Fitness Seller

Stefanovich back in business

Bezoekers in dit topic

Stefanovich

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid sinds
25 sep 2007
Berichten
10.772
Waardering
1.530
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Hallo'tjes,

Na een aantal jaar rond te hebben rond gehuppeld op het forum leek het mij ook weleens tijd om een log te openen. Ik lees er een aantal met veel plezier en post daar dan al dan niet ook af en toe. Tips en kritiek zijn welkom en beetje socializen ook natuurlijk!

Trainingsjaren: 3 a 4 nu
Startgewicht: 59 kg
Woonachtig: regio Amsterdam
Doel is op dit moment: 95kg @ 8/9% bodyfat

Momenteel last van me ribben door een foutje met bankdrukkeren :o Dus trainingen stellen helaas niet heel veel voor op dit moment. Heb voor de verandering eens een FB schema genomen (4x per week en 2x cardio+core) om te kijken hoe ik hier op reageer. Lijkt me niet onaardig dit 2x per jaar zo'n 6 weken te volgen. Hierna weer lekker splitten offcourse! In de zomer zal ik ook weer wat vaker in het Amsterdamse Bos zijn en zal hier ook wat kiekjes schieten van de training.

Dag 1
Squat
Benchpress
T-bar row
Skull crushers
BB curl
Upright row
Seated calf
Leg curl

Dag 2
Fr squat
Incline db press
DL
CGBP
Hammer curl
Milt press
Smith calf

Dag 3
Leg press
Dips
Pull ups
Lunges
Rear delt machine
Lying db ext
Dumbell curl
Calf pp

Poging tot foto uploaden, niet fotogeniek helaas :(
rbjkwi.png

Momenteel last van gekneusde ribben hierdoor zullen de kilo's niet indrukwekkend zijn maar eigenlijk werd sporten mij helemaal afgeraden.. :o

Hou het AUB on-topic stel vragen die niks met trainen etc te maken hebben in PM, ik wil me log graag netjes houden
 
Laatst bewerkt:
0WiYj.gif


En succes! 6 weken niet wat kort om een schema te volgen?

Edit: zou op dag 1 je side raises wat naar voren plaatsen in je schema. Las gisteren dat schouders trainen ná biceps voor blessures kan zorgen (indien nodig kan ik dat artikel voor je opzoeken, nu geen zin in :p)
 
Laatst bewerkt:
Foutje door bankdrukkert, suicide grip fail?
 
In, gl man.
 
En succes! 6 weken niet wat kort om een schema te volgen?

Edit: zou op dag 1 je side raises wat naar voren plaatsen in je schema. Las gisteren dat schouders trainen ná biceps voor blessures kan zorgen (indien nodig kan ik dat artikel voor je opzoeken, nu geen zin in :p)

Welcome! Geen idee bro is voor mij ook nieuw, heb het maandag gedaan en het is opzich wel een lekker gevoel als je klaar bent. Doe nu 2 weken 3x15 dan 2 weken 4x10 met aanslutiend 2 weken 5x6.

Heb de side raises vervangen door upright row trouwens, pak ik ook nog beetje traps mee :)

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

Foutje door bankdrukkert, suicide grip fail?

Yes sir... Rolde zo van me pols af, moet ook zeggen dat ik er niet helemaal bij was :( Gebeurt me iig niet nog een keer!

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

Foutje door bankdrukkert, suicide grip fail?

In, Succes man !


Gezellig boys :cool:
 
Ach met die vrouwengewichten van je zal t vast niet zo erg geweest zijn! <3
Klinkt pijnlijk man :|

Ik volg!
 
Ach met die vrouwengewichten van je zal t vast niet zo erg geweest zijn! <3
Klinkt pijnlijk man :|

Ik volg!

