| | #1 |
| Novice Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: Karma: | Eet-patroon?
hallo forumleden , ik ben 16 jr , ong. 1.83 m lang en weeg nu rond de 68 kg. Mijn probleem is 'ondergewicht'. Ik wil massa hebben en dat omzetten in spier. maar mijn eetpatroon is gewoon niet goed. wat kan ik hieraan doen? Ik heb wel de laatste tijd geprobeerd om meer te eten,niks groots.. maar een paar broodjes meer op een dag en ik pak een pak yoghurt+banaan bij de avondeten erbij. Een grote probleem is mijn ontbijt. In de ochtend drink ik alleen een glas melk. In de ochtend heb ik totaaal geen zin in eten en vooral in de school-pauzes wil ik zo snel mogelijk naar buiten en laat mijn tas met eten erin ergens liggen maar als ik thuis kom heb ik honger als een dier en eet ik veel dingen,maar dit is geen manier om aan te komen toch? en ik ben een beginner, is een weight gainer verstandig om nu al mee te beginnen? of moet ik eerst de voeding enz. op een rijtje hebben? ik hoop dat iemand me verder kan helpen.. groetjes, |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Eet-patroon?
Een weightgainer kan je alvast hebben. Post een je voedingsschema. En aangezien je thuiskomt en rammelt van de honger neem ik aan dat je te lange periode(s) niet eet.
__________________ Use your force and use your defects, then you gonna be a star Stats: 1.70 75 kg Deadlift: 3 x 100 squat: 3 x 100 bench 1 x 95 |
| | |
| | #3 | |
Stats: Karma: | Re: Eet-patroon?
Citaat: