| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | 70% cacao chocolade
Hey Mensen Even een vraagje. Ik eet dagelijk om voldoende vetten binnen te krijgen 2 stukjes (20gr) 70% cacao chocolade en 30gr cashewnoten. Nu lees ik hier genoeg over die cashewnoten, maar ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die deze chocolade in hun voedingschema hebben staan.. Groeten! |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: 70% cacao chocolade
Lijkt me dat er te veel suiker zit in chocola, ik weet niet of dat bij die 70% cacoa chocolade het geval is. Ook zijn het meer verzadigde vetten.
|
| | |
| | #3 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2007 Locatie: Amstelveen Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 1m76 104kg 14% Karma: | Re: 70% cacao chocolade
Ik heb van de week 99% pure chocola gehaaldt uit duitsland en dat ga ik in me voeding doen ja
__________________ unknwn@hushmail.com Don't never let somebody tell you, you can't do something. You got a dream, you gotta protect it. People can't do something themselves, they wanna tell you you can't do it. You want something? Go and get it, Period. |
| | |
| | #4 | |
Citaat:
Zie idd dat er aardig wat verz vetten inzitten (30g tov 48,5 totaal aan vetten) Die chocolade is van cote d'or, ze hebben ook nog 86%, even kijken wat die samenstelling is dan maar.. | |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: sep 2007 Locatie: Amstelveen Geslacht: M
Blog Berichten: 1 Stats: 1m76 104kg 14% Karma: | Re: 70% cacao chocolade
en best wel duur het is een reep van niks voor 10 euro
__________________ unknwn@hushmail.com Don't never let somebody tell you, you can't do something. You got a dream, you gotta protect it. People can't do something themselves, they wanna tell you you can't do it. You want something? Go and get it, Period. |
| | |
| | #6 |
| Huge Freak Aangemeld: mei 2004 Locatie: Endolonië Geslacht: M
chocolade eten om aan je vetten te komen, het moet niet gekker worden O dat herrinnert mij eraan ff een paar biertjes te drinken, heb 3 liter vocht per dag nodig
__________________ Carb Cycling - Shredded at Last |
| | |
| | #7 |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: 70% cacao chocolade
Bij de Sligro heb je voor 7 euro of zoiets 5 van die repen. Moet je alleen wel een pasje voor hebben, andere groothandels hebben het waarschijnlijk ook op voorraad. Goed spul van Lindt.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left |
| | |
| | #8 | |
| Monstrous Giant | Re: 70% cacao chocolade
Citaat:
Er is dus totaal GEEN reden om vet inname te verhogen. (ga liever meer eiwitjes eten) zie http://forum.dutchbodybuilding.com/f...eminar-145364/ | |
| | |
| | #9 |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Eet gewoon een paar eieren per dag als je meer vet wil binnen krijgen, is ook goed voor je hormoon huishouding.
|
| | |
| | #10 |
|
| | |
| | #11 |
Ik kan wel meer eiwitjes gaan eten, maar deze zijn al ruim voldoende. Daarnaast begrijp ik dat vet een erg belangrijk deel is, en dat ik rond de 1gr per kg lichaamsgewicht moet zitten in de cut. Ik zit nu op 50gr vet per dag vandaag mijn vraag over deze 70% chocolade, maar ik begrijp dat ik beter noten (walnoten, hazelnoten, cashewnoten, pinda's) kan eten ipv die chocolade. Gaan we dat vervangen. Wat bedoel je precies met EFA's? btw. ik kwam aan de 70% chocolade door mijn eerste post Beginnen met krachttraining na veel afgevallen te zijn. Nu had ik dit natuurlijk niet meteen moeten geloven, maar heb wat gegoogled en 1 a 2 stukjes pure chocolade bleek gezond te zijn. Maar goed, vervangen dan maar.. |
| | |
| | #12 | |
Citaat:
EFA zijn essentiele vetten, omega3-6-9-, ongezadigde etc. Ômega 6 en 9 krijg je normaal wel binnen in je voedsel, OMega 3 zou ik toch aanraden om mee te suplementeren (zit oa in visolie, ook in lijnzaad olie enzo) | |
| | |
| | #13 |
| Competitive Bodybuilder | Re: 70% cacao chocolade
Heyzeus 909/Mountain Man zweert bij chocolade als bron voor vetten..
__________________ DBB Traps squad member! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian (r.i.p), sanca, Raoul Duke, Xto... I'll be that insane nigga from the psycho ward. I'm on the trigga, plus I got the Wu-Tang sword! Pics As things changed with time I traded in my knuckles for a Mac-10, and rather live the life of crime. |
| | |
| | #14 |
|
| | |
| | #15 |
|
| | |
| | #16 | |
Citaat:
Ik zal morgen is bekijken hoeveel van die 50 gr verz/onverz is? Maar jij zegt dus dat je het verzadigde vet kan verwaarlozen, hoeveel onverzadigde vetten moet je dan binnenkrijgen per dag? Want vet is toch wel een belangrijk deel van je voeding toch? | |
| | |
| | #17 |
de enige vetten die NODIG zijn voor je gezondheid zijn EFA's (wat ik net uitlegde ) en onverzadigde vetten. (voor huid, hormoonwerking, orgaanwerking etc). Verzadigde vetten kan je net zo goed op 0.0gr hebben want het heeft geen enkele toegevoegde waarde...echter zit er bijna overal wel verzadigde vetten in, dus beste is gewoon om het zo weinig mogelijk te nemen. Maar kijk nou die Milo sarvec seminar (ga de link niet nog een x posten) daarin legt hij precies uit hoeveel gr. en wat de functie is van (on)verzadigde vetten en EFA's Laatst aangepast door MacB : di 8 jan 2008 om 17:04 |
| | |
| | #18 | |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Citaat:
Voor info over cacao/chocolade: Cacao (best lekker een klein stukje extra-pure chocolade, maar om het nu de hoofdmoot voor je eetschema te maken ....)
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 | |
| | |
| | #19 | |
| DBB-eliteracist Aangemeld: nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: 70% cacao chocolade
Citaat:
Dan zijn deze repen zeker nep : ![]() Heb er nog 2 thuis liggen. Alleen voor echte cacao liefhebbers, ze zijn nog al bitter.
__________________ doel Man makes a gun - man goes to war Man can kill and man can drink And man can take a whore Kill all the blacks - kill all the reds And if there's war between the sexes Then there'll be no people left | |
| | |
| | #20 | |
| Ultimate Women's Magnet Aangemeld: apr 2007 Locatie: België Geslacht: M
Citaat:
OT: vet is belangrijk, en goede bronnen hiervoor zijn: - olijfolie - lijnzaadolie - zalmolie - noten - vette vis (zalm, makreel, tonijn) - eieren enz.
__________________ Huidige stats: 183cm, 90,2kg, 13%. * Willie the Pimp * "Wife" stands for: Washing Ironing Fucking Etc. | |
| | |