| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: Hoeveel koppen koffie per dag? | |||
| 1 tot 5 | | 60 | 64,52% |
| 5 tot 10 | | 26 | 27,96% |
| Meer dan 10 | | 7 | 7,53% |
| Stemmers: 93. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #41 |
| Competitive Powerlifter Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m50 160kg > 50% Karma: | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
Wat water is voor kikkers, is thee voor fli.....
__________________ Moving North of Vag Lid van Team Butzelaar. 19-12-09: 440 RAW totaal (150-100-190) 06-03-10: 437.5 RAW totaal (135-102.5-200) Next meet: Energym cup competitie (3 wedstrijden, 1e eind mei) Doelen 2010: 175-125-225, 525 totaal (RAW) |
| | |
| | #42 |
| Karma > Shoarma | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
Geen
__________________ Leuk spel voor als je een hekel aan care bears hebt: http://www.spel.nl/game/Evil-Care-Bears.html |
| | |
| | #43 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
0, als ik iets vies vind is het wel koffie
__________________ geen ander leven dan een leger leven |
| | |
| | #44 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Stats: 1m92 92kg 13% Karma: | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
1-3tasjes per dag
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #45 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 49 Geslacht: M
Vroeger dronk ik zeer veel koffie, maar omdat ik al zo slecht slaap ben ik daar mee gestopt.
__________________ "I am standing on the threshold of another trembling world. May God have mercy on my soul. I have considered all the arguments and tried every means to avoid what has become the unavoidable: it has been forced upon me and my comrades by four-and-a-half years of stark inhumanity." Roibeard Gearóid Ó Seachnasaigh Tiocfaidh ár lá. Fior Óglaigh na hÉireann Irish Heart Log |
| | |
| | #46 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Koninkrijk België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Thee <3
__________________ student&Athlete @ Catholic University Leuven department Kortrijk. |
| | |
| | #47 |
| Huge Freak | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
0,15 per dag, een per week ongeveer, dan geniet je tenminste nog enig effect. In Italië dronk ik overigens wat vaker een espresso
__________________ If you're so smart, why ain't you rich? |
| | |
| | #48 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
voorheen makkelijk een bak of 15, tegenwoordig (laatste half jaar) max 2 bakjes. Merk dat ik toch wat meer gefocust ben zonder die shitload aan koffie, ook geen last meer van een cafeïne "crash" aan het eind van de dag.
__________________ Off Hiatus ︻┳テ=一 |
| | |
| | #49 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
0 koffie is niet te zuipen.
|
| | |
| | #50 |
| Huge Freak Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m75 103kg 27% Karma: | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
0-1.. Heel onregelmatig 1 kopje.
__________________ BP 105 - SQ 170 - DL 200 - 475 Bill Kazmaier: I feel like he is what I call a paper-champion. Jon Pall Sigmarsson: I won 8 out of 10 events, so he can eat his paper. |
| | |
| | #51 | |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2006 Locatie: USA Geslacht: M
Citaat:
5 a 6 als ik werk 3 a 4 als ik niet werk en ik werk niet zoveel
__________________ ik train clean - jij ook ? Periode-Schema's: FB-Compounds/Reps-Splits/Supersets MGB Stands For Mary J Blige Boots and Braces don't make a Racist | |
| | |
| | #52 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
Half kopje voor de training, that's it.
__________________ ''Overrated is Underrated''. |
| | |
| | #53 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
2-3 bakkies!
|
| | |
| | #54 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m79 85kg 13% Karma: | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
0.0
__________________ The Best of Kevin Levrone http://www.youtube.com/watch?v=aCSUzRmccBI My family and friends don’t understand why you do the things that you do. Why you are eating 7-8 times a day? Why you gain weight and then you lose weight? Why you talk bodybuilding and think bodybuilding 24-7. Why you go and train after working 10 hours a day in the office? Well it is because I love what I do. |
| | |
| | #55 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: aug 2007 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 42 Geslacht: M
Stats: 1m83 83kg - Karma: | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
Ja? Ben je Joods?
__________________ Midlife and no crisis! |
| | |
| | #56 |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m77 88kg 15% Karma: | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
|
| | |
| | #57 |
| Colossal Veteran Aangemeld: jul 2006 Locatie: decodethe.net Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: 1m82 119kg - Karma: | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
|
| | |
| | #58 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m82 130kg - Karma: | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
Geen, vind het niet te drinken en mag het niet drinken.
|
| | |
| | #59 |
| Monstrous Giant | Re: Hoeveel koppen koffie per dag drinken jullie?
1 tot 5 koppen koffie meestal hooguit 4. Alsik zeer brak en lui ben meer dan 5 |
| | |
| | #60 |
| Novice Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
2 kopjes koffie + 1 liter groene thee per dag. Beide zonder suiker. cafeine is trouwens een goede vetverbrander. Lees ook het volgende op: http://www.ergogenics.org/cafeine.html Trainen met spierpijn kan, dankzij cafeine Cafeine doet wat vitamines, visolie en andere supplementen niet kunnen. Het voorkomt spierpijn tijdens trainingssessies. Dat ontdekten onderzoekers van de University of Georgia. Soms doen spieren pijn tijdens inspanning, omdat ze nog niet van een vorige sessie zijn hersteld. Eerder ontdekten de onderzoekers al dat aspirine daar in ieder geval niets aan kon verbeteren. ,,Als spieren samentrekken komen er legio stoffen vrij die pijn veroorzaken’’, zegt onderzoeker Patrick O’Connor. ,,Aspirine kan die klaarblijkelijk niet blokkeren.’’ Dat cafeine dat wel kan, maakte O’Connor op uit proeven met zestien mannen die dertig minuten moesten fietsen. Hun traject was zo samengesteld dat de inspanning een maximale spierpijn veroorzaakte. Een dag later klommen de proefpersonen weer op de fiets, en moesten precies hetzelfde traject afleggen. Tijdens hun inspanningen maten de onderzoekers de pijn in hun dijspieren. De mannen kregen een uur voor de sessie of een placebo, of een supplement dat een forse dosis cafeine bevatte: tien milligram per kilo lichaamsgewicht. De mannen zouden daar trouwens sterk op moeten reageren, omdat hun dagelijkse consumptie van cafeine laag was. Naarmate mensen meer cafeine gebruiken is het effect minder, omdat dan de receptoren veranderen waaraan de opwekkende stof zich vastmaakt. Het verschil in pijnbeleving tussen de groepen was duidelijk. De mannen die cafeine gebruikten, rapporteerden minder pijn. Hoe cafeine precies werkt is voor O’Connor nog onbekend. ,,Het lijkt erop dat cafeine de receptoren voor adenosine blokkeert. Maar of dat nu in de spieren of in de hersenen gebeurt, dat weten we niet.’’ De onderzoekers denken dat de prestatiebevorderende werking van cafeine voor een deel door zijn pijnremmende werking wordt veroorzaakt.
__________________ A Winner Never Quits and a Quitter Never Wins |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| drinken, hoeveel, jullie?, koffie, koppen |
| Topic opties | |
| |