| |||||||
Je wilt droge spiermassa opbouwen en daarvoor moet je veel, vaak en goed eten. Het is soms gewoon niet mogelijk om iets koel te bewaren, op te warmen of uitgebreid te eten. Bodylab Rice & Protein is een shake met koolhydraten uit 100% zilvervliesrijst aangevuld met 36% eiwit afkomstig uit 6 zeer hoogwaardige bronnen. Een perfecte samenstelling voor de opbouw van droge spiermassa. De shake is vol en romig en verkrijgbaar in een heerlijke vanille en chocolade smaak. Uiteraard is Bodylab Rice & Protein scherp geprijsd, je shake is omgerekend voordeliger dan een maaltijd. Rice & Protein is dé perfecte oplossing als je op zoek bent naar een snelle, goede en makkelijke maaltijdshake voor meer droge spiermassa!
![]() |
| | |
| Huge Freak Lid sinds: Oct 2002 Stats: V 48j |
Die lectines komen in meer of mindere mate voor. Ik zat nog te zoeken in het boek en wellicht vind ik een andere bron ergens anders, maar schijnbaar is rijst niet zo'n grote boosdoener als tarwe en bonen. Niet helemaal gerelateerd aan lectine, maar wel aan de GI is dat basmati-rijst een lagere GI heeft dan gewone rijst. Van zilvervliesrijst weet ik het niet. Verder speelt daar mee dat ze ook veeeeeel meer groenten eten vermoed ik en vooral, dat ze gewoon minder eten Proefdieren, die zo'n 10 tot 25% minder eten dan onderhoudsniveau leven veel langer dan wanneer je ze overvoert. Dus : iemand die het goed voor heeft met zijn huisdieren laat ze niet 'ad libitum' eten (is term voor naar believen). Geldt ook voor je zelf.. daarom is het vast een beter idee de bulk/cutfases iets minder dramatisch te laten worden qua teveel/tekort aan kcal. Espi (ik ga nog wel eens achter die lectines aan) |
|