| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: apr 2006 Locatie: I'm from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Karma Power: 26 | artikel over "Knoflook als anabool"
Knoflook als anabool er is weinig info over knoflook te vinden, en vind dit artikel toch wel intresant. zijn er meer mensen hier, die dit gebruiken of hebben geprobeert? zoja, wat vind je van de werking ervan? ik heb zelf een beetje op internet erover gesurft en het is verkrijgbaar zoals dit: ![]() dit is visolie en knoflook in 1 maar je kan ook alleen knoflook capsule's kopen, maar die zijn meer voor honden bestemd. ![]() Hondvitaal .:. uw hond gezond en vitaal (nu vraag ik me trouwens hierbij af, of dit gewoon 100% knoflook is, en ook gewoon mensen het kunnen innemen) er staat trouwens ook bij dat het reukloos is. maar stel je zweet erg, ga je dan niet geuren als een trein? straks stinkt het hele huis ernaar maargoed, ben benieuw over jullie reacties greetz, hardcorebuilder
__________________ why so serious? Mensen die gesponsord worden door supplementen fabrikanten zijn de 'laboratorium' ratten voor onze toekomst |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: jun 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 11 | Re: artikel over "Knoflook als anabool"
Normaal gesproken gaat je zweet wel stinken van veel knoflook, maar misschien dat dit alleen de werkzame stof in knoflook is?? Wel interessant inderdaad ook omdat knoflook naast die anabole werking ook nog goed is voor hart en bloedvaten. Die onderste is wel voor honden staat erbij.
|
| | |
| | #3 |
| Massive Warrior Geregistreerd: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: artikel over "Knoflook als anabool"
was knoflook niet vaatverwijderend?
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #4 |
| Ripped Bodybuilder | Re: artikel over "Knoflook als anabool"
ik gebruik het en ik ruik er niks van ook niet als je zweet en bv bij de tuinen kan je gewoon potje pure knoflook kopen. of het echt zo anabool werkt weet ik niet merk er eigenlijk niks van Zo zou knoflook onder meer cholesterol- en bloeddruk verlagend werken, bacteriedodend zijn en kanker voorkomen.
__________________ Stats: Toon my-epistane-log-204061/ 7 KG ! 4-a-5-weken-epistane-log-211420/ BEZIG “suck it up”," ain’t nothing to it but to do it” Ronnie traint met 40 graden in Metroflex, zonder airco. En niemand wil Ronnie teleurstellen, dus gewoon blijven trainen in je jet set gym met climate control! Loo Laatst aangepast door MMN : zaterdag 15 december 2007 om 12:46 |
| | |
| | #5 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: jun 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #6 | |
Citaat:
ik neem gewoon om de dag 1tje lijkt me wel genoeg
__________________ Stats: Toon my-epistane-log-204061/ 7 KG ! 4-a-5-weken-epistane-log-211420/ BEZIG “suck it up”," ain’t nothing to it but to do it” Ronnie traint met 40 graden in Metroflex, zonder airco. En niemand wil Ronnie teleurstellen, dus gewoon blijven trainen in je jet set gym met climate control! Loo | |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | Re: artikel over "Knoflook als anabool"
Mss een beetje offtopic maar knoflooksous of knoflookkaas is toch niet echt goed voor je, door de hoge hoeveelheden verzadigde vetten die hier in zitten?
__________________ 19jr | 1,89m | 97,5kg Deadlift: 190 kg Bench: 124 kg Squat: 163 kg Totaal: 477 kg Traint sinds maart '07 Contest Log Mijn clean bulk progressie Mijn resultaat jaartje Rippetoe's Status: Schouder blessure :( + cut The Enslaved Sculptor |
| | |
| | #8 |
| Banned Geregistreerd: nov 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Re: artikel over "Knoflook als anabool"
Om een merkbaar resultaat te krijgen moet je debiel hoog in grammen zitten. Gaat nergens over dus.
|
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: apr 2006 Locatie: I'm from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Karma Power: 26 | Re: artikel over "Knoflook als anabool"
vaatverwijderent? wat is dat?
__________________ why so serious? Mensen die gesponsord worden door supplementen fabrikanten zijn de 'laboratorium' ratten voor onze toekomst |
| | |
| | #10 |
Het is vaatverwijdend. Je bloedvaten verwijden, ze worden niet verwijdert |
| | |
| | #11 |
Heb net shoarma met knoflook op ^^
|
| | |
| | #12 |
| Advanced Bodybuilder | Re: artikel over "Knoflook als anabool"
Ik koop altijd verse knoflook, en neem 1 teentje bij het eten. Heb wel eens gezeur om mijn adem
__________________ Godspeed |
| | |
| | #13 |
kan teveel knoflook slecht zijn voor je? ik zat er aan te denken om rond 4000 tot 8000 mg per dag in te nemen (caps) gewoon proberen en kijken wat het word
| | |
| | #14 |
| Huge Freak Geregistreerd: okt 2002 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 54 | Re: artikel over "Knoflook als anabool"
Goeiemoggel
__________________ Ik heb een crealul®... DBB Soap afleveringen: Ryu en Dolcett Bascross en Pkroes Edwin1987 Superdudes beramen rof gedrag op DBB-ers Update! |
| | |
| | #15 | |
| Huge Freak Geregistreerd: okt 2002 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 54 | Re: artikel over "Knoflook als anabool"
Citaat:
Straks groei je als kool Houd je dan wel een log bij?
__________________ Ik heb een crealul®... DBB Soap afleveringen: Ryu en Dolcett Bascross en Pkroes Edwin1987 Superdudes beramen rof gedrag op DBB-ers Update! | |
| | |
| | #16 |
mensen moeten nou niet gaan denken dat als je gewoon verse knoflook eet dat dat dan ook anabool werkt, je hebt echt van die zwaar geconcentreerde knoflook pillen nodig. maarum, hardcorebuilder, weet je nou of die pillen voor honden ook geschikt zijn voor mensen? |
| | |
| | #17 |
| Colossal Veteran | Re: artikel over "Knoflook als anabool"
ik weet 1 ding over look : het is goed voor je bloed , meer weet ik niet ...
__________________ mijn beest : http://nl.youtube.com/watch?v=THvHsLV2xmk |
| | |
| | #18 | |
Citaat:
ik ga morgen wel ff een dierspeciaalzaak in de buurt bezoeken en vragen of ze het hebben
__________________ why so serious? Mensen die gesponsord worden door supplementen fabrikanten zijn de 'laboratorium' ratten voor onze toekomst | |
| | |
| | #19 |
Goedendag, De knoflookcapsules zijn ook geschikt voor mensen. Met vriendelijke groet, namens Huisdiervitaal Sonja Rierink Telefoon: 0318 - 65 28 33 maarum volgens mij zijn ze bij de tuinen even duur en zelfde dosering. Weet iemand dit? |
| | |
| | #20 |
| Cool Novice Geregistreerd: jul 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Re: artikel over "Knoflook als anabool"
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Topic Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|