Fitness Seller

havermout banaan proteine wafels

Bezoekers in dit topic

sgt

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
510
Waardering
4
Vetpercentage
14%
8 eiwitten
75gr havermout
1 banaan
40gr whey
kaneel

dgiag0.jpg

Uploaded with ImageShack.us

per 100gr 20.1e/18.41k/2.55v

door rozijnen,haver,pindakaas,noten of eiwitten toe te voegen kan je de verhouding perfect aanpassen aan je dieet
 
Laatst bewerkt:
Yum lekker! Ga ik zeker eens proberen. Gaat dat ook werken met minder havermout?

BTW volgens mij kloppen je waarden voor KH niet, havermout heeft ongeveer 60gr KH per 100gr. Als je er dan 75gr in doet zit je al aan 45, tel dan daarbij nog die banaan op?
 
Laatst bewerkt:
de waardes kloppen wel hoor
het totale gewicht van de wafels was 372gr dus 68,5 totaal carbs gedeeld door 3,72 is 18,41 per 100gram :)
 
Ziet er interessant uit als snack om mee te nemen. Gaat het nog de pan of oven in? thanks...
 
je plaatje doet t niet, uploaden via andere plz
 
Ziet er interessant uit als snack om mee te nemen. Gaat het nog de pan of oven in? thanks...

nee gewoon klaarmaken in een wafelijzer
ik heb verschillende baktijden geprobeerd om de luchtigheid en smaak te proberen vandaag het kleurverschil

@Krakatoa : het plaatje werkt hier perfect
 
nee gewoon klaarmaken in een wafelijzer
ik heb verschillende baktijden geprobeerd om de luchtigheid en smaak te proberen vandaag het kleurverschil

@Krakatoa : het plaatje werkt hier perfect

Ahh, dank je wel. Ik zie het plaatje ook niet vandaar dat ik niet wist hoe je het klaar moet maken. Jij ziet hem omdat ie nog in je cache staat sgt :).

Hoe dan ook. Ik zie hem wel als ik doorklik. Ik heb het plaatje nu gezien dus. Handig als snack inderdaad! Nog een tip over waar je een wafelijzer kunt scoren?
 
Ahh, dank je wel. Ik zie het plaatje ook niet vandaar dat ik niet wist hoe je het klaar moet maken. Jij ziet hem omdat ie nog in je cache staat sgt :).

Hoe dan ook. Ik zie hem wel als ik doorklik. Ik heb het plaatje nu gezien dus. Handig als snack inderdaad! Nog een tip over waar je een wafelijzer kunt scoren?

je kan het ook gewoon bakken in de pan als een soort pannenkoek alleen is het dan minder luchtig natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik zal hem eerst gewoon eens bakken. Als hij bevalt kan ik altijd nog eens een wavelijzer scoren. Top :meal:
 
Ik neem aan dat je er ook nog wat water aan toevoegt? Dus gewoon alles hierboven mengen met wat water en dan in de wafelijzer doen
 
Dit ga ik zeker eens proberen! :D
 
Ik neem aan dat je er ook nog wat water aan toevoegt? Dus gewoon alles hierboven mengen met wat water en dan in de wafelijzer doen

nee geen water toegevoegd, het mengsel heeft net de juiste viscositeit (smeuigheid) om op je ijzer te doen.
als je andere ingrediënten toevoegd en het wordt nog dikker dan kan je idd nog wat water of melk toevoegen maar zoals het hier staat moet het in elk geval niet :)
 
Gebruik je van die quaker havermout vlokken of maal je ze eerst tot havermeel? Ik ga ze vandaag eens maken, 15gr KH en 20 EI per wafel zou voor mij echt ideaal zijn.

Als je tips hebt over de verhoudingen van de ingrediënten hoor ik dat graag! :)

Plus welk wafelijzer heb je? Want die rechthoeken zien er beter uit dan hartjes.... ;)
 
Laatst bewerkt:
Gebruik je van die quaker havermout vlokken of maal je ze eerst tot havermeel? Ik ga ze vandaag eens maken, 15gr KH en 20 EI per wafel zou voor mij echt ideaal zijn.

Als je tips hebt over de verhoudingen van de ingrediënten hoor ik dat graag! :)

Plus welk wafelijzer heb je? Want die rechthoeken zien er beter uit dan hartjes.... ;)

Je 'hoeft' er geen banaan bij te doen, je kan daarvoor in de plaats, Whey banaan nemen misschien? :D
 
Gebruik je van die quaker havermout vlokken of maal je ze eerst tot havermeel? Ik ga ze vandaag eens maken, 15gr KH en 20 EI per wafel zou voor mij echt ideaal zijn.

Als je tips hebt over de verhoudingen van de ingrediënten hoor ik dat graag! :)

Plus welk wafelijzer heb je? Want die rechthoeken zien er beter uit dan hartjes.... ;)

op het moment heb ik idd haver van quaker, maar elke havermout is goed.
al de ingrediënten mix je samen tot het 'deeg'

om je verhouding aan te passen kan je idd de banaan weg laten en een eiwitje meer toevoegen of wat meer eiwitpoeder :)

het wafelijzer is al zeker 25jaar oud, ik denk dus niet dat het type nog te krijgen is :D
 
Ik kwam er achter dat ik er namelijk1 nodig heb... Ik dacht dat ik er een had, hele huis doorzocht, maar blijkbaar was het een hersenspinsel. Maar ze hoeven niet duur te zijn had ik al gezien :)
 
Ik kwam er achter dat ik er namelijk1 nodig heb... Ik dacht dat ik er een had, hele huis doorzocht, maar blijkbaar was het een hersenspinsel. Maar ze hoeven niet duur te zijn had ik al gezien :)

nee die dingen kosten niets, en zeker niet als je er één 2de hands koopt.
maar je kan het mengsel ook gewoon bakken in de pan natuurlijk of een paar minuten in de microgolf
maar met die laatste wordt het wel wat taai denk ik.
is meer voor de echte 'die hards' lol
 
mediamarkt hebben er zat staan, ook heel goedkoop van hoe heet dat merk ookalweer die alles namaakt..
 
Back
Naar boven