AndroidHealthClinic

clean bulkschema (graag commentaar!)

Bezoekers in dit topic

g3rr3

Huge Freak
10 jaar lid
Lid sinds
13 aug 2008
Berichten
8.137
Waardering
179
Lengte
1m81
Massa
108kg
eerst enkele stats
16 jaar
75kg
13-14%
1m81
ik ben endomorf dus ik zou eigelijk niet te veel vet willen aanzetten, dus graag commentaar op mijn voedingsschema!

10fqq6p.jpg
 
Laatst bewerkt:
beter zou dan zijn een schema te maken met:
eiwitten 40~45%
koolhydraten: 35~40%
vetten: max 20%

:thumbs:
 
Kzou ook een 40-40-20 verdeling nemen.

En ga je gelijk op zo hoge kcals zitten? Je was toch aan het cutten?
 
Ik zou geen vetten nemen in de ochtend, dit vanwege de tragere opname. Als je net gedaan hebt met cutten (afleidend van superspider) zou ik idd opbouwen en je stats in het oog houden.
 
Je wilt een clean bulk maar je neemt bijna 2x zoveel KCAL als in rust.

Clean bulk is een paar honderd KCAL boven je normaal gebruik incl Krachttraining. Doe je er nog veel cardio naast?

Rust = 1800
KT = 500
-----------+
2300

Daar komt dan nog wel wat dagelijks verbruik bij, maar 3300 KCAL is denk ik toch te veel.

Verder kloppen je verhoudingen volgens mij wel goed maar heb je het verkeerd uitgerekend:

45%-38%-17% ofzo is het. Best n mooie verhouding.
 
je eet na je training imo te weinig (je bent wel aan het bulken)
en waarom gooi je een ei-geel weg, en neem je nog wat olijfolie erbij :scratch:
 
mooi schema enkel gooi er wat minder vetten in? al die olijfolie.. doe het dan savonds in je kwark..
 
Je wilt een clean bulk maar je neemt bijna 2x zoveel KCAL als in rust.

Clean bulk is een paar honderd KCAL boven je normaal gebruik incl Krachttraining. Doe je er nog veel cardio naast?

Rust = 1800
KT = 500
-----------+
2300

Daar komt dan nog wel wat dagelijks verbruik bij, maar 3300 KCAL is denk ik toch te veel.

Verder kloppen je verhoudingen volgens mij wel goed maar heb je het verkeerd uitgerekend:

45%-38%-17% ofzo is het. Best n mooie verhouding.

2300?? ik was aan het cutten op 2300, dus aan jouw uitleg klopt eits niet denk ik :) mijn BMR is 1867 *1.55 = 28.. + bulk kom ik toch weld egelijk uit op 3300-3400...

@de rest: ik kom inderdaad uit een cutdieet dus ik bouw langzaam op naar dit dieet, 100-150kcals per dag vanaf 2300kcals

ik zal wat aan mijn verhoudingen schroeven ik post dadelijk weer eentje!
 
je eet na je training imo te weinig (je bent wel aan het bulken)
en waarom gooi je een ei-geel weg, en neem je nog wat olijfolie erbij :scratch:

die olijfolie is om te bakken lol
 
@iedereen: die olijfolie is om te bakken, NIET om te drinken. om even alle verwarring te verduidelijken :)
 
bulken gaat ook op 40-40-20
 
heeft ConflictDiamond gelijk met zijn bulken op 2300kcals want dit lijkt me toch wel heel weinig, of zit ik goed op 3300?
 
lol ik zit op 2300 en ik groei ook niet.. (1.78 en 60 Kilo) een normaale energieinname van een man is 2500.. Voor de meeste die actief iets doen denkik wel meer dus ik denk dan 3300 goed is.. trouwens als je in 10 ML olijfolie bakt wil dat niet zeggen dat je de volledige 10 ML Opeet.. er blijft altijd in de pan liggen.. dus dan word het al minder..
 
@iedereen: die olijfolie is om te bakken, NIET om te drinken. om even alle verwarring te verduidelijken :)

Dan tel je dat niet mee... je gaat de pan toch niet uitlikken.

Die "olijfolie" weg in je schema en dan is 't imo goed! :thumbs:
 
neen maar ik dacht dat je dat mee moest tellen omdat het in het vlees en groenten kruipt, of zit ik er nu helemaal naast?
 
Gewoon PAM spray gebruiken
 
oki, maar wie heeft nu gelijk kwa kcals? ik of diamond?
 
lol ik zit op 2300 en ik groei ook niet.. (1.78 en 60 Kilo) een normaale energieinname van een man is 2500.. Voor de meeste die actief iets doen denkik wel meer dus ik denk dan 3300 goed is.. trouwens als je in 10 ML olijfolie bakt wil dat niet zeggen dat je de volledige 10 ML Opeet.. er blijft altijd in de pan liggen.. dus dan word het al minder..

Jij moet meer eten!:D
 
Bn bezig.. net op:
2 volkorenbrood
30 gram Pindakaas
Beker Karnemelk
 
Back
Naar boven