XXL Nutrition

Excel voedings sheet

Bezoekers in dit topic

Flix

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2005
Berichten
2.003
Waardering
11
Lengte
1m91
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Aan gezien er meer mensen zijn die deze sheet willen hebben, heb ik r een los topic van gemaakt!!

Heel fijne sheet. voeding aanvinken, gewicht invullen en klaar!!

Veel plezier er mee!!

[Link niet meer beschikbaar]

Beoordeel ook ff mijn schema
Mijn schema
 
super, bedankt.
 
Aan gezien er meer mensen zijn die deze sheet willen hebben, heb ik r een los topic van gemaakt!!

Heel fijne sheet. voeding aanvinken, gewicht invullen en klaar!!

Veel plezier er mee!!

[Link niet meer beschikbaar]

Beoordeel ook ff mijn schema
Mijn schema

wat n ksite...waarom post je niet gewoon de xls?
 
als iemand mij even uitlegt hoe ik naar deze site de excel file upload vind ikdat geen probleem
 
als iemand mij even uitlegt hoe ik naar deze site de excel file upload vind ikdat geen probleem

dat is mooi, als bijlage....:

Als de administrator het heeft ingesteld, is het mogelijk om bestanden toe te voegen bij een reactie. Dit bestand kan een plaatje, een tekstdocument, een zipfile of iets dergelijks zijn. Omdat het forum niet bedoeld is als extra opslagruimte, is er een maximale bestandsgrootte opgegeven.

Om een bestand toe te voegen, klik bij het maken van een nieuwe reactie op de knop ‘Beheer bijlagen’. In het nieuwe venster dat wordt geopend, selecteer je het bestand dat je wilt toevoegen. Tot slot druk je op de ‘upload’ knop en het bestand wordt toegevoegd.

Als je je reactie hebt toegevoegd wordt de bijlage getoond in de reactie. Als de bijlage niet meteen wordt weergegeven, kan je het bestand bekijken door op de bestandsnaam te klikken.

Thanks. D
 
Ik heb hem er bij gezet :)
 

Bijlagen

  • Stats_DBB.xls
    319 KB · Weergaven: 370
gvd dit is echt ****ing makkelijk zo thanks man :D:D
 
in die excel sheet zegt die dat ik 58%/koolydraten 22% eiwit en 20% vet nodig heb maar tis toch 50/30/20?
 
Die berekening snap ik eerlijk gezegd ook niet. Die gaat uit van 1gr vet per kg VVM massa en 2,5gr eiwit. De rest koolhydraten. Maar je hoeft je er niet aan te houden toch ;)
 
Ik zou zeggen maak hier een sticky van dit is een goed en makkelijk in te vullen voedingschema!!
 
Even een vraagje, hoe vul ik daar een normaal bord(ongeveer 450 gram) spaghetti bolognese in? Dus met saus enzo.
346 kcal per 100gr spaghetti lijkt me namelijk niet erg realistisch. Op het pak met spaghetti-slierten staat 145 kcal per 100gr. En de saus lijkt me ook niet zo hoog in kcals zitten...
 
Laatst bewerkt:
die 346 is droog, voor het koken dus. Op jouw pak gekookt denk ik.
 
Dat zou kunenn maar hoe voer ik dan een portie spaghetti, bereid in?
 
in de calorietabel kun je evt de tomatensaus aanpassen aan je eigen tomatensaus.

verder gewoon hoeveel gehakt en groente je erin hebt... alles aparte regel
 
heel erg nice dit, thanx
 
Back
Naar boven