| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice | cut voedingschema?
Hoi, iemand nog even wat tips voor dit voedingschema? stats: 1m66 61kg doel1: 58kg BF 18% doel2: 15% Suzy laag aangepast.xls de doelen zijn gestelt tegen september, dus heb ik nog wat tijd, het is de bedoeling dat ik in tussentijd ook nog wat spiermassa opbouw dus dat gewicht zal misschien niet haalbaar zijn. grtz Suusje |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: cut voedingschema?
Waarom whey in de avond? Zou je dan niet wat tragere eiwitten nemen? Zo vraag ik me ook af waarom je 2x whey in de ochtend vlak achter elkaar neemt. Ik heb begrepen dat cutten & spiermassa opbouwen tegelijk niet gaat, voor cutten heb je een energietekort nodig, voor spieropbouw een energieoverschot - ik denk dat je moet kiezen... |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice | Re: cut voedingschema?
tussen het ontbijt en die eerste tussen ga ik trainen, dus kan ik best wat energie gebruiken. Mmm van 's avonds heb je misschien wel gelijk! Heb je een voorstel?
|
| | |
| | #4 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2008 Locatie: rechts van je Leeftijd: 30 Geslacht: V
Stats: 1m59 - - Karma: | Re: cut voedingschema?
|
| | |
| | #5 |
| Cool Novice | Re: cut voedingschema?
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| voedingschema? |
| Topic opties | |
| |