| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: jun 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | cut schema 2
Hoi, hieronder heb ik mijn cutschema staan, graag commentaar. Stats: Leeftijd = 17 jaar Gewicht = 74 kg Vetpercentage = 9,6% < huidplooi meting Lengte = 1,81 M Mijn bmr inclusief activiteitsfactor is 2800 kcal en met een 20% tekort (iets naar boven afgerond) komt dat neer op 2300 kcal. |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2008 Locatie: gym Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: cut schema 2
Ziet er goed uit bro! Mss wat extra groenten toevoegen |
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder | Re: cut schema 2
idd wat groenten en fruit erbij zodat je voldoende vitamines, mineralen en anti-oxidanten binnenkrijgt en vezels natuurlijk Laatst aangepast door paraman : wo 13 aug 2008 om 11:12 |
| | |
| | #4 |
groenten wisselen sowieso elke avond ook af (denk aan bloemkool, spruitjes enz.) en waar kan ik het best een stuk fruit zoals appel plaatsen ivm de fructose? |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder | Re: cut schema 2
Veel te weinig eiwit en te veel koolhydraten. Zou ook richting de 100gr. vetten nemen (voornamelijk goede uit: noten, visolie).
__________________ Bench: 145 Squat full: 5x200 / 2x215 Deadlift: 270 20 jaar; 1,76 bij 90 kg. log Groeien: Voeding + WSB4SB + Vooruitgang boeken |
| | |
| | #6 |
| Huge Freak | Re: cut schema 2
teveel brood,zou rijst nemen.
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-option-198755 stats updated 18/08/08: 1,75 74 kg bf 15,3% armen:39cm borst rug: 108cm BP 1 * 122,5 DL 1 * 140 Squat 1* 130 clean bulking time :) |
| | |
| | #7 | ||
| Huge Freak Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Stats: 1m90 103kg 12% Karma: | Re: cut schema 2
Citaat:
laat 's morgens dus die vetten weg (lijnzaadolie, noten, ei) en neem er wat koolhydraten bij, neem 's avonds dan die vetten (of train je 's avonds? want dan is je post workout veeeel te mager) Citaat:
fruit het liefste 's morgens
__________________ "The guy left standing on the stage today at the end of a bodybuilding show is probably the guy in the arena who is closest to death." | ||
| | |
| | #8 | |
Citaat:
dankjewel riggard. ik train inderdaad 's avonds, maar dit is het eerste schema dat ik zo zelf in elkaar heb gezet. en ik heb geprobeerd de kh eruit te krijgen maar krijg ze gewoon niet veel lager ivm brood en aangezien ik op werk maar korte pauzes krijg is het lastig om andere dingen te eten. veel vet is omdat het me aangeraden werd om goeie vette te nemen. als ik 's ochtends meer kh neem schieten die ook weer omhoog, waar zou ikze dan weg moeten halen? waar zou ik de lijnzaadolie moeten laten aangezien ik meestal 's avonds train? en dan nog de laatste vraag, wat moet er bij mn post workout en hoe kan ik dit er zo bijwerken dat de kh en cal niet weer omhoog schieten? bedankt! | |
| | |
| | #9 |
laat het brood op je werk weg, vervang dit voor: noten + kwark gekookte eieren blikje tonijn met (omega 3) mayonaise neem die whey voor je training neem tijdens je training 20gr dextrose neem na je training een bak kwark met 30 gr honing en daarna nog wat complexere kh's met eiwit.
__________________ "The guy left standing on the stage today at the end of a bodybuilding show is probably the guy in the arena who is closest to death." |
| | |
| | #10 | |
Citaat:
dan zou het 2 keer kwark op een dag worden en ik eet 's ochtends ook al 5 eieren (1 eigeel)ter vervanging van de brinta ivm kh, dus dan hikt het tegen de 10 eieren per dag aan? whey direct voor me training? maar die dextrose laat de kh ook weer omhoog schieten | |
| | |
| | #11 | |
Citaat:
whey voor je training ja, duurt ong 1u eer dat de aminozuren dan in je bloed zitten = na je workout. dextrose laat je kh wel omhoog schieten, tijdens je workout kan je wel wat kh hebben, is bevorderlijk voor je herstel.
__________________ "The guy left standing on the stage today at the end of a bodybuilding show is probably the guy in the arena who is closest to death." | |
| | |
| | #12 |
ik weet niet precies hoe ik die vetten kan scheiden van de rest met een complete maaltijd. maar ik heb eens even gebrainstormd en de kh'en zijn lekker omlaag de eiwitten wat omhoog en de kcal ongeveer hetzelfde. ik heb trouwens ook tonijn geprobeerd op waterbasis maar dit was een verschrikking. |
| | |
| | #13 |
| Huge Freak | Re: cut schema 2
mispost! verwijder maar als het kan srry!
|
| | |