AndroidHealthClinic

Bereiding weightgainer als ontbijt

Bezoekers in dit topic

Steensteen

Huge Freak
Lid sinds
12 aug 2013
Berichten
8.931
Waardering
2.617
Lengte
1m86
Massa
90kg
Topkoks van DBB,

Hoe bereid ik deze homemade weightgainer?

Ingrediënten:
500 ml melk
Banaan
Havermout, 100 gram
Whey, 30 gram
Olijfolie, 25ml
Totaal: Zo'n 1000-1100 Kcals

Zijn er nog bezwaren om dit als ontbijt te eten?

Groet, Steensteen
 
Prima shake! Gewoon in een blender lijkt me? Indien nodig kan je nog een extra scoop whey nemen.
 
Topkoks van DBB,

Hoe bereid ik deze homemade weightgainer?

Ingrediënten:
500 ml melk
Banaan
Havermout, 100 gram
Whey, 30 gram
Olijfolie, 25ml
Totaal: Zo'n 1000-1100 Kcals

Zijn er nog bezwaren om dit als ontbijt te eten?

Groet, Steensteen

Doe er nog wat kaneel bij is lekker en ook zeer gezond.:p
Mss nog een paar gram gember bevat eveneens ook zeer veel positieve eigenschappen(zou testosteron ook doen stijgen) maar is wel pikant.
 
Ik doe dat ook elke morgen.gewoon in de blender.ik doe er nog 30 gr blauwe bessen bij.dat is goed tegen buikvet en lekker :-)
 
Gember is 1 van de zeer weinige dingen die ik echt niet te vreten vind, dat zal em niet worden :o Blauwe bessen zal ik naar kijken in de supermarkt, al kan ik me herinneren dat ze behoorlijk prijzig zijn.

In ieder geval bedankt voor de reacties, het "gewoon alles in de blender gooien" bevalt me wel, lekker makkelijk :)

@ supersized

Je kan hier bezwaar tekenen, vertel :)
 
Gember is 1 van de zeer weinige dingen die ik echt niet te vreten vind, dat zal em niet worden :o Blauwe bessen zal ik naar kijken in de supermarkt, al kan ik me herinneren dat ze behoorlijk prijzig zijn.

In ieder geval bedankt voor de reacties, het "gewoon alles in de blender gooien" bevalt me wel, lekker makkelijk :)

@ supersized

Je kan hier bezwaar tekenen, vertel :)

Pak dan desnoods de ingevroren variant van blauwe bessen veel goedkoper.
Inplaats van olijfolie mischien een gezondere variant of mct olie?
 
Nog nooit van mct olie gehoord, maar ik heb het net gegoogled en het ziet er prima uit.

Olijfolie is trouwens al een heel gezond vet, maar het kan dus blijkbaar nog gezonder.
 
Pak dan desnoods de ingevroren variant van blauwe bessen veel goedkoper.
Inplaats van olijfolie mischien een gezondere variant of mct olie?

Zou wel handig zijn ingevroren bessen.waar vind je deze in belgie?
 
Zou wel handig zijn ingevroren bessen.waar vind je deze in belgie?
Dacht dat ze die in de lidl hadden hoor.
Is nu wel al even geleden dat ik daar ben geweest.:D
 
Morgen nog even brinta eten, morgen komt (als het goed is) de Whey binnen en dan zal ik ook bananen kopen, en eventueel blauwe bessen :)
 
T is wel erg wennen moet ik zeggen, van een vla bakje brinta naar een 1000 kcal supersmoothie :o

Na het mixen etc zit je op bijna 700ml. Dan heb je de helft op, zit je voor je gevoel al vol, maar is het nog doorstuwen. Laatste slokken was echt bikkelen om het naar binnen te krijgen. Het schijnt wel te wennen :p
 
Gewoon proppen inderdaad! Of anders na een half uurtje de rest opdrinken.

Olijfolie heeft trouwens best een heftige smaak. Je kan ook zonnebloemolie of arachideolie gebruiken.
 
Back
Naar boven