| | #1 |
| Novice Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: Karma: | Eet-patroon?
hallo forumleden , ik ben 16 jr , ong. 1.83 m lang en weeg nu rond de 68 kg. Mijn probleem is 'ondergewicht'. Ik wil massa hebben en dat omzetten in spier. maar mijn eetpatroon is gewoon niet goed. wat kan ik hieraan doen? Ik heb wel de laatste tijd geprobeerd om meer te eten,niks groots.. maar een paar broodjes meer op een dag en ik pak een pak yoghurt+banaan bij de avondeten erbij. Een grote probleem is mijn ontbijt. In de ochtend drink ik alleen een glas melk. In de ochtend heb ik totaaal geen zin in eten en vooral in de school-pauzes wil ik zo snel mogelijk naar buiten en laat mijn tas met eten erin ergens liggen maar als ik thuis kom heb ik honger als een dier en eet ik veel dingen,maar dit is geen manier om aan te komen toch? en ik ben een beginner, is een weight gainer verstandig om nu al mee te beginnen? of moet ik eerst de voeding enz. op een rijtje hebben? ik hoop dat iemand me verder kan helpen.. groetjes, |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Eet-patroon?
Een weightgainer kan je alvast hebben. Post een je voedingsschema. En aangezien je thuiskomt en rammelt van de honger neem ik aan dat je te lange periode(s) niet eet.
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 100 bench 1 x 95 |
| | |
| | #3 | |
Stats: Karma: | Re: Eet-patroon?
Citaat:
Ik heb geen voedingsschema maar dit is ongeveer wat ik op een normale dag eet. 8.00 uur: glas melk 10.00 uur 12.00 uur 14.00 uur:rond deze tijd eet ik meestal niks,rond deze tijd ben ik ook meestal vrij van school en ga ik na huis. eenmaal thuis eet ik veel, maak ik toasties,pizza's enz. dan wacht ik weer een paar uur tot de avondeten en thats it. Om eerlijk te zijn lus ik ook niet alles, ik herinner mij niet dat ik de laatste JAREN bewust ei heb gegeten.(geen grap) kaas,tomaten,dat soort dingen gaat er ook niet in. Logisch zou je zeggen dat ondergewicht haha..maarja wat kan ik eraan doen? | |
| | |
| | #4 |
Sommige dingen lust je niet, iedereen heeft dat. Er zijn eiwit- en koolhydraatbronnen zat. Maar je voedingsschema spreekt voor zich, je eet te weinig. En met je vermoedelijke snelle metabolisme eet je nog meer te weinig.. Je eerste grote maaltijd neemt maar plaats vanaf +- 16.00 u
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 100 bench 1 x 95 |
| | |
| | #5 | |
Citaat:
kan je een voorbeeld geven? | |
| | |
| | #6 |
In jouw geval eet je best een 500 kcal of meer boven je onderhoud(dagelijkse behoefte aan kcal berekend op jouw lichaam) En een bb-schema bestaat uit een 5 6 7 tal maaltijden verspreid over de dag.
| | |
| | #7 |
| Huge Freak | Re: Eet-patroon?
lees de stickies!
|
| | |
| | #8 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
eet meer.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jul 2007 Locatie: Sint-Michielsgestel Leeftijd: 20 Geslacht: M
ga gewoon even bij de stickies kijken wat goed eten is( eiwitten/koolhydraten en goede vetten) en kijk naar voorbeeldschema's paar jaar geleden at ik ook maar 3 tot 4 boterhammen op een dag dit eet ik nu: ontbijt: whey''fruitsap''-shake + 2 boterhammen met pindakaas + 2 bekers melk + 1 glas water (medicijnen) 1e pauze(half 11) 4 boterhammen met gebraden kipfilet + 0.75 liter water 2e pauze (half 1) 4 boterhammen met runderrookvlees + 0.75 l water 3e pauze (half 3) 4 boterhammen pindakaas + 2 mandarijnen + capri-sonne half 6 /6u avondeten: meestal rijst + groente + vlees/vis of pasta of aardappelen vlees/kip/vis groente + beker water 8u fitness 1,0 tot 1,5 liter water op rustdagen wheyfruitshake + banaan 9u na fitness whey''fruit''shake 10.30/ 11.00 een halve bak kwark van 500 gram + beetje honing
__________________ Your body is a Temple, but only if you treat it as one.. |
| | |