XXL Nutrition

HELP! Mr. en Mss UnIvErSe nemen mijn vriendin onder handen.... vraag over hun voeding en trainings s

Bezoekers in dit topic

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2003
Berichten
591
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
Ik zou graag jullie mening willen hebben betreffende het volgende dieet, wat een ervaren bodybuilder gemaakt heeft voor mijn vriendin.
Zelf heeft ie de benodigde titel mr. Universe (spanje) in de wacht mogen slepen en zijn vrouw is miss Universe (spanje) paar jaar terug. Zij heeft in de planning de Olympia contest mee te gaan draaien volgens jaar. Kurk droog lichaam. En een bilpartij waar je U tegen zegt.. Absoluut respect. Des te meer lof, daar ik nu ook van dichtbij mee maak wat er allemaal bij komt kijken.
De training op de sportschool is nog niks vergeleken met de work-outs in de keuken. Het boodschappen doen en het koken voor het gezin en de extra maaltijden (voor 2 dagen) vergt de nodige planning.

Mijn vriendin wilde het in ieder geval ‘’iets professioneler aanpakken’’. Laten we niet te hard van stapel lopen en zeggen dat ze volgend jaar wedstrijden draait (laten we kijken hoe ze t trekt aankomende 6 weken en dan praten we wel weer verder...), maar de ambitie is er in ieder geval. De begeleiding ook. Ze, de bovengenoemde figuren, hebben iig de illusie dat er een mogelijkheid bestaat dat ze ver kan komen. Zo krijgt ze dan ook gratis voedingsadvies en gratis personal training van beide. Ze moest zich even achter gesloten deuren in ondergoed tonen aan beide… waarna de beslissing werd genomen dat ze bereid waren er beide van hun kant er tijd en energie in te stoppen. heel leuk, zeker als vrouwlief t volhoud.
Zo moet ze echt geremd worden in het doen van workouts. Zo was ze voorheen 6 dagen in de week 2 uur vol gas aan de bak en was ze een slechte eter.
Je zal waarschijnlijk zeggen, klare kindertaal. Logisch dat ze voorheen weinig resultaat boekte, want ze at ectisch weinig en ze deed veel te veel workouts wat haar lichaam dan ook op een katabolisch niveau bracht.

(wat ik er van begrepen heb)Het plan is nu de aankomende 9 weken onderstaand voedingsschema en trainingsschema aan te houden.
Graag hoor ik jullie positieve dan wel negatieve reacties hierop. Persoonlijk had ik nog in mijn achterhoofd dat het standaard klare taal was om meteen als je wakker was een whey proteine shake te nemen en voor t slapen gaan een caseine shake.
Dit is NIET in het schema hieronder opgenomen. Daarnaast waren melkproducten de aankomende 9 weken ‘verboden’. heeft t tevens zin CLA toe te voegen als voedingssupplement?
Als ik het voedingsschema zo bekijk…is dit bijna een keto-dieet met minimale carbs. En veel eiwit.
Mocht je de eerste week overleven en niet compleet geflipt raken door het suiker te kort in je hersenen… dan verwacht ik een bizar resultaat na 9 weken keto-dieet… wat men ‘normaal’ toch niet langer doet dan max 10 dagen…?

Als er interesse in is… zou ik de aankomende weken een log bijhouden met foto’s van het begin en eindresultaat.



VOEDING:​
06:45
50 Gram donkerbruine basmati
150 gr. Kipfilet of 7 eiwitten
snack, rijst cracker met klein lepeltje honing
Omega 3/6/9
Isoflavone

08:30
45 min voor training shake anabolicmaster (ingredienten zie bijlage)
+ 1000mg carnitine

09:15 Gewicht training 60 min
10:15 Protein shake anabolic master (ingredienten zie bijlage)
11:00 Cardio 45 min. rustig tempo

12:00
50 Gram donkerbruine basmati
150 gr. Kipfilet of vis, of 7 eiwitten
1 multi vit
1000 mg vit c
Omega 3/6/9
Isoflavone

14:00
200 gr brocolli (of andere groene groente)
150 gr. Kipfilet of vis, of 7 eiwitten
Omega 3/6/9
Isoflavone

17:00
200gr groene sla
150 gr. Kipfilet of vis, of 7 eiwitten

20:00
350 gram groene salade
150 gr. vis,
Omega 3/6/9
Isoflavone
Na laatste maaltijd kop tee.
Verder min 3L. water per dag.


Totaal per dag aan voeding:
600 gram Kipfilet,
150 gram vis
100 gram bruine basmati
400 gram groente
350 gram groene sla
2x proteine shake, per shake 45 gram proteine 40 gram koolhydraten
TOTAAL PER DAG:

eiwitten: 240 gram (er vanuitgegaan kipfilet/vis 20gram eiwit per 100gr.)
koolhydraten: 160 gram (80 uit shake en 80 uit de bruine basmati)

Training:

maandag
Benen + borst

Dinsdag
rug + biceps

Woensdag (en zat/zon)
rust

donderdag
shouders
triceps

Vrijdag
benen (anders dan maandag)
Rug (andere oef dan dinsdag, slechts 2 oef rug op virjdag)​

Elke dag Abs,
en na gewichtstraining 60 min cardio rustig tempo.



op of aanmerking, ik hoor t graag,


Groet!

anabolic_masster_table_31_l.jpg
 
Gebitch over en weer verwijderd, topic is bijna gelijk uit de hand gelopen. Graag on-topic blijven zonder persoonlijke aanvallen.

---------- Toegevoegd om 16:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

Onmogelijk topic lijkt het, we beginnen maar weer vanaf nul dan.
 
640kcal van KH, is toch niet zo laag voor een vrouw die cut?
Wel heel erg eentonig dieet, maar als ik het zo lees klopt het wel ongeveer.
Wat ik wel vreemd vind is dat ze amper vetten binnen krijgt, 40 gram is volgens mij wel het minimale wat nog gezond is.
En dat shakie nemen voor en na slapen is wat overrated.
Mealtiming is niet zo belangrijk als wat we altijd dachten als bodybuilders, maar heb toevallig afgelopen week wel weer een nieuwe source over eiwit timing gelezen waarin naar boven komt dat een beetje verspreid eiwit wel beter is dan maar 2 of 3 keer per dag... (wat dus wel kan met koolhydraten en vetten).
Maar als je 240 gram eiwit binnen krijgt denk ik niet dat het nog veel uitmaakt of je langzame eiwitten neemt voor het slapen :p
 
ik vind het er wel puik uit zien . Je kan ind vragen stellen bij de whey en casseine zelf ook een voorstander van .

Geen lactose is vrij normaal . Ik eet het hele jaar geen lactose echt bagger :) Vette huid en blaas op als een ballon .
 
Back
Naar boven