| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder |
Hey, Ben nu al een hele tijd actief op dit forum en het leek me leuk om een logje bij te gaan houden. Dit omdat ik het leuk vind (en motiverend Mijn doel is om groot te worden En hier gaan we 100% voor.. Ben nu nog 17 jaar (nog 12 dagen 185cm 93 kg vet%.. denk 16-18% Ik volg een 5 daagse split: borst rug schouders buik armen benen Vanmiddag post ik mn eerste workout: borst En nu vreten en naar de gym |
| | |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Wacht maar tot ik groot ben
eerste post succes!
__________________ 89 kg @1.83 m Every morning in Africa a Gazelle wakes up, and knows it must run faster than the fastest Lion or it will be killed. Every morning a Lion wakes up, and knows it must run faster than the slowest gazelle or it will starve to death. It does not matter whether you are a Gazelle or a Lion, when the sun comes up, you'd better start running... |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Wacht maar tot ik groot ben
Succes
__________________ "Eerst het bord van een ander leegeten, en dan pas aan het jouwe beginnen." [José De Cauwer] This is grade A 100 % pure Columbian cocaine ladies & gentlemen, disco shit! Live Fast, Die Young! |
| | |
| | #4 |
| Huge Freak Aangemeld: nov 2007 Locatie: België Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Stats: 1m92 92kg 13% Karma: | Re: Wacht maar tot ik groot ben
veel succes en goed dat je vreet :d
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #5 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Wacht maar tot ik groot ben
Bedankt allemaal, en ja maar soms teveel |
| | |
| | #6 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Wacht maar tot ik groot ben
succes jonkie Gaat al goed aan je foto's te zien
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Wacht maar tot ik groot ben
Veel succes!
__________________ bp 115kg / 125kg geared sq 175kg / 185kg geared dl 220kg |
| | |
| | #8 |
Ok eerste training Ik schrijf alleen de reps op diek zelf gedaan heb, de rest door faillure dus niet Borst: Bench press: 12 * 50 10 * 70 8 * 80 4 * 100 PR 3 * 100 Flyes: 12 * 22 8? (ong) * 24 6? * 26 Incline smith press: 10 * 60 7 * 70 4 *80 met een dropset naar 60 en gelijk daarop een dropset naar 40 Cable flyes: 12 * 17,5 9 * 20 8 * 22,5 met een dropset naar 17,5 en gelijk daarop een dropset naar 12,5 Toen nog 1 dropset pec deck direct gevolgd door dubbele dropset chest press mechine om helemaal vol te gooien, zover dat nog kon Het is nog een beetje moeilijk om alles te onthouden(A), want dat benk niet gewend. De gewichten weet ik nog wel maar de reps bij elke oefening is beetje moeilijk aangezien ik deze nooit echt tel. Maarja op zich lekker getrained Net mn post workout binnen en nu eten maken Laatst aangepast door Sytse : di 15 jul 2008 om 16:33 |
| | |
| | #9 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Maassluis Leeftijd: 18 Geslacht: M
goede training.
__________________ Just remember, 99% of life is what you make of it. Go after it and don’t take no for an answer. Strength and honor. |
| | |
| | #10 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 31 Geslacht: M
Sterk!
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! Who took my karmapunten?! Seffes no koffiekoeken for you 'T |
| | |
| | #11 |
goed bezig!
__________________ Slechte mensen leven lang dus ik drink,rook,tchill tot ik erbij neerval! Pain is temporary, pride is forever CHECK ME LOG UIT! CHECK MEN LOG uiT Hij IS Up TO DATe |
| | |
| | #12 |
OKeej, froum lag e rff uit maar hier komtie: Rug Deadlift: 14 * 50 12 * 80 9 * 120 3 * 160 Beetje last van onderrug van squats vorige week dus voelde niet toppie aan Lat pulldown: 11 * 70 7 * 80 5 * 90 dropset 60 en 40 BB row: 12 * 50 9? * 70 8? * 70 dropset naar 50 en naar 40 Pully: ? * 30 ? * 37,5 Dubbele dropset vanaf 35 Bent over side raises 14 * 11 14 * 11 12 * 12 Dumbell shrugs: 12? * 30 ? * 30 Redelijk trianinkje, voelde me neit zo top,moe, en beetje last van odnerrug. Maarja redelijk gegaan. Nu maar is gaan slapen |
| | |
| | #14 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Maassluis Leeftijd: 18 Geslacht: M
nette training jammer van je onderrug.
__________________ Just remember, 99% of life is what you make of it. Go after it and don’t take no for an answer. Strength and honor. |
| | |
| | #15 |
goed getraind!
| | |
| | #16 |
Kon niet posten vanwege bezigheden vant forum dus hier komen de trainingen van donderdag en vrijdag. Donderdag: schouders Smith machine shoulder press (zonder smith stang, maar die weegt niks) 15 * 40 20 * 60 7 * 70 ? * 80 3 * 85 dropset 60, 40 DB press 6 * 30 6 * 30 5 * 30 dropset 20, 15 , 10 Dodelijke verzuring Side raises 14 * 10 14 * 12 12 * 13 12 * 14 dropset 10, 7, 5 Cable front raise ? * 17,5 ? * 20 ? * 20 dropset 15, 10 En nog de abs gedaan Ging lekkerder dan de dag ervoor voelde me vandaag echt lekker in mn vel |
| | |
| | #17 |
Vrijdag: Armen BB curl (gewichten zonder stang, denkik 7 a 8 kilo) 10 * 20 ? * 30 ? * 30 ? * 30 dropset 20 Bij deze oefening doe ik ze altijd eerst netjes en daarna word er steeds meer gecheat totdat ik helemaal kapot ben Incline curl 8 * 20 ? * 22 Superset standing DB alternated ? * 24 superset standing alternated curl, gevold door dropsetnaar 17 standing curl tegelijk... nice Preacher curl EZ bar (zonder bar is denkik 10-12kg) ? * 20 ? * 25 ? * 25 dropset naar 20 en nog 3 cheat reps gedaan, daarna superset met 8kg dumbells precher curl Skull Crushers (zonder stang weer deze is denk 7 a 8 kg) 12 * 20 12 * 30 7 * 35 10 * 30 Dips 11 * BW 10 * BW Rope pulldown ? * 30 ? * 35 dropset 25, 17,5 Dat was het voor de kleine stokjes |
| | |
| | #18 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Goede training!
|
| | |
| | #19 |
inderdaad lekker!
| | |
| | #20 |
nette arm training.
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| groot, maar, wacht |
| Topic opties | |
| |