| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: feb 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m83 89kg 16% Karma: | Hoeveel vet per dag?
Hoeveel vet nemen jullie per dag, tijdens je bulk en cut periode? Op www.bodypage.nl heb ik de volgende aanbeveling gevonden: Hoeveel vet in totaal per dag is ideaal voor een optimale spiergroei en hoe groot moet het aandeel onverzadigde, essentiële vetzuren zijn? Ik stel voor dat u dagelijks 1,5 g vet per kilogram van uw lichaamsgewicht consumeert. Voor een atleet met een gewicht van 90 kg betekent dit een opname van 135 g vet per dag, hetgeen overeenkomt met een verbrandingswaarde van ca. 1200 calorieën. Al naargelang stofwisselingstype en totale calorieëntoevoer van het individu ligt het dagelijkse vetaandeel van de voedingsopname volgens mijn aanbeveling rond 25-35%. Mij lijkt dit wat aan de hoge kant, maar wat denken jullie ervan? |
| | |
| | #2 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: apr 2003 Locatie: Leiden Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Hoeveel vet per dag?
allebei rond de 100 gram
|
| | |
| | #3 |
| Huge Freak | Re: Hoeveel vet per dag?
Rond de 90 gram, tijdens cutten tussen de 60 en 70...
__________________ Follow The Leader! |
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Hoeveel vet per dag?
50-80gr, cut 30-50gr
__________________ Curl Powerrrrr... Fighting for peace is like fucking for virginity... |
| | |
| | #5 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: dec 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Ik probeer 30 energie% te halen. In de cut zelfs 35%.
|
| | |
| | #6 |
| Monstrous Giant | Re: Hoeveel vet per dag?
ik zit nu in me cut rond de 40-45 gram per dag
|
| | |
| | #7 |
| Jehova's getuige | Re: Hoeveel vet per dag?
In de cut neem ik zelfs iets meer vet dan normaal! IK snijd dan vooral in de KH. Dit werkt voor mij het beste! Normaal 90 gram Cut 110 gram Vet is minder slecht dan men denkt mits je de goede binnen krijgt! |
| | |
| | #8 |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m77 88kg 15% Karma: | Re: Hoeveel vet per dag?
bump hoeveel gr is standaart voor vet per kg?
|
| | |
| | #9 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: Amsterdam Geslacht: M
Nu in de cut eet ik ongeveer 80 á 90 gram vet per dag. Waarvan zo'n 90% onverzadigd is. Ik haal mijn vetten uit: amandelen, pindakaas en walnoten. |
| | |
| | #10 |
|
| | |
| | #11 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: Hoeveel vet per dag?
normaal: 130 gram cut: 40 gram
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #12 |
| Novice Aangemeld: mei 2009 Locatie: Nederland Geslacht: M
Cut: 100 gram Bulk: 100 gram Huh? Ja. Verschil maken met koolhydraten werkt voor mij het best |
| | |
| | #13 |
|
| | |
| | #14 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Hoeveel vet per dag?
170gram in mn (keto) cut nu! In de bulk veel minder..
__________________ Bigger, Bolder, Better! MA: Deadlift + Pull-up + BOR / Neckpress + MP + front raises + lateral raises. WO: Squat + sissy squat + standing calf raise / Leg raises + abdominal crunches. Vrij: Benchpress + incline benchpress / skull crushers + curls. |
| | |
| | #15 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: Amsterdam Geslacht: M
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic opties | |
| |