XXL Nutrition

Hoeveel wegen jullie in de ochtend en hoeveel in de.......

Bezoekers in dit topic

eduardjanssen

Huge Freak
15 jaar lid
Lid sinds
29 nov 2003
Berichten
8.315
Waardering
0
Hoeveel wegen jullie in de ochtend en hoeveel in de avond? Ik weeg in de ochtend 85 KG en in de avond tussen de 87 en de 88.

Gewoon even kijken hoeveel iedereen naar binnen stouwt op een dag :D
 
ik heb ook 2 of 2.5kg verschil.
 
Nou, ik poep ook een keer of 3 per dag als het meezit :D Ik weet niet hoe het met jullie zit... En 3 kg voedsel zit er toch zo in :rolleyes:
 
jep, ik ook. vier keer per dag meestal.
 
ik altijd 1-_- sinds meer eten 2 ofzo,
iig verschil sochtends savonds is zon 1.5 kilo
 
's ochtends 71, 's avonds 73
eerder was het verschil minimaal, door het vele melkdrinken moest ik 5x per dag schijten waardoor bijna alles wat erin ging er gelijk weer uit kwam :D
ben alleen nog steeds erg licht :o moet maar eens wat meer gaan vreten I guess...80kg zou wel mooi zijn :)
 
Adema zei:
moet maar eens wat meer gaan vreten I guess...80kg zou wel mooi zijn :)

Bro dat zei ik ook, maar eenmaal op de 80 zou de 90 toch wel weer mooi zijn :D
 
ik heb me voorgenomen de hele week clean en goed te eten, de laatste keer dat ik dat deed leverde dat mij een schone kg op :D

ik junk veel teveel, maarja...goede voornemens :D
 
Scheelt ongeveer 2 a 3 kg bij mij.
 
Geen idee :(

Van de week ff een weegschaal kopen :D
 
105-107 grofweg
 
Kweet niet... 'S ochtens weeg ik na 't schijten enzo en zonder kleding. Als ik 's avonds weeg is dat na het trainen en vreten enzo, dus op m'n volst. Met kleding... Dan scheelt het 3.5kg ofzo.
 
ik eet ook ECHT veel maar bij mij scheelt het toch maar 1 tot 1.5kg ???
 
en dat is dan 73.5 of 74 ....tot 75
 
Sochtends 79 KG en savonds 80-81 1 x per dag goede stoelgang
 
Rob G zei:
Scheelt ongeveer 2 a 3 kg bij mij.

Hier ook.

Maar ik kan toch maar 1x schijten per dag ze! Laatste tijd meteen na eten ondervind ik..
Eet vrijwel hetzelfde als normaal dacht ik?
Maar, misschien komt het door mijn dagelijkse Whey-inname wat ik vroeger over het algemeen enkel op trainingsdagen nam?
 
Ongeveer 3 kg verschil.
 
Ik dacht dat ik niet spoorde met 3 - 3,5 kilo verschil, schijnt dan toch normaal te zijn vergeleken met andere :o
 
het scheelt bij mij ook 2 kilo ofzo
 
Back
Naar boven