| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: In the corner, @ T-Bar rows! Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Terror Hennep's summer cutting log!
Dames, heren, Ik heb afgelopen dinsdag besloten om toch nog maar te gaan cutten voor mijn vakantie naar Turkije, welke plaats zal vinden op 24 juli. Tot die tijd gaan we proberen zoveel mogelijk vet en vocht kwijt te raken! Gaan we doen met het volgende voedingsschema: ![]() Trainingsschema zal zelfde blijven: M: Borst + bi D: Benen + kuiten W: OFF D: Delts + tri V: Back + kuiten + traps Cardio schema: M: 45 min D: 45 min W: 60 min D: 45 min V: 45 min Weekend: (naast me vriendin, die ook voor de nodige cardio zorgt Jullie krijgen alleen de eindfoto's te zien, schaam me momenteel dood Groetjes, TH. |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Terror Hennep's summer cutting log!
schamen? nergens voor nodig... veel succes met je cut! je voeding lijkt me er wel okay uit zien.
__________________ Idiots 'r us... |
| | |
| | #3 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: mei 2007 Locatie: In the corner, @ T-Bar rows! Geslacht: M
|
| | |
| | #4 |
Training van vandaag: 6 sets BOR 4 supersets db shrugs-front pulldown 3 supersets straight arm pulldown-bb shrugs Tussen die oefeningen en supersets door 5 supersets kuiten: standing raise-toe press. Toen ff snel 5 minuten in de kleedkamer me shakeje gedronken (water met 30 gram whey), en daarna cardio. 45 minuten, constant rond 140 hartslag proberen te blijven, 565 kcal volgens het apparaat! (Videoschermen in ieder cardio-apparaat is toch wel erg relaxt hoor! Hmmm, voel me relaxt nu. Voelt zo lekker gezond, die cardio. En daarna voel je je ook zo relaxt! Nu ff snel douchen, en dan werken, en vanaaf naar me vriendin toe. Weer een cardio sessie van minstens een half uur dus! |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 92kg - Karma: | Re: Terror Hennep's summer cutting log!
Succes kerel! Wat is je VERbruik in rust?
__________________ S Q U E E Z E ! ! ! You can be the ecto type Skinny with no appetite Marky tegen Corleoné: Toch zou ik eens een check laten doen door medici in een Universitair Medisch Centrum om te kijken of je chromosomen een maatschappelijk aanvaarde weefsel structuur hebben aangenomen. Laatst aangepast door Xto : vr 26 jun 2009 om 11:35 Reden: edit |
| | |
| | #6 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m70 82kg 15% Karma: | Re: Terror Hennep's summer cutting log!
Terror, succes kerel! Je moet natuurlijk wel beachproof zijn in Turkije jatooooggg. |
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Terror Hennep's summer cutting log!
Suc6 gast! Jij liever dan ik |
| | |
| | #8 | |
Tnx man. Basaal (dus als ik de hele dag in bed blijf liggen) = 2111 kcal. Onderhoud zal gemiddeld wel ergens op 2900 liggen. Citaat:
Ga je nog naar Ground Zero volgende week trouwens? Gaan we ff meeten! Tnx man! En ach, die cardio begint wel te wennen, MP3 spelertje op en tegelijkertijd beetje tv kijken is best te doen! | |
| | |
| | #9 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m70 82kg 15% Karma: | Re: Terror Hennep's summer cutting log!
Citaat:
Dominator? Ik heb al kaarten. | |
| | |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Terror Hennep's summer cutting log!
Goed bezig kerel, er vol inklimmen he ! de komende tijd
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) - Lid van Team XXL Nutrition. |
| | |
| | #11 | |
Citaat:
I will, tnx ouwe! | |
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Terror Hennep's summer cutting log!
go terror! dominator gaat hem voor mij ook worden. ff de resultaatjes na in qontrol beoordelen heh succes met de cut bro.. ik voel me momenteel echt een slappe vaatdoek door het gebrek aan kcal.. maarja, vet smelt wel weg
__________________ If you never quit, you'll never lose! |
| | |
| | #13 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #14 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: Terror Hennep's summer cutting log!
zo zeg, dat is erg veel cardio, en een goed schema. zo kom je er zeker!
__________________ Origineel gepost door McMetronome:Deadlift gaat wel fijn ja.Alleen jammer van mn eelt vandaag, gelukkig wel een stoere pleister met zebra-motief! origineel gepost door SniperX:Melk drink ik 0.6l per dag, dat zijn al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs een extra beker melk erbij ga gooi, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan 046 over A.schwarzenegger:trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
| |
| | |
| | #16 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
het scheelt de helft als je een leuke cardio vorm gevonden hebt!
__________________ Idiots 'r us... |
| | |
| | #17 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 16 Geslacht: M
Stats: 1m74 65kg 14% Karma: | Re: Terror Hennep's summer cutting log!
Wow, je schema's zijn goed voorbereid, er zullen mooie resultaten komen! Heffen maar!
__________________ Revalidation from the Nuss Procedure, wish me luck! |
| | |
| | #18 |
Vandaag rust, zowel van KT als cardio. Zit nu lekker 200 gram kipfilet te eten. En light cola, wat een uitvinding is dat! |
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Terror Hennep's summer cutting log!
s6 met je cut..mag ik je een tip,geven??....Ga over op zero
__________________ Back in prep 1ste nac C/3de A, 2de atletic ybf 1ste place Atlascup 2009 |
| | |
| | #20 |
| KaRMa HoeR Aangemeld: nov 2008 Locatie: Hell Geslacht: M
Stats: 1m95 120kg 12% Karma: | Re: Terror Hennep's summer cutting log!
Gaan cutten voor een vakantie om vervolgens weer alles er aan te vreten? Schema ziet er goed uit bro je weet waar je mee bezig bent. Succes topper! |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| cutting, hennep's, log!, summer, terror |
| Topic opties | |
| |