AndroidHealthClinic

Onderhoudslog Marc 45+

Bezoekers in dit topic

Inb4

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
22 jan 2015
Berichten
5.057
Waardering
2.685
Lengte
1m75
Massa
50kg
Vetpercentage
> 50%
Na 15 maanden getraind te hebben met ups en downs, heb ik besloten om voor mezelf een logje bij te gaan houden. In 15 maanden heb ik veel geleerd (feedback van anderen/ lezen/ vallen en opstaan/ vragen stellen). And I'm still learning :).

Ik ben van een "bierbuik" figuurtje naar atletisch gespierd gegaan. Mijn LB loopt flink achter, deze heb ik in het begin niet genoeg aandacht gegeven. Ik ben by the way ook gewoon thuis begonnen met alleen dumbells (2x13kg) en Bodyweight. Vervolgens ook een bankje aangeschaft met barbell en 90 kg aan schijven erbij.

Nu sinds enkele maanden een frequent bezoeker van een hardcore gym. (momenteel train ik weer vaak thuis)
__________________________________________________________________________________________

Vanaf woensdag 26 augustus ga ik (onder begeleiding / begeleiding inmiddels is inmiddels gestopt) van start met Stronglifts 5x5, hier voeg ik ook pull ups en dips aan toe.
Mogelijk dat ik er nog iets aan toe voeg voor de achterkant schouders (Face Pulls of Reverse Flyes).

= ook veranderd naar momenteel Push / Pull / Legs
__________________________________________________________________________________________
Allereerst start ik deze log voor mezelf zodat ik mijn progressie overzichtelijk heb, daarnaast is opbouwende kritiek en feedback van harte welkom.

Huidige stats (de stats bij mijn avatar kloppen niet helemaal): (inmiddels veranderd)

Man 1.75 mtr/ 44 jaar/ 73 kg/ VP 13%
Kcal's houd ik niet meer bij, ik blijf prima op gewicht en wordt zelfs langzaamaan nog sterker.

BP: 85kg (max 1 rm)
BOR: 90 kg (max 1 rm)
MP: 55 kg (max 1 rm)
SQ: 100+ kg (max 1 rm)
DL: 130 kg (max 1 rm)

Alle 1 rm's zijn gebaseerd op een "juiste uitvoering".
 
Laatst bewerkt:
Heeeyyy Zie je log nu pas. IN!

Je hebt zelf al een aardige weg achter de rug. Van bierbuik naar atletisch. Netjes!
Ik hoop dat de begeleiding je gaat bevallen.

je LB komt vanzelf. Gewoon hard doortrainen.

Succes!
 
Ben benieuwd marc. Ga je volgen ;)
 
Heeeyyy Zie je log nu pas. IN! Je hebt zelf al een aardige weg achter de rug. Van bierbuik naar atletisch. Netjes! Ik hoop dat de begeleiding je gaat bevallen. je LB komt vanzelf. Gewoon hard doortrainen. Succes!

Heeey Marina, leuk dank je.
Wat ervaring erbij is mee genomen.

Welkom !

---------- Toegevoegd om 07:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:01 ----------

Ben benieuwd marc. Ga je volgen ;)

Super, dank je.
Welkom !

Ik ga overigens pas vanaf 26 augustus loggen.
 
Alvast in! Leuk dat je ook gaat loggen :)
 
Heeey Marina, leuk dank je.
Wat ervaring erbij is mee genomen.

Welkom !

---------- Toegevoegd om 07:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:01 ----------



Super, dank je.
Welkom !

Ik ga overigens pas vanaf 26 augustus loggen.
Dan ben ik er nog alst goed is haha!
 
Welkom

Thanx :)

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------



Daar ga ik vanuit, goede Stats heb je (las ik).

Hey man thanks.. ben net begonnen met ub/lb schema in de cut.. zit nu op 95kg 12procent en het streven is 9 a 10 procent voor ik weer de bulk in ga. In mijn log doe ik regelmatig updates;)
 
Ervaring... :o ... nou dat weet ik niet. Ik deel gewoon wat ik weet. :D
Nu maar snel op naar 26 augustus! :)
 
Hey man thanks.. ben net begonnen met ub/lb schema in de cut.. zit nu op 95kg 12procent en het streven is 9 a 10 procent voor ik weer de bulk in ga. In mijn log doe ik regelmatig updates;)

Hmmmh ik zal eens mee gaan lezen.
Hoe lang train je al ?

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Ervaring... :o ... nou dat weet ik niet. Ik deel gewoon wat ik weet. :D Nu maar snel op naar 26 augustus! :)

Yes :p
 
Ik train nu een jaar serieus en let hierbij ook op de voeding en alle andere aspecten die er bij komen kijken.. Uiteraard doe ik nog elke dag nieuwe ervaring op.

Maar voor dit alles heb ik een geschiedenis bij de landmacht waar ik ook wel het 1 en ander aan training gedaan heb.


Volg me maar als interesse heb haha.. zal regelmatig updates plaatsen.
 
Ik train nu een jaar serieus en let hierbij ook op de voeding en alle andere aspecten die er bij komen kijken.. Uiteraard doe ik nog elke dag nieuwe ervaring op. Maar voor dit alles heb ik een geschiedenis bij de landmacht waar ik ook wel het 1 en ander aan training gedaan heb. Volg me maar als interesse heb haha.. zal regelmatig updates plaatsen.

Ik las het in je log ja, succes !
 
Leuk een logje Marr,
ik kom je af en toe ff volgen.

Alhoewel ik absoluut geen fan ben van stronglifts, wens ik je wel heel veel succes en plezier d'r mee.
 
Leuk een logje Marr, ik kom je af en toe ff volgen. Alhoewel ik absoluut geen fan ben van stronglifts, wens ik je wel heel veel succes en plezier d'r mee.

Super, ben blij met je !
 
Volgen dus :) Succes man !
 
Ik volg ook man.
Veel succes ermee, je hebt de juiste instelling al :D
 
Ah kijk, toch een log geopend! Ik ga je volgen!
 
Back
Naar boven