| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: breda Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | lecithine
ik gebruik sinds kort biologische lecithine poeder met yoghurt mengen. ik lees op internet dat het bij lang gebruik schadelijk kan zijn. is daar iets van waar?
|
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: lecithine
Zolang je niet overdrijft. Anders gebeurt er misschien dit: Overmaat lecithine laat bloedcellen ontploffen |
| | |
| | #3 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: lecithine
Wat is het voordeel van lecithine in de yoghurt?
__________________ You ain't somebody till you stop being a nobody. So be the somebody nobody expected you to be. Start something... |
| | |
| | #4 |
|
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
|
| | |
| | #6 |
Lecithine wordt ook wel verkocht als voedingssuplement. Omdat het lichaam echter voldoende van de stof zelf aanmaakt, is het innemen van supplementen ervan niet nodig. Maar bij extra inname verbetert het o.a. de impulsoverdracht tussen zenuwcellen, het helpt vet en cholesterol in het lichaam af te breken, werkt goed bij een hoge bloeddruk. De opname van lecithine in het lichaam is het best wanneer het in softgel of granulaat(poeder) vorm ingenomen wordt. poeder vindt ik het goedkoopst kun je lang mee. ik ben van gedachten verranderd omdat ik moelijk kan inschatten hoevel milligram ik in een yoghurt schep doe ik het 3 dagen per maand of zo anders ontploft je gezonde bloedplaatjes.
|
| | |
| | #7 |
@ phosphatidyl Dat van die Italiaanse was een extreem geval he. |
| | |
| | #8 |
@joep7 lecithine wordt bijna overal aan toegevoegd in koeken soja zitten gewoon in, kauwgum etc dus extra inname zal echt niet nodig zijn voor ons want bodybuilders eten zowieso veel meer dan een gemmideld mens. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| lecithine |
| Topic Opties | |
|
|