| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: jul 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: V
Stats: Karma: | Mijn schema, wat vinden jullie??
Goeiemorgen allemaal, Ik zou graag wat reacties/aanpassingen op mijn schema willen, mijn doel is droog en strak te worden. Weeg nu 60 kg, met een BMI van 21.6 Training: Maandag: Borst/schouders/buik en na de KT, 30 min interval cardio Dinsdag: Cardio, meestal een uurtje op de loopband Woensdag: Rug/triceps/buik en na KT, 30 min loopband Donderdag: Cardio, loopband een uurtje Vrijdag: Benen/biceps/buik, half uur cardio Zondag: spinning, een uurtje Voeding: 08.00: 200 ml magere melk met 3 lepels havermout, lepel lijnzaad 09.00: training 10.30: prolab eiwitshake 12.00: 2 boterhammen, 1 pindakaas 1 kipfilet of ander mager eiwitrijk beleg. 14.30: 200 gram kwark, vaak met stuk fruit erdoor. 18.00: Vaak vis/mager vlees, rijst aardappelen en veel groente 21.00: 200 gram kwark Naast de dagelijkse voeding neem ik elke dag een multi, magnesium en een mix van caffeine, carnitine en lijnzaadolie. Reacties welkom!!!! |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Mijn schema, wat vinden jullie??
Ik zou de borst en schouders niet tegelijk nemen omdat je je schouders dan wel erg veel belast i.m.o. Ik zou dan borst en benen omwisselen. Verder zit je trainingschema goed in elkaar. Je geeft de spiergroepen genoeg rust tussendoor. Alleen je voedingsschema vind ik eerlijk gezegd niet goed. Je eet veel te weinig! Waarom eet je 's morgens geen boterhammen? JE gebruikt wel sups terwijl die er ter aanvulling op je voeding zijn en niet als vervanger. Zorg dus eerst dat je schema goed in orde is. Je moet echt veel meer brood eten. Bereken je benodigde kcal op een dag eens en maak aan de hand daarvan een voedingsschema Succes!
__________________ One day I will be an animal!!! Keihard trainen, Goed rusten en veel slapen zijn de ingrediënten voor een bodybuilder!! Mijn eigen logje:)http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-logje-167501/ |
| | |
| | #3 |
Stats: Karma: | Re: Mijn schema, wat vinden jullie??
Tanks for the advice!!! Ga borst en benen omwisselen!! Ik wil mn vetpercentage naar beneden brengen, en eet daarom niet veel koolhydraten! Wat adviseren jullie om extra te gaan eten? Meer kwark, vlees, vis?? greetz |
| | |
| | #4 |
Stats: Karma: | Re: Mijn schema, wat vinden jullie??
Ehm er zijn nog wat adviezen welkom hoor!! Ben al ruim een half jaar serieus aan het trainen, en wilde een creatine kuurtje doen, wat denken jullie van creatine bij vrouwen?? greetz |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Mijn schema, wat vinden jullie??
hmm, valt te proberen alleen zie ik zelf het nut niet ervan in omdat je wilt afvallen en creatine is meer als je spieren wilt opbouwen. Het valt natuurlijk wel te gebruiken als je gaat afvallen om je spier verlies te verminderen
__________________ Milk is for babies!.. A.Swarzenegger |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| jullie, vinden |
| Topic opties | |
| |