maar wat kwark met evt muesli. Minder suikers, meer complexe kh's.

Lekker ontbijt btw :D
 
te weinig vet inderdaad:D
 
Ik neem aan dat je een langzaam metabolisme hebt?
Vind het maar een mager bulkschema,zou je voor het slapen gaan niet een iets zwaardere maaltijd nemen dan alleen een shake?
 
Vetten niet bijgezet? Gaat een eetlepel olijfolie door maaltijd 1, 2 en 6.

Ik heb overgins een redelijk snel metabolisme cossie, maar zet tegenwoordig helaas ook vrij makkelijk spek aan, moet dus niet te gek gaan doen met de callorien.
 
Dat komt denk eerder door het teveel aan (snelle) carbs, inVorm.

Er zijn betere opties voor carbs dan aardappelen, weightgainer en pasta.

Bijv. roggebrood, havermout, ongezoete muesli.

Heb je al berekent hoeveel kcal dit schema oplevert en hoeveel je er nodig hebt, dat mis ik nog.
 
Het zal om en nabij de 3200 kcal zitten, en dat vet aanzetten komt idd door de snelle koolhydraten, voornamelijk mn verkade en m&m uitstapjes. Maar dat is afgelopen voorlopig. Denk dat de hele dag kantoorzitten ook niet al te best is voor mn %.
 
Back
Naar boven