AndroidHealthClinic

bulken met snoep/koekjes e.d.

Bezoekers in dit topic

CQ_Demolisher

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2003
Berichten
3.267
Waardering
1
Lee Priest bulked zodanig dat hij soms meer dan 30 pakken [Amerikaanse] koekjes verorbert..hij eet dus constant snoep..
hij verandert hierdoor van een gespierde en strakke dwerg in'n ongelooflijk dik ventje..
echter bij zijn contests is hij toch weer superstrak en zwaarder dan ervoor!

toch bulkt hij ieder jaar zo..
is dit aan te raden?waarom doet hij dit..kan je er profijt van hebben om met een super snel metabolism met behulp van koekjes e.d. te bulken?
 
against: teveel suikers en/of verzadigde vetten; niet echt gezond dus voor je har en vaten en je gewrichten
 
Sommige pro's doen het in ieder geval omdat ze van mening zijn dat ze dan beter op een schoon dieet reageren erna.

Maar het lijkt mij idd niet echt gezond, met complexere carbs kan je ook op dezelfde inname komen, maar dan wel met een constantere bloedsuikerspiegel.
Al die suikers zorgen ook voor belachelijke insulinestoten heel de dag door, wat op lange termijn ook diabetes kan veroorzaken.
 
Laatst bewerkt:
Lee Priest is een enorme vreetzak en gewoon gek op lekker eten, offseason neemt hij het er dan ook van. koekjes, chocolade, friet, alle junkfood vreet die, dat naast ze normale voedingsschema.. dus ja hij wordt vet.. gezond? nee..

terug te komen op de vraag: als jij volkoren biscuits zonder suiker eet zal het meevallen en offseason kan je je best een paar keer per week iets lekkers permiteren, maar zoals met alles, trek het niet in het extreme
 
damn, dan vraag ik me af hoe zijn dieet er uitziet... !!!!!!!!!
 
Originally posted by CQ_Demolisher
Lee Priest bulked zodanig dat hij soms meer dan 30 pakken [Amerikaanse] koekjes verorbert..hij eet dus constant snoep..
hij verandert hierdoor van een gespierde en strakke dwerg in'n ongelooflijk dik ventje..
echter bij zijn contests is hij toch weer superstrak en zwaarder dan ervoor!

toch bulkt hij ieder jaar zo..
is dit aan te raden?waarom doet hij dit..kan je er profijt van hebben om met een super snel metabolism met behulp van koekjes e.d. te bulken?
Vergeet niet dat Hydroxycut hem waarschijnlijk niet heeft geholpen om weer in topvorm of een supersnel metabolisme te krijgen.
Ik denk dat wat schildklierhormonen ook een rol hebben gespeeld en daar kun jij beter vanaf blijven zolang je geen pro aspiraties hebt.

Zoals de anderen je al vertellen, complexe koolhydraten en af en toe 1-2 junkmeals is geen probleem als je daarmee aankomt, maar denk niet dat je Lee bent en zijn dieet hetzelfde voor jou zal werken.
Hij traint al vanaf zijn 13e en doet al heeeel lang wedstrijden dus hij weet wel wat af over wedstrijdvoorbereiding en wat hij wel en niet kan doen.
De man houdt wel van een paar junkmeals!!
Een man naar mijn hart! :clap:
 
vind het wel heel erg apart iedereen heft het hier over de gezondheid etc etc en dat die koekejs niet echt gezond zijn.... alsof alle anabolen en de rest van de middelen die men gebruikt wel gezond zijn??? denk dat die koejes zeker gezonder! zeker als je begint met fitness/bodybuilkding kan je eten wat je wil, ik at elke dag patat maar had die energie gewoon nodig en ben nu in 2 jaar bijna 19 kg gegroeid en ook nog droger geworden(ett het laatste jaar overgens wel gezond en weinig vet!)
 
Originally posted by martijn23
vind het wel heel erg apart iedereen heft het hier over de gezondheid etc etc en dat die koekejs niet echt gezond zijn.... alsof alle anabolen en de rest van de middelen die men gebruikt wel gezond zijn??? denk dat die koejes zeker gezonder! zeker als je begint met fitness/bodybuilkding kan je eten wat je wil, ik at elke dag patat maar had die energie gewoon nodig en ben nu in 2 jaar bijna 19 kg gegroeid en ook nog droger geworden(ett het laatste jaar overgens wel gezond en weinig vet!)


wat die jongens hier alleen proberen duidelijk te maken is dat Lee priest het zich kan permiteren, waarom? Nou omdat hij zn lichaam door en door kent en dus die kilo`s er zo weer af heeft.
En waarschijnlijk 99% van de mensen hier blijft zitten met die overtollige kilo`s vet..........
Komt nog bij dat Lee priest het waarschijnlijk naast zn normale dieet doet, hij zal toch een bepaalde hoeveelheid eiwitten moeten eten. Als hij dat eenmaal heeft bereikt vreet ie alles wat los en vast zit.

Verder is profbodybuilding zowieso niet gezond meer, nooit geweest ook trouwes.

Maar ik durf mn handen ervoor in het vuur te steken dat AS gebruik, mits verstandig, vele male gezonder is dan vet eten en alleen grijpen naar junkfood.
 
denk dat die discussie nog lang niet is uitgewoed! ik heb daar zelf nog geen mening over omdat ik er simpelweg nog te weinig vanaf weet om hier hier iets te verkondigen, wat ik wel weet is dat er mense zijn die na een licht kuurtje al last kunne hebben van heel vervelende bijwerkingen...........
 
Er zijn ook mensen die na 2 aspirientjes wat vervelende bijwerkingen kunnen krijgen.
 
Originally posted by martijn23
denk dat die discussie nog lang niet is uitgewoed! ik heb daar zelf nog geen mening over omdat ik er simpelweg nog te weinig vanaf weet om hier hier iets te verkondigen, wat ik wel weet is dat er mense zijn die na een licht kuurtje al last kunne hebben van heel vervelende bijwerkingen...........
]

Wel eens stilgestaan bij de bijwerkingen op lange termijn van jarenlang junkfood en suikers e.d.?
 
Back
Naar boven