Fitness Seller

ik wordt ziek van commerciele fitness centra

Bezoekers in dit topic

Dolcett

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
16 jan 2003
Berichten
338
Waardering
30
hoi , ik ben 100% natural krachtsporter en thuis trainer en af en toe in een fitness center traint. afgelopen weekend ben ik op visite geweest bij familie en omdat ik zin had om te trainen ben ik naar de plaatselijke fitness centrum geweest om eens lekker mijn spieren op te pompen. ik begin in de zaal met het het opwarmen voor een bankdruk oefening met 60 kilo benchpress ( ik doe 10 reps met 150 kilo en heb een top van ongeveer 195 kilo) komt er een instructor (staat met grote letters op zijn shirtje) zo'n gamma typje naar mij toegelopen en gaat achter mij staan om mij te spotten en zegt: "zo zo gaan wij onze spiertjes overbelasten" en begon mij uit te leggen dat ik niet met vrije gewichten moest trainen maar met machines, ik vertelde hem dat ik nooit met machines train en altijd met vrije gewichten wil trainen omdat ik dat lekker vindt. afijn na veel blablabla liet hij mij mijn gang gaan, dus na die 60 kilo wil ik de stang verhogen tot 100 kilo kom ik erachter dat ze geen schijven meer van 20 kilo maar alleen van 10 kilo en lichter hebben dus ik verzamel bijna alle schijfjes tot dat ik eindelijk echt kan trainen met 140 kilo ik deed 12 herhalingen. komt dezelfde trainer weer na mij toe en zegt beleeft dat ze liever niet hebben dat ik bij hun train omdat ik een gebruiker zou zijn. ik was natuurlijk boos , maar dan wil ik mijn geld wel terug, ik had helemaal geen zin meer om verder te trainen. mijn geld wilden ze niet terug geven. Ik heb mijn training afgemaakt en na de training heb bij die centrum op de wc naast de pot en in de wasbak gepist en heb de kraan van de douche op de grootste stand aan laten staan.
wie van heeft ook belachelijke ervaringen gehad in fitness centra?
 
Triestig zeg... zo erg heb ik het gelukkig nooit meegemaakt :p
 
sja stel je voor dat je hard traint... schrikken de 45 jarige huisvrouwtjes van als ze al even hun ogen van de ingebouwde tv in hun hometrainer halen.
 
Pfffff jezus man!!! Daar zou ik ook heel sjacherijnig van worden! Je had verdorie op de bar moeten schijten man! :D
 
je moest zegge what?? moet ik kappe?? ok is cool vange die stang ff dan!!! (met al het gewicht erop op hem gooien offcourse)
 
Dolcett zei:
Ik heb mijn training afgemaakt en na de training heb bij die centrum op de wc naast de pot en in de wasbak gepist en heb de kraan van de douche op de grootste stand aan laten staan.

WHAHAHAHAHA
dat zal ze leren!!!
 
Kan me je reactie wel voorstellen, maar.. je had het slimmer kunnen spelen door toch door te gaan en/of om de manager te spreken vragen.
Als ze er achter komen dat jij het was, sterkt het ze alleen maar in de negatieve mening die ze hebben over breeeeeede lieden, nl. dat ze geen hersens hebben en ongemanierd zijn.

Zulke dingen luchten op.. maar lossen op termijn niks op..

Espi
 
...en na de training heb bij die centrum op de wc naast de pot en in de wasbak gepist en heb de kraan van de douche op de grootste stand aan laten staan.

..:D
 
trouwens, gezien de gewichten zou je er niet eens WILLEN gaan trainen lijkt me... dus wat maken ze zich toch druk...

W.

... aardig voor de conditie, en bedankt voor het compliment dat jullie denken dat ik anabolen nodig heb, maar gezien de outillering van deze zaak, en het totale gebrek aan kennis bij uw personeel aangaande echte krachttraining zal ik niet langer van uw diensten gebruik willen maken....
 
... of je kan gewoon de boel onder zeiken... :D
 
Ik ken ook een sportschool waar je niet vaker dan 2 keer per week MAG trainen! Ze hebben daar ook GEEN vrije gewichten, alleen maar toestellen. En het schijnt er nog enorm druk te zijn ook!
 
krijg ook seriues het schijt van zo'n instructortjes die het zogzegd allemaal weten maar dei zelf nog nooit getraind hebben. overlaatst ging er mij ook es ene zeggen hoe ik moest deadliften. hij toonde het voor met 40 kg......belachelijk zicht was dat hehe...
 
Esperantisto zei:
Kan me je reactie wel voorstellen, maar.. je had het slimmer kunnen spelen door toch door te gaan en/of om de manager te spreken vragen.
Als ze er achter komen dat jij het was, sterkt het ze alleen maar in de negatieve mening die ze hebben over breeeeeede lieden, nl. dat ze geen hersens hebben en ongemanierd zijn.

Zulke dingen luchten op.. maar lossen op termijn niks op..

Espi

denk het niet, zou weinig veranderen..gasten zoals dolcett is ongeveer 0.01 % van de mensen die daar komen..gj bro..had ook nog even in de douche moeten poepen~
 
Nou ik vind dat zeker niet netjes wat je gedaan hebt... Hij pist toch ook niet over je heen omdat je daar wilde trainen.

En vergeet niet dat in die ruimte waar jij dus heb staan pissen ook andere zijn dan alleen die instructeur die daar komen... beetje jammer, gedraag je als een heer..

Ook niet leuk voor je hoe die intructeur reageerd op jou. Maar jeetje heb je dan helemaal geen fatsoen in je lijf... Jezus wat smerig.
 
ja..ok maar als je op zulke stomme opmerkingen krijgt heb je daar het recht toe om es naast de pot te pissen:)

kan ik me voor stellen dat ge u op zo'n moment zeer geafronteerd voelt...
 
Komop he...

Dat doe je gewoon niet.. Ik ga toch ook niet op het zebrapad urineren omdat iemand mij verteld dat ik niet naast het zebrapad mag lopen maar erover zou moeten.
 
Purple zei:
Komop he...
.... Ik ga toch ook niet op het zebrapad urineren omdat iemand mij verteld dat ik niet naast het zebrapad mag lopen maar erover zou moeten.....

Goh wat zeg je dat netjes! ;)
Maar je hebt wel gelijk!
 
lol! heb je toch behoorlijk naast de pot gepist :D
 
Purple zei:
Komop he...

Dat doe je gewoon niet.. Ik ga toch ook niet op het zebrapad urineren omdat iemand mij verteld dat ik niet naast het zebrapad mag lopen maar erover zou moeten.

Of toch wel :p
 
Back
Naar boven