Fitness Seller

Het grote bemoeder hier Arturiano topic

Bezoekers in dit topic

Moraalridder

Huge Freak
10 jaar lid
Lid sinds
26 jan 2010
Berichten
9.457
Waardering
2.786
Zet hier neer eet je bord op, eet nog 2 boterhammen en sperziebonen zijn van die groene stengeltjes.

Artur hier mag je ook je domme vragen stellen. zodat de rest niet al die kleuter vragen hoeft te lezen als ze wat honger willen kweken in het post je meal topic.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Zet hier neer eet je bord op, eet nog 2 boterhammen en sperziebonen zijn van die groene stengeltjes. 
 
wat voor domme dingen ik post iets zij stellen mij vragen en ik beantwoord ze ? als ik vragen heb dan vraag ik het of in mijn log of in de topic waar het bij past ?
 
We hadden ook Arnaud (arnodsi) zijn log wel kunnen gebruiken
 
maar ik ben in :D
 
2ptce1d.gif
 
:roflol: de shit die ik over deze kerel lees gaat idd nergens over
 
Haha jongens het spijt me zeer alleen ik post gewoon mijn voeding daar krijg ik critic op ik beantwoord het wat moet ik anders al die advies gaan negeren dan wordt ik erg gehaat :P ( nu ook maar nu wat minder hoop ik)
 
Haha jongens het spijt me zeer alleen ik post gewoon mijn voeding daar krijg ik critic op ik beantwoord het wat moet ik anders al die advies gaan negeren dan wordt ik erg gehaat :P ( nu ook maar nu wat minder hoop ik)

Het enige dat je fout doet is in een verkeerd topic je advies verzamelen en vragen stellen. Zoals in het topic: post je maaltijden met fotos, jij verteld dingen en vraagt advies. Verkeerd topic dus.

Hier kun je nu je vragen stellen blijkbaar :p
 
Ja maar dat heb ik nauwelijks gedaan ik post alleen dingen waar het hoort en als ik dan advies krijg beantwoord ik hem :D
 
Ja maar dat heb ik nauwelijks gedaan ik post alleen dingen waar het hoort en als ik dan advies krijg beantwoord ik hem :D
je doet er alleen niets mee... en das zo jammer...
 
Jawel alleen ik verwacht niet dat alles fout is, een keer heb ik teweinig saus een keer is het gekookt, en andere keer is het teveel groente,,
 
Jawel alleen ik verwacht niet dat alles fout is, een keer heb ik teweinig saus een keer is het gekookt, en andere keer is het teveel groente,,

Inderdaad al doende leert men. Het is ook niet erg als je eens een dag te weinig kcal. binnenkrijgt. Dan eet je de dag erna gewoon iets meer (en vice versa).
 
Ff een vraag want hier mag ik ze stellen :D

Dus hebben jullie ooit van arctic zero gehoord zo ja weet een van jullie waar ik dat kan halen?
 
ja ik heb het nergens gevonden het is alleen te bestellen en dan ook alleen per 6 en dat is aardig duur :p
 
hahaha, nog om low calorie ice vragen hè gast, het is alsof je het bewust doet xD
 
Back
Naar boven