| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | hulp nodig: cutten
hallo ik zit momenteel op 21% vet 78 kg 1 meter 78 18 jaar huidig bulkschema: 3000 kcal 320 carbs 180 eiwitten 130 vet ik heb enorm veel vet in mijn buik (echt een dikke bierbuik 1: momenteel eet ik 7 keer per dag...moet dit tijdens de cut ook? of kan ik net zo goed 4 keer eten, en dan 2 shakjes drinken? ik eet momenteel namelijk tijdens de 2 speeltijden op school (om 10 en om 2 uur) maar het zou erg handig zijn als ik dit niet zou moeten doen, hoewel ik geen idee heb of dat nou moet of niet. 2: hoeveel eiwitten heb ik ongeveer nodig in de cut?ik zit momenteel aan 180...aan veel meer geraak ik volgens mij niet, aangezien mijn ouders erg moeilijk doen. wat denken jullie? 200 genoeg? 3: zijn 2200 kcal goed voor een cutschema? 4: hoe lang duurt het ongeveer om van 21% naar 15% te gaan? 5: en hoe lang van 15% naar 12%? ik post even wat ik momenteel eet op een dag. graag krijg ik hier jullie commentaar op, en wat ik kan doen om van dit BULK schema een CUT schema te maken. 's morgens: 3 boterhammen met pindakaas 500 ml halfvolle melk (dit wordt dus zeker magere melk) 200 ml vruchtensap 10 uur 3 boterhammen met ham/kipfilet (is deze maaltijd nodig?) 12 uur 150 gram kipfilet met rijst en groentjes 2 uur 3 boterhammen met ham/kipfilet (is deze maaltijd nodig?) 4 uur wat de pot schaft (vervangen door rijst kipfilet en groentjes?) 6 uur 500 ml melk + 70 gram havermout 10 uur 500 gram magere kwark + 40 gram pindanoten (pinda noten weg?) ik kan nog wat whey toevoegen (maximum 50 gram per dag) en ander advies is altijd welkom. het is niet erg als het schema volledig omgevormd wordt, maar ik heb wel hulp nodig.
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #2 | |
| Cool Novice Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: hulp nodig: cutten
Citaat:
Kzou ook liever om de 2 ½ / 3 uur eten, anders zit je vorige maaltijd nog deels in je maag en daar gooi je je andere maaltijd dan bovenop. | |
| | |
| | #3 |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m77 88kg 15% Karma: | Re: hulp nodig: cutten
hoeveel gr eiwit per kg lichaamsgewicht doen jullie in de cut? en hoe zit dat met vet? |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: hulp nodig: cutten
hier mag een slotje op. ik heb net een schema gemaakt, en post het effe opnieuw, aangezien ik hier niets kan bijvoegen?
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| cutten, hulp, nodig: |
| Topic opties | |
| |