Fitness Seller

Excel sheet incl. progressieschema, voedingsschema, stats, etc.

Bezoekers in dit topic

rbraakman

Cool Novice
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 mei 2005
Berichten
88
Waardering
0
Excel sheet incl. progressieschema, voedingsschema, stats, etc. [fixed]

Hey,

Hier: Stats_DBB en een mirror: Stats_DBB. staat een excel sheet die ik gebruik om mijn dieet op te stellen, en mijn stats bij te houden.

Alles gebeurt automatisch, van het berekenen van je onderhoud, de kcal per maaltijd, tot de totalen. Progressie in gewicht, conditie en fysiek wordt visueel weergegeven door middel van grafieken.

De sheet heeft hier al een aantal malen gestaan in diverse posts, maar vanwege positieve reacties nu maar een eigen topic. Bovenstaande is de laatste versie, met daarin wat wijzigingen aan de hand van opmerkingen die ik heb gekregen. Bovendien zit er nu wat uitleg bij.

De layout van het voedingsschema heb ik niet gemaakt, kan alleen niet meer vinden wie wel... maar credits voor hem dus. De rest van de tabbladen heb ik er zelf aan toegevoegd.

Gebruik hem, pas hem aan, doe er mee wat je wil, en laat even weten wat je er van vind.
 
Laatst bewerkt:
Als ik de sheet open krijg ik een excel error en wordt afgesloten
 
Ik kan hem wel openen, maar een aantal verwijzingen kloppen niet. Hij geeft een aantal referentie fouten ed aan.
 
Same here.
 
Edit: Tuurlijk loopt hij vast op Office XP... Voorlopig nieuwe link: Stats_DBB. Scroll naar beneden, klik op free, scroll naar beneden, wacht x seconden, de download link verschijnt. Over een paar uur zal ik hem ook op mijn webpagina zetten
 
Laatst bewerkt:
Het vastlopen op office XP moet nu zijn opgelost. Bovenaan kun je hem weer downloaden vanaf mijn webpagina.
 
Laatst bewerkt:
nooit schooien om karma
 
Van mij krijg je toch karma:)
 
File /files/4208580/Stats_DBB.xls.html has been deleted.
Reason: No download for a longer period. Inactivity-timeout exceeded.

Beide rapidsharelinks doen het niet meer.
Enkel de eerste link (wanadoo) doet het wel nog.

Ziet er leuk uit trouwens. Bedankt!
 
ik heb geen excel :S waarom weet ik ook niet
 
wow ****in awesome
 
Marijn zei:
ik heb geen excel :S waarom weet ik ook niet

hoef je ook niet te hebben
[Link niet meer beschikbaar]
 
goeie post :D erg handig ga t strx s helemaal invullen ;)
 
echt superhandig! Thnx man! Weet iemand hoe je producten aan de calorietabel kan toevoegen? Ik heb excel 2002. Als ik een product onder aan de lijst toevoeg en vervolgens aan mijn eetschema wil toevoegen, komen de waardes niet naar voren. Heeft iemand hier een oplossing voor?

en oh ja....sorry om een oude koe uit de sloot te halen...maar kom er echt niet uit.
 
doe dan ff de vulgreep en vul em dan in, zo kopieert ie verwijzingen. of ga op een tussenregel staan en druk op invoegen en vul dan je waarden in.

gr, mooi gedaan trouwens.

ik heb wel eens cursus excel gedaan, maar die uitklik lijstjes heb ik nooit geleerd. ziet er goed uit.
 
Ziet er goed uit!!, heeft iemand ervaring met dit xls programma kan je hier echt op bouwen, om te gebruiken als advies voor je voedingsschema?
 
mmh, is geen optie man/vrouw ?
 
echt zeer fijn!
 
Weet iemand hoe je etenswaren bij kan voegen.Als ik er één bijvoeg onderaan bijvoorbeeld: zz dieetella dan krijg ik als ik die invul op de het blad voedingsschema allemaal celverwijzings fouten :S
 
Back
Naar boven