| | |
| Ripped Bodybuilder Lid sinds: Jun 2010 Stats: M 32j 1m85 74kg 12% |
meer water drinken, sap drinken vb: sinaasappelsap, druivensap enzo meer fruit eten zoals bessen, pruimen en meer vezels om alles wa te regelen lijnzaad olie is ook goed en ik denk olijfolie en notenolie enzo ook. hopelijk heb je er wat aan! |
|
| | ||
| Novice Lid sinds: Jan 2011 Stats: M 1m72 75kg 14% | Citaat:
Ik zal zo eens wat sinaasappelsap kopen, had net wat gegoogeld en dat kwam ook al naar voren! | |
|
| | |
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: Jul 2007 Stats: M | Dit is het: http://www.roosvicee.nl/cgi-bin/index.cgi?page=22 Pruimen zijn bijzonder, want ze hebben van nature een laxerende werking. Daarom wordt Roosvicee Laxo gebruikt bij verstopping van de darmen. Roosvicee Laxo helpt je op natuurlijke wijze weer helemaal fit te worden. Roosvicee Laxo is gemaakt van de beste kwaliteit fruit en onze vertrouwde rozenbottels. Tevens is het een bron van vitamine C Hou het wel uit de buurt van kinderen. |
|
| | ||
| Novice Lid sinds: Jan 2011 Stats: M 1m72 75kg 14% | Citaat:
Ik ben meteen ff naar de winkel! | |
|
| | |
| Advanced Bodybuilder Lid sinds: Dec 2009 Stats: M 22j 1m88 - - |
een drol van 5cm doorsnee is niks.. mja om toch een antwoord te geven, pers zo hard als je kan en als die der bijna uit is maar niet verder kan, zet je twee vingers op je gush en dan druk je daar, floept ie dr zo uit succes bro Laatst aangepast door xittaP : 20 January 2011 om 13:20 |
|