AndroidHealthClinic

Eiwitten op vakantie

Bezoekers in dit topic

Caesar

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 sep 2007
Berichten
708
Waardering
19
Ik vertrek over een paar weken voor 15 dagen naar Mallorca. Natuurlijk wil ik wel een beetje mijn gewicht op peil houden. Meeste mensen komen bij op vakantie. Ik val af.

Nu zat ik te denken. Hoe nemen jullie de eiwitproteïne mee? Mag dit überhaupt ivm met de luchthaven. Of wordt je dan even apart geroepen.

Ik zal never nooit aan mijn eiwitinname kunnen komen die ik normaal heb. Daarom zal een beetje bij supplementatie toch wel een beetje helpen.
 
best neem je bcaa en ga je ginds op zoek naar een gym en koop je wat whey doe ik altijd.
 
gewoon meenemen..
whey is niet verboden :P
 
Gewoon vakantie houden.
 
Nou probleem is dat ik Goat Whey gebruik. Ik kan niet tegen lactose anders zit ik helemaal onder de puisten. Maar BCAA's zijn idd wel een goed id. Anders ff Tupperware bakkie meenemen en daar wat whey in doen.

Want 15 dagen niks doen en slecht eten vindt mijn spiermassa niet fijn.
 
Nou probleem is dat ik Goat Whey gebruik. Ik kan niet tegen lactose anders zit ik helemaal onder de puisten. Maar BCAA's zijn idd wel een goed id. Anders ff Tupperware bakkie meenemen en daar wat whey in doen.

Want 15 dagen niks doen en slecht eten vindt mijn spiermassa niet fijn.


:hedbang::hedbang::hedbang: :bow2::bow2:

:heart:


KARMA brother !!!!!
 
Ja ik vindt het een relax product. Geen oprispingen niks. Is zo'n beetje de enige whey waar ik tegen kan. Daarnaast wissel ik ook nog af met een soya isolaat.
 
Geef Ome Caesar eens wat tips over hoe eventueel whey het beste mee te nemen.
Voor een hele pot is geen plaats.
 
Ik doe het altijd in een kleiner potje, heb toevallig nog een potje over waar ooit BCAA's ingezeten hebben.
 
Als je een hotel met buffet hebt is er toch geen probleem ???
Gewoon iedere dag een eiwitje of 20 met een paar hele eieren bij,
nog een paar dikke stukken vlees ofzo erbij en je bent gesteld.
 
Geef Ome Caesar eens wat tips over hoe eventueel whey het beste mee te nemen.
Voor een hele pot is geen plaats.

heb laatst (4 weken geleden naar Turkije) gewoon een halve kilo casein in de originele verpakking meegenomen., daarnaast had ik nog amino pillen mee die sowiezo weinig plaats in nemen.
 
In de lokale supermarkt heb je toch wel goed eten? :D
 
Ja nou eieren in het buitenland ben ik altijd een beetje huiverig voor. ivm salmonella enz. Heb in het verleden behoorlijke gezondheidsprops gehad. Maar dat is in principe wel een idee. De BCAA's zijn geen probleem om die mee te nemen.

Tis ook een beetje afwachten wat de kwaliteit van eten is in mijn hotel.

Ik wil daar ook een klein beetje gaan trainen ( 1 a 2 keer per week een full body workout puur voor een beetje behoud). Dus daarna moet ik wel een snelle eiwitbron hebben. Daar ging het mij om. Maar daar doen ze dus niet moeilijk over bij het vliegveld.
 
Ik ga naar Spnaje 3 weken en neem gewoon een ganse pot mee.
Voor de rest daar genoeg kwark, tonijn en kip kopen.
 
Ja nou eieren in het buitenland ben ik altijd een beetje huiverig voor. ivm salmonella enz. Heb in het verleden behoorlijke gezondheidsprops gehad. Maar dat is in principe wel een idee. De BCAA's zijn geen probleem om die mee te nemen.

Tis ook een beetje afwachten wat de kwaliteit van eten is in mijn hotel.

Ik wil daar ook een klein beetje gaan trainen ( 1 a 2 keer per week een full body workout puur voor een beetje behoud). Dus daarna moet ik wel een snelle eiwitbron hebben. Daar ging het mij om. Maar daar doen ze dus niet moeilijk over bij het vliegveld.

Gewoon een flinke steak of rijst met kip kort na de training, in de gemiddelde supermarkt vind je alles wat je nodig hebt.
 
Ik neem mijn whey maar niet mee naar Curacao voordat ze het witte spul verdacht gaan vinden.. :p
Gewoon goed eten; eieren, vis etc. en vooral lekker vakantie vieren!
Als je terug bent kun je er weer flink tegenaan voor een jaar..;)
 
Maar daar doen ze dus niet moeilijk over bij het vliegveld.

Als je je whey in je bagage doet die je gaat inchecken, doen ze helemaal niet moeilijk over. Heb zelfs een hele koffer vol whey meegesjouwd vanuit de VS!
Als je het meeneemt aan boord, ook niet hoor. Ze zoeken meer naar vloeistoffen en wapens en drugs enzo. Ik bedoel, babymelkpoeder mag ook! ;)

Maar als ze wel je handbagage gaan openen en ze gaan ernaar vragen, zeg je dat het whey/eiwitten is voor sporten. Dat weten ze wel. Ook bij de doane in het buitenland, gaan ze het misschien vragen wat het is ivm met drugs smokkel. Maar ook daar weten ze wat whey/eiwitten zijn.

Fijne vakantie!
 
Hou gewoon vakantie man, dat krampachtige gedoe van sommige mensen...trainen op vakantie, whey meenemen, super clean eten. Vakantie is om te ontspannen, ook om te ontspannen van al dat letten op je eten het trainen etc. Live a little, het zal je vooruitgang goed doen!
 
Hou gewoon vakantie man, dat krampachtige gedoe van sommige mensen...trainen op vakantie, whey meenemen, super clean eten. Vakantie is om te ontspannen, ook om te ontspannen van al dat letten op je eten het trainen etc. Live a little, het zal je vooruitgang goed doen!

zonder eiwit poeder op vakantie ga je minstens 5 kilo inleveren man :eek:
vakanties zijn toch om te trainen want dan heeft men veel tijd en kan lang slapen.
Anders word men nooit een beest.




































:jk:
 
Ik moet the nose toch gelijk geven hoor...
Je gaat toch op vakantie om te relaxen en om uw batterijen terug op te laden.
Ben ook juist terug van 2 weken tunesië all inclusive.
Je kan daar ook 6x per dag eten als je wilt(in all inclusive toch ;) )
Ben niks bijgekomen of afgevallen.
Zwem elke dag een paar baantjes als je niet teveel vet wil bijkomen
 
Back
Naar boven