| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Huge Freak Aangemeld: apr 2006 Locatie: I'm from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Stats: Karma: | koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
ik wil in mijn volgende bulk fase een bijna 100% koolhydraat arm dieet volgen. dat word dus de kcal uit de eiwitten en vetten halen. nu mijn vraag: we weten wel dat we in de avond weinig bewegen en ook weinig verbranden, en dat we daarom zo weinig mogelijk kcal en kh naar binnen werken en veel eiwitten. nu zit ik me af te vragen hoe dat met de vetten zit... als ik zo ff simpel denk, dan denk je van dat vet ook kcal levert en dus geen slim idee is om savonds vette vis of andere vettige eiwit rijke voeding te nemen. maar is dit correct?
__________________ Mensen die gesponsord worden door supplementen fabrikanten zijn de 'laboratorium' ratten voor onze toekomst |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
Eiwit is ook kcl hardcore gast
|
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Zelfs eiwit is 3 kcl. En vet is 9 of 7 kcl
|
| | |
| | #4 |
| Huge Freak Aangemeld: apr 2006 Locatie: I'm from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
wat wil je nou hiermee zeggen? ik zeg niet dat je kcal 0,0 moet zijn in de avond. maar zo min mogelijk.
__________________ Mensen die gesponsord worden door supplementen fabrikanten zijn de 'laboratorium' ratten voor onze toekomst |
| | |
| | #5 |
| Monstrous Giant | Re: koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
|
| | |
| | #6 |
savonds kan je ook gewoon vis eten, het gaat niet zozeer om wat het is, maar in welke mate....gewoon kleine meal houden <400kcal
|
| | |
| | #7 |
| Dutch Bodybuilder | Re: koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
1e vraag: Waarom?
|
| | |
| | #8 |
leangainen neem ik aan....
|
| | |
| | #9 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
100% koolhydraatarm ? Als in GEEN koolhydraten ? ... NIET doen. Slecht idee voor een bulk.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #10 |
100% carbarm kan toch niet...overal zit wel iets in, bedoel je niet gewoon low carb?
|
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder | Re: koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
Ik zie het nut niet van geen koolhydraten voor en na de trianing eten als je gaat bulken...
|
| | |
| | #12 | |
| fap fap fap | Re: koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
Citaat:
vb. Ik wil 90kg wegen 90 x 2.2 = 198lbs 25 x 198 = 4950kcal per dag Ik ben er natuurlijk ook sceptisch over, heb het zelf nog niet getest en ken niemand die het getest heeft. | |
| | |
| | #13 |
kook niet |
| | |
| | #14 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Sesamstraat Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m86 84kg 12% Karma: | Re: koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
__________________ “Whatever you have, you must make the most of it. Rest assured that you can transform yourself, no matter where you started from. The most important body part is the mind. With the will and know-how, you can perform near miracles.” |
| | |
| | #15 |
mensen.. er staat toch BIJNA 100% kh neem ik alleen voor en na training idd. voor de rest kcal uit vet en eiwit. ik wist wel dat dit gedonder zou komen. maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag. maar miss kon ik de vraag beter anders stellen zoals van: hoeveel kcal je per uur verbrand als je geen ene zak doet ofzo.
| | |
| | #16 |
80? 2000/24
|
| | |
| | #17 |
| * Willie the wimp * | Re: koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
Vergeet ook niet dat het ongezond is om geen KH te eten en dat koolhydraten nodig zijn voor de meeste syntheses in je lichaam.
__________________ "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV- 1.81m 99,6 kg 6,1% |
| | |
| | #18 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Rotterdam Zuid, Tarwewijk Geslacht: M
Citaat:
__________________ "Faith" has a new meaning, it's called DNA and it blatantly solves everything you ever wondered about, even wondering. | |
| | |
| | #19 |
| * Willie the wimp * | Re: koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
Mooi man Erg weinig carbs zorgt voor ketose (volgens mij gemaakt in de lever, maar dat zou ff iemand moeten bevestigen of verbeteren). Ketonen (ipv koolhydraten) fungeren in geval van ketose als brandstof voor de hersenen. Ketose geeft aan dat je lichaam vetten verbrand en tegelijkertijd weinig koolhydraten voorhanden heeft om vetten op te nemen.Op lange termijn zijn deze dieetsoorten ongezond, denk alleen maar al eens aan verzuring! Aangezien een lowcarb cut maar een geringe tijd duurt zal je er nauwelijks iets van merken. Op een langer tijdsbestek bulken zonder carbs... Nee dat is niet gezond.
__________________ "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV- 1.81m 99,6 kg 6,1% |
| | |
| | #20 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: 1m74 93kg 17% Karma: | Re: koolhydraat arm dieet. vraagje over vet.
Ik zou er sowieso gebruik maken van een carb refeed. Maar gezien jouw kennis over het verbranden van het aantal kcal, wat toch redelijk basic is. Zou ik dit idee mooi links laten liggen en wat anders proberen. Verder niet slecht bedoeld, maar je lijkt niet zoveel kennis van voeding te hebben. Breng dit anders eerst op peil.
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| dieet., koolhydraat, vet., vraagje |
| Topic opties | |
| |