| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | 1 biertje per dag
Is 1 bierje per dag juist goed ?voor de doorbloeding enzo ? Ik hoorde dat pas |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2006 Locatie: Limburg Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: 1 biertje per dag
Insert makkelijke spellingsgrap
__________________ Current stats: Length: 182cm Weight: 96.5Kg Fat %: rond de 10% Training years: 4 :) Legpress Pr: 6x 310Kg (8e set) Biceps koud: 42cm links, 43cm rechts Status: Gunslinger ALL NATURAL BABY |
| | |
| | #3 |
| * Willie the wimp * | Re: 1 biertje per dag
Volgens mij drink je er meer dan 1 per dag. Het door jou twee keer verkeerd schrijven van het desbetreffende woord verraad al dat jij meerdere van deze vrienden drinkt op een dag
__________________ "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV- 1.81m 99,6 kg 6,1% |
| | |
| | #4 |
| Huge Freak | Re: 1 biertje per dag
ben je zat ofzo?
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-option-198755 stats updated 18/08/08: 1,75 74 kg bf 15,3% armen:39cm borst rug: 108cm BP 1 * 122,5 DL 1 * 140 Squat 1* 130 clean bulking time :) |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
hahahahahahahahahahhahahahaha Weet iemand dit toevallig of 1 BIERTJE per dag juist goed is ? |
| | |
| | #6 |
| * Willie the wimp * | Re: 1 biertje per dag
Nee... niet goed. Als je dan al persee alcohol wilt drink dat 1 glas wijn
__________________ "It took me a long time to find out that pretty much everything else is a bunch of... something else, yunno." -SRV- 1.81m 99,6 kg 6,1% |
| | |
| | #7 |
waarom wijn ipv een bietje O sorry biertje bedoel ik.hik..... hik hik....... |
| | |
| | #8 |
| Advanced Bodybuilder | Re: 1 biertje per dag
als je tieten wil, vooral bier drinken dan wijn stimuleert de bloedsomloop, eiwitten => spieren |
| | |
| | #9 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jul 2006 Locatie: ConnectieKUT Leeftijd: 24 Geslacht: M
Citaat:
hahahahaha..... deze topics maken me weer aan het lachen na alle ellende.....
__________________ Zonder tijd, kan niets groeien... | |
| | |
| | #10 |
maar wa bedoelde me het onderstaande als je tieten wil, vooral bier drinken dan wijn stimuleert de bloedsomloop, eiwitten => spieren in wijn zit toch geen eiwit ? |
| | |
| | #11 |
nee maar stimuleert wel je bloedsomloop, en zo worden de eiwitten nodig voor je spieren getransporteerd ....
|
| | |
| | #12 |
| Monstrous Giant | Re: 1 biertje per dag
|
| | |
| | #13 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jul 2006 Locatie: ConnectieKUT Leeftijd: 24 Geslacht: M
Citaat:
hahaha, na het topic, ik heb het gehad.....!!!, maak jij me weer aan het lachen, thanxxx
__________________ Zonder tijd, kan niets groeien... | |
| | |
| | #14 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Stats: 1m92 92kg 13% Karma: | Re: 1 biertje per dag
drinken yaha en dan kan je zeggen dat chocolade cake de aanmaak van biceps stimuleert..
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #15 |
| Colossal Veteran Aangemeld: dec 2006 Locatie: Limburg BE Leeftijd: 32 Geslacht: M
Blog Berichten: 6 Stats: 1m73 102kg - Karma: | Re: 1 biertje per dag
Idd, één biertje per dag is gezond ... zijn al tal van studie rondom geweest. De nootjes en andere snacks die erbij worden gegeten, en de tal van andere biertjes die erop volgen, zijn dat echter niet http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/727912.stm
__________________ eternally damned to fight his fat Rob's latest workout: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post4717082 Spoiler: Toon |
| | |
| | #16 |
| Dutch Bodybuilder | Re: 1 biertje per dag
wat al die oudjes doen, rond middag een shotje jenever, schijnt ook heel goed te zijn!
__________________ You think you know.. but you have no idea.. |
| | |
| | #17 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
|
| | |
| | #18 |
__________________ Bodybuilding is like fitness on steroids |
| | |
| | #19 |
| Keyboard warrior Aangemeld: mrt 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Moet je nou in dit topic ook twee keer duidelijk maken dat je het moeilijk hebt? Daar heb je je topic toch al voor?
__________________ "Never argue with idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience" Mijn Blog... |
| | |
| | #20 |
| Huge Freak Aangemeld: apr 2006 Locatie: I'm from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
alles heeft zijn voor en nadelen. dus reken maar dat, dat ene biertje vast ook wel nadelen heeft
__________________ Mensen die gesponsord worden door supplementen fabrikanten zijn de 'laboratorium' ratten voor onze toekomst |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bietje |
| Topic opties | |
| |