| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: |
Heeey beste bbérs ik train al een tijdje volgens eeen vast schema,groot fitness aparaat en gewichten heffen.. heb wat enkele vragen, heb al veel geleerd en gelezen hier, maar hoor veel verschillende dingen Bijvoorbeeld,, Als ik me na een avond trainen,en goed slapen gewoon goed voel, kan ik dan de volgende dag gewoon traine? of is die rustdag zo belangrijk? want ik hoor van de één dat je die dag nodig hebt, en van de ander lekker doortrainen!? Mijn 2e vraag,, ik heb mijn dagelijks eet patroon helemaal veranderd eet nu, Franse kwark (450gram),500gram magere yoghurt,volkorenbrood,magere melk,paar glazen...en af en toe chips,, Doe ik dit goed zo? of hebben jullie andere tips.. Bvd |
| | |
| | #2 |
| Novice Aangemeld: jan 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Mijn voeding & training
Goedemiddag hardouwe, Blijkbaar heb je nog niet genoeg gelezen! Wat is je doel ? Welk trainingsschema hanteer je? Wat eet je (kcal / vet / kh ) op rustdagen & trainingsdagen ? Hoop je hiermede genoeg geinformeerd te hebben. Groet, Mike |
| | |
| | #3 |
doel gewoon nog meer spiermasse, niet extreem maar wil gewoon weten of het kwaad ken als ik gewoon elke dag ga trainen... of is die rustdag noodzakelijk om sneller je spieren t laten groeien |
| | |
| | #4 |
De bovenstaande vragen heb je nog niet beantwoord, anderen zullen hier ook om vragen om tot een juist antwoord te komen.
|
| | |
| | #5 |
heb zeg maar een schema gemaakt... beetje lastig uit t leggen,, op die machine kan ik bijna alle oefeningen doen.. weet niet alle namen uit me hoofd, gewoon een strak schema,maar ik heb gisteravond dus gewoon getrained, heb nu niet echt spierpijn of iets... dus wil weer gaan trainen en kwa voeding, niet precies berekend wat ik nodig heb eigenlijk... heb meestal een vast patroon wat ik binnen krijg 1 dag 4 glazen melk,500gr magere yoghurt,500gr kwark 6 broodjes ,kaas,hagelslag,boterhamworst banaan zak chips savonds. 2 glazen water |
| | |
| | #6 |
Je doet aan full body trainingen? Zo nee, zie www.exrx.com voor de oefeningen. Als je bepaalde oefeningen 2 dagen achter elkaar doet is de kans op overbelasting van die spieren niet uit te sluiten. Zodoende dat wij afwisselen. Bijv; Maandag; Biceps / rug Dinsdag; Triceps / borst Woensdag; Rust Donderdag; Benen Vrijdag; Schouders/buik & traps Om terug te komen op je voeding, je eet veel te weinig! |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Mijn voeding & training
Rust = groeien, niet doen dus.
|
| | |
| | #8 |
euhm... train geen buik of benen leek mij niet echt nodig... gaat echt alleen om schouders,borst,armen |
| | |
| | #9 |
wat zou jij er nog aan toevoegen dan?? ik eet savonds ook gewoon hoor, warm eten... 2x in de week kip 2 keer gehakt 2 keer tartaar meestal, en uiteraard gewoon groeten ik eet echt veel hoor ben 1,90 en weeg 92 kilootjes |
| | |
| | #10 |
|
| | |
| | #11 |
Wat is je doel, wat weeg je, wat is je bf % , leeftijd ?! Verder raad ik je aan om te beginnen met lezen in de voeding/oefeningen secties. Suc6. |
| | |
| | #12 |
vind dat niet echt nodig,, heb 15 jaar gevoetbalt ofzo,, en buik ook niet... |
| | |
| | #13 |
20 JAAr 1,90 92 KILO GAAT MIJ alleen om meer spiermassa, borst,schouder,armen meer niet dan hou ik wel een dagje rust aan gewoon |
| | |
| | #14 |
|
| | |
| | #15 |
| Monstrous Giant Aangemeld: okt 2007 Locatie: Den Haag Geslacht: M
Stats: 1m66 66kg 6% Karma: | Re: Mijn voeding & training
zo hey 2 zakken chips per dag, lekker voedings schema train me benen niet want ik heb aan voetbal gedaan, lekker trainings schema om even serieus in te gaan op je serieuse vraag Je moet minstens 48 uur tussen je trainingen hebben zitten tenzij je een goed splitschema hanteert. Maar elke dag je armen borst en schouders trainen heeft geen zin, minstens een dag tussen je trainingen laten zitten voor rust Op wat voor machine train je? je bent namelijk beter af met een losse barbell en 8 schijven van 5kg
__________________ Een kut is nog nooit nat geworden van een hangbuik die 260 kilo squat.- "messias" marky |
| | |
| | #16 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Je kan ook 2 dagen achter elkaar trainen hoor.
__________________ I'm not out there sweating for three hours every day just to find out what it feels like to sweat. -Michael Jordan |
| | |
| | #17 |
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| training, voeding |
| Topic opties | |
| |