XXL Nutrition

Help te veel vreetkicks!!!

Bezoekers in dit topic

badboyh

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 feb 2010
Berichten
626
Waardering
30
Lengte
1m78
Hallo allemaal, ik heb de laatste tijden echt last van vreetkicks, ik probeer om de 2uur te eten dat lukte altijd wel goed, maar sindskort kan ik niet 2uur zonder eten uithouden, meestal na m'n geplande maaltijd om de 2uur kom er nog een etentje tussen dat ik niet wil eten maar m'n maag wel, ik eet dan meestal granenbiscuits, japanse mix, rijstwafels, fruit (hierdoor eer ik meer als de aanbevolen 2stuks waardoor het kan oplopen tot 4). Want kan ik doen om dit tegen te gaan , ik dacht zelf aan water drinken maar dan drink ik echt veel water op een dag wat ook niet gezond is omdat het dan te veel word. Dus wat kan ik er tegen doen, of wat kan ik gaan eten als ik tog mijn vreetkick wil tevreden stellen?????
 
split maaltijden op dus eet een keer in het uur als je niet zonder eten kan.

Verdeel je vetten over je maaltijden, die hebben een verzadigend effect.;)

Dit is wat ik zou doen;)
 
Wat bij mij altijd goed werkt;

Ervoor zorgen dat voedsel/snackfood waarvan je rationeel weet dat je het niet wilt/moet eten (bijv. omdat je weet dat je dan geen maat kunt houden), dat voer in de eerste plaats gewoon niet in huis halen. Dus als je in de supermarkt bent en je ziet japanse mix staan; dan zeg je lekker tegen jezelf; jaah lekker hoor maar ik ken mezelf en ben verstandig, die jongens gaan mooi niet in mijn mandje.

subtip2, geen boodschappen doen als je honger hebt.
 
Wat ik nu dagelijks eet is dit
1Kom brinta/cornflakes/melk
2 2plakes brood volkoren/bruin met kip met 1fruit
3 2plakjes brood/volkoren/bruin met kip met 1 fruit
4 tonijn of ei
5 avond eten ( vlees/groenten/soep etc)
6 bak kwark

dit is wel zowat ik ongeveer per dag probeer te eten en wat aardig goed lukt, maar zoals ik al zei ligt het probleem dat ik er tussen nog vaak eet en dat gebeurt ook nog dus tussen het avond eten en me laatste maaltijd kwark en ik denk niet dat dat heel slim is om zo laat nog iets te snacke. Reactie op propechy is dat ik niet op mezelf woon , ik probeer heel gezond te eten maar me moeder vader broer zijn echte levensgenieters en houden alle ongezonde dingen dus de verleiding is heel groot maar ik weersta het meestal , dus is er iemand die er nog iets mee kan en met een verlossend antwoord kan komen?
 
Vreetkicks, een beetje discipline man. Als je het echt niet wilt dan eet je het toch niet. En je moet meer eten, wat je hier toont is niet echt veel. Dus vergroot je maaltijden.

Groeten Bart
 
Back
Naar boven