XXL Nutrition

Goedkoopste (eetbare) eiwit

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1992_2

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid sinds
16 mei 2009
Berichten
4.062
Waardering
210
Lengte
1m90
Massa
86kg
Vetpercentage
19%
hoi mensen,

ben hier sinds vorige week achtergekomen dus ik dacht laat ik het eens met mijn medebroeders delen.

Deeblue Roze Zalm (bij AH)
450 gram ofzo
1,50 euro

Sorry weet de waardes niet meer precies omdat ik het niet bij de hand heb, maar dit zit er ongeveer in:
22gram eiwit
5gram vet

Het is zalm dus die vet is megagoed (omega3).

Goedkoper kan toch bijna niet? ik vind tonijn totaal niet te eten, en dit werk ik makkelijk weg (geen graten, yeey (zitten wel graten in maar kun je gewoon kapotbijten))

Let wel op, rode zalm is meteen een pak duurder, 4 euro ofzo. Alleen de roze zalm is zo goedkoop. weet niet precies wat het verschil is tussen roze en rood.
 
Kwark is meer eiwit voor minder geld.
Maar dit is idd goedkoop, ongeveer zelfde prijs als koolvis maar dat is niet echt yum....
 
Laatst bewerkt:
Idd erg goedkoop en misschien een mooie afwisseling voor de tonijn. Ben het nu al zo zat dat ik over 1 blikje (Deepblue) 30 min kan doen :(
 
hihi nvm, heeft het al een beetje zout ofniet of is het gewoon smaakloos zalm?

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Ga het proberen man, tonijn werd na een tijd echt goor.
 
Idd erg goedkoop en misschien een mooie afwisseling voor de tonijn. Ben het nu al zo zat dat ik over 1 blikje (Deepblue) 30 min kan doen :(

:D Probeer is wat water om die troep beetje bij beetje weg te spoelen, doe ik de laatste tijd ook :o
 
Vind die roze zalm uit blik echt zo ****ing smerig, 500 gram kwark mixen met 500 ml melk ff adtje trekken en bam weer binnen die eiwitten.
 
Vind die roze zalm uit blik echt zo ****ing smerig, 500 gram kwark mixen met 500 ml melk ff adtje trekken en bam weer binnen die eiwitten.

500gram kwark en 500 ml melk atten tering hee ik zou zwaar over me nek gaan.

Over een bak kwark doe ik 20minuten LOL.
Wel altijd achter de computer beetje speletjes spelen.
 
Ik heb toevallig net ook een blikje roze zalm geprobeerd. Bij de eerste hap al bijna over mn nek, nee dan liever ook een bakje kwark.
 
Kwark is meer eiwit voor minder geld.
Maar dit is idd goedkoop, ongeveer zelfde prijs als koolvis maar dat is niet echt yum....

maar maakt het niet uit dat je zoveel kwark eet? ik eet 1 kilo per dag, smiddags en voor het slapen gaan. om af te wisselen is zalm wel goed toch?

Idd erg goedkoop en misschien een mooie afwisseling voor de tonijn. Ben het nu al zo zat dat ik over 1 blikje (Deepblue) 30 min kan doen :(

bah idd, vind tonijn echt vreselijk goor :kots:

hihi nvm, heeft het al een beetje zout ofniet of is het gewoon smaakloos zalm?

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Ga het proberen man, tonijn werd na een tijd echt goor.

zit een beetje zout in volgens mij. dat grijze vel vind ik persoonlijk wel heel lekker.


:D Probeer is wat water om die troep beetje bij beetje weg te spoelen, doe ik de laatste tijd ook :o

:kots:

deed pas zo'n blik open en kreeg een golf tonijn water over mijn nieuwe g-star shirt :fuu:

Vind die roze zalm uit blik echt zo ****ing smerig, 500 gram kwark mixen met 500 ml melk ff adtje trekken en bam weer binnen die eiwitten.

tsjah wss ben ik het na 10 blikken ook wel beu maar ik vind het nu best eetbaar.

wat zijn on-eetbare eiwitten dan :( ?

eiwitten waarvan je meteen over je nek gaat als je het in je mond stopt :o

Ik heb toevallig net ook een blikje roze zalm geprobeerd. Bij de eerste hap al bijna over mn nek, nee dan liever ook een bakje kwark.

ja echt? ook van deepblue?
snap het niet, ik eet het,maat eet het ook en die vind het ook lekker :)
 
als je al 1 kilo kwark eet zou ik toch echt niet nog meer kwark gaan eten.
Kip, kalkoen, mager varkensvlees of vis hoeft echt niet duur te zijn
 
vindt zalm en tonijn allebei lekker om te eten, alleen merk je echt heel duidelijk dat zalm een vette vis is en tonijn niet
 
Zalm (L) Kwark (L) Whey shakes (L)
 
heh gatsie, eerste wat ik zag waren van die wervel graten en niet 1tje ofso maar 3, en toen zag ik dat er nog huid en van die smerige bruine stukjes aan de vis zaten. He blikje ging rechtstreeks de prullenbak in, 1.50 goed verspild :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Ik vind de tonijn uit blik er beter uitzien.
 
heh gatsie, eerste wat ik zag waren van die wervel graten en niet 1tje ofso maar 3, en toen zag ik dat er nog huid en van die smerige bruine stukjes aan de vis zaten. He blikje ging rechtstreeks de prullenbak in, 1.50 goed verspild :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Ik vind de tonijn uit blik er beter uitzien.

haha pussy, opvreten die shit. en die graten bijt je gewoon kapot!

die huis is juist he lekkerst man
 
Euroshopper?
 
Tonijn vond ik in 't begin ook niet te eten, maar net zoals zoveel dingen werk je
dat gewoon naar achteren zonder bij na te denken :D

Zalm nog niet geprobeerd, maar tonijn krijg ik nu makkelijk weg en er zitten meer eiwitten in
 
deepblue

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------



deepblue
Danku :)
Ik eet tonijn altijd met een beetje mayo. Maakt het een stuk lekkerder. Tonijn is zoiezo goedkoop en kan je goed mee varieren. Zalm is wel lekkerder..
 
Ik vind de Tonijn erg goed te eten en houd zelf heel erg van verse zalm,

Zal binnenkort de ingeblikte versie eens proberen :)
 
Back
Naar boven