Fitness Seller

keto dieet schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

seref24

Novice
Lid geworden
14 jul 2014
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
87kg
Zal me even voorstellen ben een man van 24 gewicht 87kg lengte 1.90

Ben 5 maanden geleden begonnen met afvallen wat 113 kilo en zit nu op een beter gewicht

Ik train 3 x per week 1,5 uur en werk in een magazijn dus ben de hele dag in beweging

Ik wil graag het keto dieet gaan volgen met als doel droog te worden en dat laatste beetje vet weg te branden

Eet nu nog steeds te weinig

Ochtend whey shake
Tussendoor magere kwark
Lunch 3 volkoren cracker met Light roomkaas
Tussendoor whey shake
Avondeten volkoren rijst of volkoren pasta met kip of vis met pesto groenten
Laatste maaltijd stuk fruit

Heb me er in verdiept en ben ervan overtuigd dat dit een uitdaging is die ik wel wil aangaan.

Kan iemand mij helpen met een Eet schema voor 1 week met maximaal 20 kh dan heb ik beetje en idee van wat ik kan eten
Want de meningen verschillen daar over op het Internet.
 
Groentes, vlees, kaas en Roomboter, olie, eieren
Geen Bonen, Noten, Melk, Rijst, Brood, aardapelen, Fruit, Wortelen

smorgen beginnen met een vette hap op je vet verbranding omhoog te brengen

Verders veel groente tot wel een kilo per dag

oppassen dat je de keto flu niet krijgt, maar dat is makkelijk opte lossen met een zelfgemaakte kippensoep

en zorg dat je genoeg Calcium, Natrium en Kalium binnen te krijgen


Zo ff snel uit me hoofd...
 
Alles behalve KH eten? Ik doe Keto + IF en dat gaat me goed af, bereken en weeg elke dag mooi mijn hoeveelheden eten af, schema is shit + we weten toch niet wat er in zit als je zelfs geen voedingswaarden post --'
 
Ik heb al 3 maanden geen enkele koolhydraat aangeraakt (behalve trace amounts) die minder zijn dan 5g per dag en ik ben geen wrak, heb voldoende energie en train mezelf te pleuris, nooit een refeed day nodig gehad persoonlijk.

En hoe is het met je spieren?
 
En hoe is het met je spieren?

Making all kinds of gains, making all kiiiinds of veins.

srs

Neenee, alles gaat super! Geen enkel probleem gehad, cut gaat super, tot nu toe geen verlies van kracht en spieren ogen goed, ben zéér tevreden met het resultaat!

+ ik train ook fasted ;)
 
Hmm ik denk dat ik dood ga zonder carbs :P
 
Hmm ik denk dat ik dood ga zonder carbs :P

Ach, ik heb het vroeger ook een keer gedaan, actually kind of loving it! Moest het nu goed zijn voor te bulken zou ik erop blijven maarja...bad plan, zal een cutdieet blijven.
 
Ja ik vond Keto ook heerlijk vooral lekker gebakken eitjes met kaas/bacon en lekkere salades! Maar keek toch wel altijd weer uit naar m'n refeed day :P
 
Ja ik vond Keto ook heerlijk vooral lekker gebakken eitjes met kaas/bacon en lekkere salades! Maar keek toch wel altijd weer uit naar m'n refeed day :P

Haha indeed, eergisteren nog 9 eieren, 150g bacon en 200g tonijn maaltijd gegeten :p, was rustdag..al mijn kcals voor de dag opgeboeft in 1 maaltijd..hitting my macro's 100%..

Boom baby!
 
Doe je Keto + IF? Dat lijkt me nog moeilijker poeh 1 maaltijd.
 
Doe je Keto + IF? Dat lijkt me nog moeilijker poeh 1 maaltijd.

Hard gaan of niet gaan, dedication ligt nogal hoog bij mij :p, geen cheat days, cheat meals, nada.

I don't mind though...de resultaten zijn het voor mij meer dan waard!
 
Back
Naar boven