Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Hoofdfora > Voeding

Antwoord

Topic opties
Oud wo 20 mei 2009, 12:23   #1
Ripped Bodybuilder
Content Editor

critmonster's Avatar

Aangemeld: aug 2008
Leeftijd: 19
Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20%
hulp nodig: cutten  

hallo

ik zit momenteel op 21% vet
78 kg
1 meter 78
18 jaar

huidig bulkschema:
3000 kcal
320 carbs
180 eiwitten
130 vet

ik heb enorm veel vet in mijn buik (echt een dikke bierbuik ) en het ergerte me echt enorm. omdat ik de laatste tijd met het gevoel zit dat ik mezelf alleen dik aan het eten ben, wil ik een beetje cutten. maar ik zit nog met een hoop vragen.

1: momenteel eet ik 7 keer per dag...moet dit tijdens de cut ook? of kan ik net zo goed 4 keer eten, en dan 2 shakjes drinken? ik eet momenteel namelijk tijdens de 2 speeltijden op school (om 10 en om 2 uur) maar het zou erg handig zijn als ik dit niet zou moeten doen, hoewel ik geen idee heb of dat nou moet of niet.

2: hoeveel eiwitten heb ik ongeveer nodig in de cut?ik zit momenteel aan 180...aan veel meer geraak ik volgens mij niet, aangezien mijn ouders erg moeilijk doen. wat denken jullie? 200 genoeg?

3: zijn 2200 kcal goed voor een cutschema?

4: hoe lang duurt het ongeveer om van 21% naar 15% te gaan?

5: en hoe lang van 15% naar 12%?

ik post even wat ik momenteel eet op een dag. graag krijg ik hier jullie commentaar op, en wat ik kan doen om van dit BULK schema een CUT schema te maken.

's morgens: 3 boterhammen met pindakaas
500 ml halfvolle melk (dit wordt dus zeker magere melk)
200 ml vruchtensap

10 uur 3 boterhammen met ham/kipfilet (is deze maaltijd nodig?)

12 uur 150 gram kipfilet met rijst en groentjes

2 uur 3 boterhammen met ham/kipfilet (is deze maaltijd nodig?)

4 uur wat de pot schaft (vervangen door rijst kipfilet en groentjes?)

6 uur 500 ml melk + 70 gram havermout

10 uur 500 gram magere kwark + 40 gram pindanoten (pinda noten weg?)

ik kan nog wat whey toevoegen (maximum 50 gram per dag) en ander advies is altijd welkom. het is niet erg als het schema volledig omgevormd wordt, maar ik heb wel hulp nodig.

origineel gepost door SniperX:
Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën.
Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan

046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber
critmonster is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 20 mei 2009, 18:12   #2
Cool Novice

MarcoDHollander's Avatar

Stats:
Re: hulp nodig: cutten  

Citaat:
Origineel gepost door critmonster Bekijk Post
hallo

ik zit momenteel op 21% vet
78 kg
1 meter 78
18 jaar

huidig bulkschema:
3000 kcal
320 carbs
180 eiwitten
130 vet

ik heb enorm veel vet in mijn buik (echt een dikke bierbuik ) en het ergerte me echt enorm. omdat ik de laatste tijd met het gevoel zit dat ik mezelf alleen dik aan het eten ben, wil ik een beetje cutten. maar ik zit nog met een hoop vragen.

1: momenteel eet ik 7 keer per dag...moet dit tijdens de cut ook? of kan ik net zo goed 4 keer eten, en dan 2 shakjes drinken? ik eet momenteel namelijk tijdens de 2 speeltijden op school (om 10 en om 2 uur) maar het zou erg handig zijn als ik dit niet zou moeten doen, hoewel ik geen idee heb of dat nou moet of niet.

2: hoeveel eiwitten heb ik ongeveer nodig in de cut?ik zit momenteel aan 180...aan veel meer geraak ik volgens mij niet, aangezien mijn ouders erg moeilijk doen. wat denken jullie? 200 genoeg?

3: zijn 2200 kcal goed voor een cutschema?

4: hoe lang duurt het ongeveer om van 21% naar 15% te gaan?

5: en hoe lang van 15% naar 12%?

ik post even wat ik momenteel eet op een dag. graag krijg ik hier jullie commentaar op, en wat ik kan doen om van dit BULK schema een CUT schema te maken.

's morgens: 3 boterhammen met pindakaas
500 ml halfvolle melk (dit wordt dus zeker magere melk)
200 ml vruchtensap (250ml magere melk met 45g brinta, Wheyshake, Appel of iets dergelijks)

10 uur 3 boterhammen met ham/kipfilet (is deze maaltijd nodig?) (2 boterhammen met kipfilet)

12 uur 150 gram kipfilet met rijst en groentjes (goed)

2 uur 3 boterhammen met ham/kipfilet (is deze maaltijd nodig?) (2 boterhammen met kipfilet,of 1 Boterham met kipfilet + wat noten.)

4 uur wat de pot schaft (vervangen door rijst kipfilet en groentjes?) Wat de pot schaft is meestal goed genoeg, maar als er te veel vet en kh's in voorkomen dan liever rijst/kipfilet/groentes)

6 uur 500 ml melk + 70 gram havermout (Wat noten + wat eiwitten(Eiwitshake mischien?))

10 uur 500 gram magere kwark + 40 gram pindanoten (pinda noten weg?) (Pinda's eruit!)

ik kan nog wat whey toevoegen (maximum 50 gram per dag) en ander advies is altijd welkom. het is niet erg als het schema volledig omgevormd wordt, maar ik heb wel hulp nodig.
Dit is wat ik ongeveer zou nemen, maar bereken eerst even je behoefte uit enzo. Dan kan je 't helemaal naar je eigen zin maken.
Kzou ook liever om de 2 ½ / 3 uur eten, anders zit je vorige maaltijd nog deels in je maag en daar gooi je je andere maaltijd dan bovenop.
MarcoDHollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 20 mei 2009, 20:30   #3
Huge Freak
Powerlifter Gewichtheffer

Leeftijd: 21
Stats: 1m77 88kg 15%

hoeveel gr eiwit per kg lichaamsgewicht doen jullie in de cut?
en hoe zit dat met vet?
gta4jwz is offline   Met citaat antwoorden
Oud wo 20 mei 2009, 22:36   #4
Ripped Bodybuilder
Content Editor

critmonster's Avatar

Stats: 1m77 89kg 20%

hier mag een slotje op. ik heb net een schema gemaakt, en post het effe opnieuw, aangezien ik hier niets kan bijvoegen?

origineel gepost door SniperX:
Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën.
Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan

046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber
critmonster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
cutten, hulp, nodig:

Topic opties

Postregels