Hey bollie, welkom en gezellig dat je er bent :wave:

Nee precies was me 2de set van de 4 dus was nog 90kg, kon hem nog soort van afweren waardoor hij over me onderarmen rolde. Laatste paar centimeter klapte hij op me borst maar spande alles aan in een reflex. Moet ook zeggen dat het nu alweer beter gaat. Rest van de week wel vrij genomen van me werk, moet eigenlijk 4 weken rusten van de huisarts, no way :o
 
Ach met die vrouwengewichten van je zal t vast niet zo erg geweest zijn! <3
Klinkt pijnlijk man :|

Ik volg!

oehh vrouwengewichten! ik volg ;)
 
oehh vrouwengewichten! ik volg ;)

Gezellig :wave:

Edit: Nu naar de gym, alleen whey isolaat op dus even cardio knallen en dan kijken hoe de training gaat icm me ribjes :)
 
Haha eindelijk een log met foto's :thumbs:

Zet hem op kerel ;)
 
Vandaag

Eerst 10minuten op de crosstrainer gestaan en 205kcal verbrand :wl:

Dag 2
Fr squat 3x15x60kg (alweer even geleden ook, merk dat ik dan de eerste 2 weken echt weer moet wennen aan de oefening zelf)
Incline db press 3x15x24 (deed echt zeer)
DL 3x15x90kg (optillen ging bijna niet)
CGBP 3x15x45kg (zelfde verhaal)
Hammer curl 3x15x14kg (strict voor het lichaam = Phill Heath spier)
Db shoulder press 1x20x14kg + 2x15x18kg
Leg press calfs (apart aparaat, kon niet op de legpress waar ik normaal zit)

Wou jullie de kilo's besparen, ging wel aardig, kon alleen niet heel zwaar door afentoe pijnlijke steken. Wel dikke pomp door die 3x15 reps :D
Had nog wat foto's geschoten maar kwaliteit is helaas van het niveau aardappel...

Let sinds een aantal maanden echt op me uitvoering en dat ik puur de spier voel die ik train mind-muscle shit! Sindsdien kilo's gedropt maar wel betere gains.
 
Laatst bewerkt:
We gaan niet van die halve logs maken he..
Kleine foto's waarbij je een vergrootglas nodig hebt..
Trennnss zonder gewichten..

Hoe moeten we nou progress zien dan?!

Better do it right or... :D
 
Welcome! Geen idee bro is voor mij ook nieuw, heb het maandag gedaan en het is opzich wel een lekker gevoel als je klaar bent. Doe nu 2 weken 3x15 dan 2 weken 4x10 met aanslutiend 2 weken 5x6.

Heb de side raises vervangen door upright row trouwens, pak ik ook nog beetje traps mee :)

Niet het artikel gevonden wat ik bedoelde, maar onderstaande geeft dezelfde info

From an anatomical perspective, the biceps have a short and long head. The short head attaches into the corocoid process on the upper-inside of the scapula. The long head attaches into the supraglenoid tubercle, very close to where the humerus attaches to the scapula via the rotator cuff. All of this is more or less encapsulated by the three deltoid muscles.

See where I'm going with this? If not, you will soon, so don't fall asleep just yet.

When the biceps are pumped full of blood and both biceps tendons are inflamed from direct use, there's a general decrease in overall space through the shoulder capsule, where integrity of motion is extremely essential.
http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/discover_hidden_shoulderkillers
 
We gaan niet van die halve logs maken he..
Kleine foto's waarbij je een vergrootglas nodig hebt..
Trennnss zonder gewichten..

Hoe moeten we nou progress zien dan?!

Better do it right or... :D

Foto is aangepast :thumb: Ben niet zo'n paint pro ;)

---------- Toegevoegd om 14:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Niet het artikel gevonden wat ik bedoelde, maar onderstaande geeft dezelfde info


http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/discover_hidden_shoulderkillers

Thanks bro! Nooit geweten :D

Nu even shoppen maar wel met een verantwoord tussendoortje mee

2ufvqs4.jpg
 
Laatst bewerkt:
In, mits het een beetje overzichtelijk blijft
Succes!
 
In, mits het een beetje overzichtelijk blijft
Succes!

Gezellig en komt goed! Beetje socializen is leuk erbij maar hoofdzaak is natuurlijk het trennen!
 
Back
Naar boven