| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Kwark voor de nacht op! Wat nu?
Gegroet Krachtpatsers! Zoals de titel zegt, mijn kwark is op die ik normaal voor het slapen eet.. 450gram om precies te zijn.. Kan ik dit vervangen voor iets anders om de nacht goed door te komen? Brand maar los!
__________________ ''Ik ga liever naar de sportschool, dan naar mijn vriendin'' BP: 8x65kg LeggPress: 8x225kg (ipv Squat) DL: 8x70kg 18 Jaar Lengte: 1.65 Gewicht: 64 Kilogram Vet %: 11.3% |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Kwark voor de nacht op! Wat nu?
melk, moet je alleen wel pissen maarja..
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Kwark voor de nacht op! Wat nu?
En gewoon een shake? of neemt me lichaam die eiwitten te snel op?
__________________ ''Ik ga liever naar de sportschool, dan naar mijn vriendin'' BP: 8x65kg LeggPress: 8x225kg (ipv Squat) DL: 8x70kg 18 Jaar Lengte: 1.65 Gewicht: 64 Kilogram Vet %: 11.3% |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 22 Geslacht: M
gewoon snachts 2x opstaan om een shake te drinken.
|
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: Riverside Motherf#cker! Leeftijd: 27 Geslacht: M
Wekker zetten en shakes? Heb je geen tonijn in huis? Kipfilet, eventueel die plakjes voor op brood? Andere magere vleeswaren?
|
| | |
| | #6 |
Ja.
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Kwark voor de nacht op! Wat nu?
Wat een drama...
__________________ Athletica Nervosa |
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Kwark voor de nacht op! Wat nu?
haha dat dacht ik ook al ,ga lekker een hamburger bakken ofzo ts bij mij zit nu lekker een stokbrood met kruidekaas en zalm in de oven en voor het slapen gaan nog een bord bamie
__________________ www.thezeitgeistmovement.com |
| | |
| | #9 |
toch wel interresant voor sommige om te weten wat de alternatieven zijn.
| | |
| | #10 | |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Citaat:
Tonijn/zalm/kipfilet/kalkoenfilet = langzame eiwitten net zoals kwark. Ei-eiwitten en whey zijn snelle eiwitten. | |
| | |
| | #11 |
Oke mannen ik weet genoeg, dat wordt shakend de nacht door! Kip en alles heb ik allemaal al opgegeten vandaag En morgen zijn de winkels hopelijk open omdat het eerste zondag is Zo niet.. dan moet ik.. Tja, dat zie ik dan wel! In ieder geval bedankt voor de tips!
| | |
| | #12 |
| fap fap fap | Re: Kwark voor de nacht op! Wat nu?
10 eieren voor het slapen gaan
|
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Doe normaal man, slaap gewoon lekker. Je verliest geen massa door 1 a 2 keer geen kwark te eten.
|
| | |
| | #14 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: Kwark voor de nacht op! Wat nu?
Citaat:
__________________ Athletica Nervosa | |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
Tot morgen en slaap lekker schatjes
__________________ ''Ik ga liever naar de sportschool, dan naar mijn vriendin'' BP: 8x65kg LeggPress: 8x225kg (ipv Squat) DL: 8x70kg 18 Jaar Lengte: 1.65 Gewicht: 64 Kilogram Vet %: 11.3% | |
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: 2m20 150kg > 50% Karma: | Re: Kwark voor de nacht op! Wat nu?
Als je heel lenig bent kan je jezelf ook nog wel op een andere manier van eiwit voorzien..
__________________ “Who am I? Depends on who you ask. Some see nothing more than a mindless monster, an egotistical freak of nature to be pitied or feared. Others see a man guided by a singular purpose" Stats per 30-11-09 DL:200 BP:170 SQ:240 Get big or die trying |
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Bel 112
|
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
|
| | |
| | #19 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Kwark voor de nacht op! Wat nu?
oh god. dat is een ramp man, nu heb je de hele week voor niks getraind. Nou maar hopen dat je niet teveel spiermassa verliest.
|
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Kwark voor de nacht op! Wat nu?
Neem je toch 'echte mannen' kwark (schudden voor gebruik), tactiek die bekend moet zijn bij je vriendin. Ik ga er in ieder geval niet wakker van liggen van een nacht geen kwark...
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| kwark, nacht, voor |
| Topic opties | |
| |