| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties | Weergave Modus |
| | #21 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: apr 2006 Locatie: I'm from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Karma Power: 26 | Re: koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
Citaat:
lees dit maar eens dan http://www.ergogenics.org/vetdieet2.html
__________________ why so serious? Mensen die gesponsord worden door supplementen fabrikanten zijn de 'laboratorium' ratten voor onze toekomst | |
| | |
| | #22 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: jul 2007 Locatie: Noord-Holland Leeftijd: 50 Geslacht: V
Karma Power: 37 | Re: koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
Citaat:
Wanneer er geen koolhydraten voorhanden zijn maar wel veel vetten worden geconsumeerd dan zal de afvalstof uit deze vetten: acetyl-coa worden omgezet in ketonen. Ketonen zouden een nog betere vorm van energie leveren. Uit later onderzoek blijkt echter dat de meeste mensen die dit dieet volgden afvielen omdat ze eenvoudigweg onder hun onderhoudsniveau aten omdat alleen vet eten behoorlijk vult. Zelf doe ik 1 tot 2 dagen per week een dag met alleen kh uit groente maar ik zorg dan voor een hoge vetinname, o.a. verwerk ik mct olie in de maaltijd voor de training. Dit zijn middenlange keten vetten(tri-glycerides) welke niet als vet worden opgeslagen omdat ze het lymfatische stelsel in je lichaam overslaan. Wanneer de mct uiteindelijk is omgezet tot ketonen kun je hier zeer goed op trainen zonder dat je last hebt van je bloedsuikerspiegel. Deze blijft zonder het gebruik van koolhydraten stabiel wat ikzelf een heel groot voordeel vind omdat ik heel snel loop te shaken als m'n bloedsuiker te laag is. Deze dag eet ik gebakken eieren op kaas en ham, browny met mct olie, zalm/makreel, noten, eetlepel pindakaas, avocado, groente en natuurlijk ook magere eiwitten: shake en kwark. Door dit te doen heb ik de volgende dag een mooie platte buik en houdt (helaas tijdelijk) bijna geen vocht vast.
__________________ Vorm je lichaam, dat is een weldaad voor je geest! | |
| | |
| | #23 | |
| Colossal Veteran Geregistreerd: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 43 Geslacht: M
Karma Power: 60 | Re: koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
Citaat: low carb groep had 178 gram eiwit. duh.... misschien was het wel de extra eiwit die van invloed was en niet de hoeveelheid carbs ?
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 | |
| | |
| | #24 |
| Freaky Bodybuilder | Re: koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
Volg het Anabolic Diet, als er iets niet duidelijk is kun je mij pm-en.
__________________ "Afgelopen zomer zat ik zwetend, op 105kg met een hoofd als een voetbal, weer tussen de vrachtwagenchauffeurs die opschepten over wie ze afgelopen weekend in elkaar geramd hadden...en toen vroeg ik me af waar de fuck ik het eigenlijk voor deed.'' - Messias B. |
| | |
| | #25 | |
| Dutch Bodybuilder | Re: koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
Citaat:
| |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| dieet., koolhydraat, vet., vraagje |
| Topic Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|