| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Novice Aangemeld: dec 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: | hoe eet jij je Rijst ?
Oke .. ik ben gen liefhebber van rijst .. droge gekookte rijst .. een vieze plakzooi maar jah .. ik moet het toch eten .. op het begin erg vies en ik kon niet langer zo doorgaan. Dus ik open me kast .. en denk zo van .. Hoe / en met wat wil ik me rijst lekkerder maken. Dus ik zie daar staan : .............. Een fles corry van Heinz Dus sindsdien eet ik het met Curry. 0 % vet en vol calorieen en koolhydraten. Hebben jullie nog andere methodes of tips ?? bedankt |
| | |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: nov 2005 Locatie: Haarlem Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m83 105kg 17% Karma: | Re: hoe eet jij je Rijst ?
chicken tonight bij je kipfilet toevoegen en daarna samen met je rijst eten jammie.
|
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: hoe eet jij je Rijst ?
kijk even bij recepten daar staan vele recepten bij met rijst zelf maakt vele verschillende maaltijden met rijst bijv roerbakken met kip en groente of een nasi of met alleen een boullionblokje en wat kriuden (niet te veel boullion is heel zout) of andere kruiden ,met een tomatenmengsel/kruiden gebruik je fantasie en de inhoud van je keukenkastje succes |
| | |
| | #4 |
| Fan of Debra LaFave | Re: hoe eet jij je Rijst ?
Ik kan niet koken Ik haal mijn rijst kant en klaar bij de chinees, een bak nasi en een bak kip met ei. Ik eet de helft van de portie op, de andere helft zet ik in de koelkast en die warm ik de volgende dag op in de magnetron
__________________ Niets werkt tot het tegendeel bewezen is |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2003 Locatie: België Leeftijd: 30 Geslacht: M
Is die nasi bij de chinees niet Vettig?
__________________ 86kg en nu in CUTTING MODE !!!! |
| | |
| | #6 |
| Ripped Bodybuilder | Re: hoe eet jij je Rijst ?
met kip of tonijn, appelmoes en wa groenten, krijg je wel weg zo
|
| | |
| | #7 |
| Cool Novice | Re: hoe eet jij je Rijst ?
Sate er doorheen is het lekkerste wat er is!! Het is uiteraard wel erg machtig en er zit wat suiker in neem het zelf daarom voor me training en s,ochtends |
| | |
| | #8 | |
Citaat:
Wanneer de cuttingsfase in zicht komt gaan we natuurlijk kritischer kijken
__________________ Niets werkt tot het tegendeel bewezen is | |
| | |
| | #9 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: V
Citaat:
rijst koken staat stap voor stap uitgelegt op de verpakking wat iedereen kan leren dus gewoon even de tijd nemen en jij kan het ook en het is ook nog eens leuk ook koken (vindt ik athans) succes | |
| | |
| | #10 | |
Citaat:
Ik ga het nog wel 's vaker proberen, maar niet nu ik enorme hoeveelheden naar binnen moet werken. Dan moet 't goed zijn
| | |
| | #11 | |
Citaat:
hier komt een manieer waaar bij het niet fout kan gaan neem een grote pan en vul die met heet water die je aan de kook brengt dus voor 3/4 vullen en dan eeen 200 of 250 rijst erbij doe tien min koken en dan deksel erop en water afgieten dan nog 15 laten staan met deksel erop maar je moet wel een grote pan nemen waar veel water in kan dan kun je nooit te weinig water nemen en niet langer als 11 min koken ps niet de snelkook rijst he gewoon pandan of basmatirijst succes | |
| | |
| | #12 |
| Monstrous Giant Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: hoe eet jij je Rijst ?
met een lekker sausje en wat kip of rundsvlees
__________________ 25 yrs | 1.72 m | 90 kg 165 kg Fullsquat 125 kg Benchpress 240 kg Deadlift |
| | |
| | #13 | |
Citaat:
Dan ga ik het toch maar weer 's proberen. Het is een stuk goedkoper dan bij de chinees waarbij een portie me 7,50 kost. Karma on the way
| | |
| | #14 |
| Dutch Bodybuilder | Re: hoe eet jij je Rijst ?
niet mokkuh lekkah wokkuh! met kip en groente |
| | |
| | #15 |
Ik eet men rijst steeds met zoetzure saus. weinig vet en enkele koolhydraten, staat op het etiket
|
| | |
| | #16 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #17 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2004 Locatie: Den Haag Leeftijd: 25 Geslacht: M
Droog ! Soms wat sojasaus of een bouilionblokje erdoor, maar meer ook niet. |
| | |
| | #18 | |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 33 Geslacht: M
Citaat:
Even rijststomertje halen bij de toko en na het koken even afkoken met stoom, maakt 't allemaal nog net iets lekkerder | |
| | |
| | #19 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
__________________ happy family gixxer tom | |
| | |
| | #20 |
| Novice | Re: hoe eet jij je Rijst ?
Ik gooi er altijd groenten met een wat stukjes ananas doorheen. Vind ik goed te eten.
|
| | |