XXL Nutrition

Hoe lang moet je kipfilet koken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Ik had een deal met mijn moeder dat zij elke dag 200 gram kipfilet zou koken, ging een paar maanden oké, maar nu heeft ze de brui aan gegeven :D

Ik moet zelf mijn kipfilet kopen en koken...


Hoe lang en op wat voor manier?

Ik wil het alleen koken niet grillen ofzo, ik ga cutten.


Levrone@
 
vraag aan je moeder..
 
Volgens mij is grillen zo slecht nog niet. Hierdoor kan als je het goed doet het vet (wat er dan eventueel nog inzit) eruit druipen. Maarre waarom vraag je het niet aan je moeder?? En elke dag kipfilet?? beetje eentonig (persoonlijk eet ik zelf ook niet elke dag kipfilet)
 
Levrone@ zei:
Ik had een deal met mijn moeder dat zij elke dag 200 gram kipfilet zou koken, ging een paar maanden oké, maar nu heeft ze de brui aan gegeven :D

Ik moet zelf mijn kipfilet kopen en koken...

Hoe lang en op wat voor manier?

Ik wil het alleen koken niet grillen ofzo, ik ga cutten.

Levrone@

huh !?

Je ma weet precies hoe je het moet doen en dan ga je het aan ons vragen ! :P
Ik heb nog nooit vlees gekookt, maar ik denk dat ie na 10 minuutjes in kokend water
te hebben gelegen goed gaar van binnen is.
Om te kijken kun je gewoon effe opensnijden en kijk je hoe ver ie is,
is ie nog niet klaar ? gewoon nog een paar minuten erin.

Beetje goochelen lukt je wel bro ;)
 
Hmm grillen is toch juist goed als je gaat cutten?
 
ik bak die boel gewoon met een klein beetje boter (kan toch zo erg niet zijn )
10 min ong

hf
 
DUDE

Dat je dat nog nooit gedaan hebt, lachu

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

maar geeft niet he, gewoon in de water gooien 15min en dan groete er bij doen nog eff 5 a 10 min en klaar is kees of wie er ook mee bezig is

Jopie
 
TongPo zei:
Hmm grillen is toch juist goed als je gaat cutten?

Volgens mij juist beter ook nog !

Als je een goeie steengril met een anti-aanbak laag koopt hoef je geen
boter of olie te gebruiken en er brand nog ook wat vet van het vlees. :)
 
tot ie gaar is miss... :)
 
lijkt me sterk, maar je zou best eens gelijk kunnen hebben ;)
 
godomme kun je nog niet eens koken is toch simpel
 
hahaha, thanks voor de tips..


Levrone
 
je merkt het van zelf..als het lekker gaan scheuren enzo net als in kippe soep. duurt wel tijdje hoor. En het leuke der van is dat je gewoon boullion blokjes derin gooit voor kip dan heb je gelijk kip boullion super lekker! ;)
 
ik gooi t in de kokende pan. wacht 10-15 min. pak t vlees.. snij een keer doormidden.. is t wit ? opeten !
 
waarom bak je het niet gewoon gewoon in olijf olie afvallen ofniet je meot toch nog een beetie gezond vet binnen krijgen. als je echt droog wil worden kan ik je aanraden om koolvisfile te gaan eten erg goedkoop veel eiwit. geen vet . maar wel goor. maar als je wil afvallen moet je het er maar voorover hebben.

wat vinden jullie trouwesn van mijn atavar?
 
!!BarmaN!! zei:
waarom bak je het niet gewoon gewoon in olijf olie afvallen ofniet je meot toch nog een beetie gezond vet binnen krijgen. als je echt droog wil worden kan ik je aanraden om koolvisfile te gaan eten erg goedkoop veel eiwit. geen vet . maar wel goor. maar als je wil afvallen moet je het er maar voorover hebben.

wat vinden jullie trouwesn van mijn atavar?

Koolvis is lekker joh!! haha normaal gaf me ma dat vroeger aan de katten enzo.. MAar goed wat je kan doen is beetje zout erover of 1 of andere lichte saus dan is het heerlijk vind ik!
 
!!BarmaN!! zei:
waarom bak je het niet gewoon gewoon in olijf olie afvallen ofniet je meot toch nog een beetie gezond vet binnen krijgen. als je echt droog wil worden kan ik je aanraden om koolvisfile te gaan eten erg goedkoop veel eiwit. geen vet . maar wel goor. maar als je wil afvallen moet je het er maar voorover hebben.

wat vinden jullie trouwesn van mijn atavar?

als je olijfolie boven een bepaalde temperatuur verhit dan is het niet meer zo gezond hoor. hetzelfde geldt voor lijnzaadolie etc.
 
lijnzaad olie mag jeniet in bakken. maar olijfolie is gezond voor zover ik het weet
 
Levrone@
tongpo is echt de kipfilet-expert, die kookt kipfilets met kilo's tegelijk!! En dat, terwijl ze gewoon bevroren blijven. je kunt ze nadien gewoon weer in de vriezer leggen!!
Ide-aaal zeg ik je, en geen grammetje vet er aan hoor!!
 
Back
Naar boven