AndroidHealthClinic

50% korting op meer dan 300 De Tuinen voedingssupplementen!

Bezoekers in dit topic

Boyunderstood

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
573
Waardering
0
Ik denk ik laat t maar even weten voor degenen die het nog niet wisten.. 50% korting op de Tuinen sups; o.a. omega 3 caps, vitamine C, Glucosamine, appelazijn en meer..
 
klopt idd.. was er gister ook!

90 1000mg omega3 caps voor 6 euri's. Houdbaar tot 2008 geloof ik :D dus ff inslaan ;)
 
En de aanbieding geldt tot 22 februari! (was ik vergeten bij te vermelden:))
 
top, ga maandag even bij ze winkelen :)
thx 4 de info :)
 
Ik had mijn moeder al op pad gestuurt :D Kwam terug met lijnzaadolie caps, vis caps en een flesje lijnzaadolie(deze was niet afgeprijst). Denk dat ik morgen ofzo ook maar even ga shoppen :)
 
kijk dat zijn nu hele handige tips! thx voor de info
 
Bedankt! Komende week maar ff op bezoek gaan daar.
 
ja man had een pot glucosamine gekocht van 10,53, afgeprijst van 20 euro
ga er van de week denk nog 1 halen.
 
shiiit, waar kan ik dat vinden? De Tuinen??? nog noooooit van gehoord, waar is dat?
 
De gluco was overigens nog steeds duurder dan die bij de kruidvat (combi gluco / chondro overigens) ze hadden ook een glucosamine only voor ehm... 4,50 ?
 
ik heb er de hoogst gedoseerde multi en visolie gehaald.........waar is die gluco dan voor??
 
Thankx man!!!

Toevallig ook een idee wat ik het beste kan halen? Ben net 3 maanden bezig met trainen, ga net kappen met mijn creatine kuur van 3 maanden en heb nog veel vet en vocht. Concentreer me nu op afvallen en goede voeding voor mijn spieren.

Mzzls, en alvast bedankt!!! Ga er morgen meteen ff langs ;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven