XXL Nutrition

hele kip (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anoniem1995

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2010
Berichten
172
Waardering
5
Heb de afgelopen drie dagen elke dag een hele kip gegeten en vandaag ook nog is bij de KFC in a'dam 4 stukken kip. Heel lekker natuurlijk en liefst elke dag, maar mijn moeder was meteen bezorgd en dacht dat ik hierdoor teveel vet binnen kreeg. Klopt dit? Zo ja, hoeveel vet zit er dan in een hele kip? En hoeveel eiwitten?

L
 
Laatst bewerkt:
tis een wonder als je morgen nog leeft met al die vetten
 
tis een wonder als je morgen nog leeft met al die vetten
idd als jij binnen 1 dag nog leeft,
moet je de pers verwittigen van je onmenselijke prestatie!!
 
Wat is dat toch tegenwoordig? Eerst een gozer die moeilijk doet over een heel ei en nu weer iemand die loopt te miepen over een hele kip? ???

Het moet niet gekker worden!
 
Hij bedoelde een hele kip (letterlijk) dus niet alleen de filet maar ook met de vleugeltjes er nog aan enzo. Ik neem ook wel eens een hele gegrilde kip. Erg lekker, 100% natuurlijk, en ontzettend veel eiwitten. Sja, het zal ook wat meer vet bevatten dan enkel de kipfilet, maar zo nu en dan kan dat echt wel ;)

Holbewoners aten elke dag vet vlees, en die zijn ook niet uitgestorven toch? Maak je geen zorgen, het kan geen kwaad. Pas als je elke dag (jaar in jaar uit) veel fouten vetten gaat eten is er een mogelijkheid dat je op latere leeftijd problemen krijgt met je gezondheid (maar zelfs dat is niet zeker..)
 
tis een wonder als je morgen nog leeft met al die vetten

idd als jij binnen 1 dag nog leeft,
moet je de pers verwittigen van je onmenselijke prestatie!!

Wat is dat toch tegenwoordig? Eerst een gozer die moeilijk doet over een heel ei en nu weer iemand die loopt te miepen over een hele kip? ???

Het moet niet gekker worden!

Wat zijn dit nou weer voor gay reacties? Leer lezen, mijn MOEDER doet er moeilijk over. Ik niet? Ik verwacht gewoon een normaal antwoord en niet een kijk-mij-even-grappig-proberen-te-zijn-als-de-populaire-bbers-hier reacties
if you know what i mean ;)

Hoeveel eiwitten zit er in kip en hoeveel vet? Meer hoef ik niet te weten.

kindjes
 
Ik eet al 2 weken achtereen dagelijks een hele koe en heb nergens last van
 
Wat zijn dit nou weer voor gay reacties? Leer lezen, mijn MOEDER doet er moeilijk over. Ik niet? Ik verwacht gewoon een normaal antwoord en niet een kijk-mij-even-grappig-proberen-te-zijn-als-de-populaire-bbers-hier reacties
if you know what i mean ;)

Hoeveel eiwitten zit er in kip en hoeveel vet? Meer hoef ik niet te weten.

kindjes

Kijk dan op www.voedingswaardetabel.nl k*tkind
 
Wat zijn dit nou weer voor gay reacties? Leer lezen, mijn MOEDER doet er moeilijk over. Ik niet? Ik verwacht gewoon een normaal antwoord en niet een kijk-mij-even-grappig-proberen-te-zijn-als-de-populaire-bbers-hier reacties
if you know what i mean ;)

Hoeveel eiwitten zit er in kip en hoeveel vet? Meer hoef ik niet te weten.

kindjes

Kindjes? Volgens mij vraag jij advies omdat je mammie vind dat je teveel vetten binnenkrijgt hoor, verteld ze je ook nog hoelaat je naar bed moet?
 
Hele kip lekker toch :D
 
Wat is dat toch tegenwoordig? Eerst een gozer die moeilijk doet over een heel ei en nu weer iemand die loopt te miepen over een hele kip? ???

Het moet niet gekker worden!

Jij hebt duidelijk niet door hoe gevaarlijk een heel ei is!

Een half, tot daar aan toe ...
 
Jij hebt duidelijk niet door hoe gevaarlijk een heel ei is!

Een half, tot daar aan toe ...

Heeft er iemand een héél ei genomen dan?! WTF wil die dood ofzo.. we zijn toch geen bodybuilders ofzo ???
 
Hoe durf je te eindigen met kindjes als jij op een BB forum komt janken dat je mama zit te zeiken dat je een kip op hebt? Zoek lekker zelf uit hoeveel er in een kip zit.
 
Wat zijn dit nou weer voor gay reacties? Leer lezen, mijn MOEDER doet er moeilijk over. Ik niet? Ik verwacht gewoon een normaal antwoord en niet een kijk-mij-even-grappig-proberen-te-zijn-als-de-populaire-bbers-hier reacties
if you know what i mean ;)

Hoeveel eiwitten zit er in kip en hoeveel vet? Meer hoef ik niet te weten.

kindjes
zoek het zelf op stomme kleuter
 
Holbewoners aten elke dag vet vlees, en die zijn ook niet uitgestorven toch? Maak je geen zorgen, het kan geen kwaad. Pas als je elke dag (jaar in jaar uit) veel fouten vetten gaat eten is er een mogelijkheid dat je op latere leeftijd problemen krijgt met je gezondheid (maar zelfs dat is niet zeker..)

Maar holbewoners waren al stok oud als ze de 30 haalde. K*t rede dus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven