| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties |
| | #1 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m78 70kg 13% Karma: | Eiwitinname versus ziekten
Is bijvoorbeeld een blinde darm ontsteking een gevolg van een te hoge eiwit in name? Bijvoorbeeld 4 gram BW eiwit inname ofzo dat dat slecht voor je darmen is? |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Eiwitinname versus ziekten
ik heb vroeger een blinde darm ontsteking gehad en werd strict vegetarisch opgevoed |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Eiwitinname versus ziekten
Iedereen kan blindedarmontsteking krijgen uiteraard. Of een verhoogde eiwitinname de kans erop verhoogd? Geen idee.
__________________ Set a goal, make it happen.. Imagine love, fake a passion.. |
| | |
| | #4 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m78 70kg 13% Karma: | Re: Eiwitinname versus ziekten
Citaat:
Klopt, dit laatste vroeg ik me dus af.. ben benieuwd, kan er zelf niet echt wat over vinden tot nog toe! | |
| | |
| | #5 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Citaat:
Ben je aan de anabolen ofzo ? Anyways, eiwit verzuurt het lichaam (met wie weet wat voor negatieve effecten)... zorg dat je ook genoeg compensatie eet. http://www.bitterpoison.com/archive/...-pral-formula/
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 Laatst aangepast door wazzup : wo 13 mei 2009 om 11:29 | |
| | |
| | #6 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 24 Geslacht: M
Slaagt op niks dat je zo veel eiwitten eet
__________________ hallo |
| | |
| | #7 | |
Citaat:
Kcal: 3234 KH: 360 Gram Eiwit: 233 Gram (Inclusief Eiwitten uit Brood) 191 Gram Zonder.. Vet: 90 - 95 Gram (Dit op een goede dag, soms rundergehakt soms kip) BW: 65 Kilo Lengte: 1.78 BF: 11a12 Procent | |
| | |
| | #8 |
| Monstrous Giant Aangemeld: apr 2007 Locatie: Naast de buren Leeftijd: 25 Geslacht: M
Ik zou je eiwitten halveren .... Ik heb gisteren zelfs een verhaal gehoord dat je sneller dronken zou zijn als je veel eiwitten eet
__________________ http://www.dailymotion.com/video/x3u...du-n-problem-y |
| | |
| | #9 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 24 Geslacht: M
Ik heb een artikel gelezen dat als je dronken bent en veel eiwitten eet je scheten enorm hard gaan stinken
__________________ hallo |
| | |
| | #10 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Mmh ik voel me inderdaad sneller lam sinds dat ik naar de sportschool ga en mijn eiwitinname heb verhoogd.. weet je misschien ook waar 't te lezen is?
|
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Eiwitinname versus ziekten
hmm heb nooit iets ergens van gemerkt en neem 3 shakes per dag.
__________________ Anyone wants to be a bodybuilder, bud nobody want to lift heavy ass weights! |
| | |
| | #12 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Citaat:
http://www.ergogenics.org/archiefvoed.html
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 | |
| | |
| | #13 | |
| Ripped Bodybuilder | Re: Eiwitinname versus ziekten
Citaat:
de dingen spreken elkaar soms rap tegen hé als ik het artikel of de post hier nog vind post ik hem
__________________ Trots lid van het DBB forum!!! | |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Eiwitinname versus ziekten
heb je niet veel last van puisten op je rug?
__________________ WIDE PRIDE Born To Lose - Live To Win LIFT HARD DIE STRONG! MassFreaks Power Log MassFreaks Power Log |
| | |
| | #15 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Eiwitinname versus ziekten
Ik zit ook op +240g eiwit per dag bij 70kg. Het enigste wat ik extra eet tov andere mensen die niet aan BB doen, zijn 2 eieren en mijn shake 's morgens en na het trainen. Ik zou ook liever wat lager gaan zitten voor mijn nieren en darmen maar erg lastig, ik eet heel gewoon maar wel veel en krijg zo dus onbewust veel eiwitten binnen. Puisten heb ik helemaal niet en darmgassen ook niet overdreven... Edit: Teveel eiwitten Hier had ik al advies gevraagd, maar niet veel bruikbare reacties gehad.
__________________ Everybody has the potential in them, to get this potential to the max, you got to do the work... |
| | |
| | #16 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m93 103kg - Karma: | Re: Eiwitinname versus ziekten
ik denk niet dat deze twee gelinkt zijn aan elkaar.. maar teveel eiwitten zal ook wel niet gezond zijn.
|
| | |
| | #17 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Eiwitinname versus ziekten
|
| | |
| | #18 |
| Cool Novice | Re: Eiwitinname versus ziekten
niet zwaar trainende personen is 2gram per lichaamsgewicht genoeg en als je wat zwaarder traint 3gram per lichaamsgewicht. Ik heb er nog nooit last van gehad, voel mij ook niet loom of zo en ik heb hier ook nooit wat van gehoord. wel weet ik dat als je genoeg eiwitten binnen hebt je minder vatbaar bent om ziek te worden, en je weerstand word verhoogd. Wel is het iets meer belastend voor je nieren maar als je genoeg water drinkt en je urine s'avonds wit is, is het goed is hij dan geel dan moet je meer water drinken. Teveel eiwitten kan geen kwaad naar mijn mening maar wel pure onzin omdat, je lichaam dat nooit opneemt.
__________________ DE AANHOUDER WINT... 1.90m 19% 105kg |
| | |
| | #19 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #20 | |
| Cool Novice | Re: Eiwitinname versus ziekten
Citaat:
Wit is idd een beetje stom gezegd, als er wit uit je lul komt is het geen pis geel en donker geel naar bruin is dus niet goed en heb je je lichaam te weinig gereinigd.... doorzichtig of héééééél licht geel.
__________________ DE AANHOUDER WINT... 1.90m 19% 105kg | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| eiwitinname, versus, ziektes |
| Topic Opties | |
|
|