| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #3001 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 49 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Best goede training, normaal hoor dat je wat trilt op je benen na een zware benentraining, ik heb dat ook.
__________________ "I am standing on the threshold of another trembling world. May God have mercy on my soul. I have considered all the arguments and tried every means to avoid what has become the unavoidable: it has been forced upon me and my comrades by four-and-a-half years of stark inhumanity." Roibeard Gearóid Ó Seachnasaigh Tiocfaidh ár lá. Fior Óglaigh na hÉireann Irish Heart Log |
| | |
| | #3002 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Zoals al eerder gezegd, Spanksta, gewicht zou niet de indicator voor een goede training moeten zijn. Als jij de volgende keer kapot gaat met 10kg en het voelt goed, is dat prima en was het een goede training. Iets minder op gewicht focussen, gewoon elke training lekker tot max gaan. Of dat nu 10kg meer of minder was dan de vorige keer, maakt niet zo heel veel uit. Als je maar tot max bent gegaan! Verder goede training, keep it up!
__________________ Lost are only those who give up themselves... http://forum.dutchbodybuilding.com/f...l-word-201749/ |
| | |
| | #3003 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Nette training hoor Spank!! Met leggpress druk ik me kont altijd bijna tegen me hielen aan (beginpositie) dusse Grote Range of motion is juist top Pak je je kont namelijk ook nog ff mee! Kweetnie trouwens niet wat je te zeiken hebt maar volgens mij heb je toch echt een paar PR's neergezet! Dusse toptraining toch?
__________________ Mijn log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...achine-201761/ Huidige stats: BP: 3x 115kg Squat: 5x 140kg Deadlift: 1x 165kg Growing fast...eating like an animal |
| | |
| | #3004 | |||||
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m78 70kg 13% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Citaat:
Nee maar ik do0e de LEGPRESS voor mn QUADS, en niet voor mijn HAMMS, dus daarom moet ik niet te ver terug gaan, overgens, as ik nog verder terug ga krijg ik last in mijn rug, omdat die dan helemaal optilt, ik ga volgens mij precies goed terug, niet te ver niet te 'niet-ver' (KUT KAN GEEN WOORDEN VINDEN VOOR DAT WOORD!!) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
| |||||
| | |
| | #3005 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m80 74kg 18% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Citaat:
__________________ Log update: Run forest, run! 15-03-2010: 73,3kg 24-02-2010: 74,1kg 18-11-2009: 76,7kg 13-04-2009: 61kg | |
| | |
| | #3007 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Citaat:
![]() Je duwt dus een mechanisme al weg, ook zonder gewicht.. | |
| | |
| | #3008 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
wat voor bcaa's heb je dan spankie? Ik heb BCAA poeder gekocht van XXL en mix 5gram door men water voor tijdens de training en als ik ergens naar onderweg ben of naar school/werk ofzo dan kan je ook wat bcaa poeder door je water mikken... echt superhandig! Voor de rest denk ik dat je zeker goed bezig bent. Vervelend dat je niet goed slaapt...maar je gains en kracht progressie gaat goed (beter dan verwacht!). Dus ga zo door en keep your head cool |
| | |
| | #3009 | |
Citaat:
Bedankt voor je reactie hey! Balen van het slapen maar et is niet anders, ik kamp er overgens al mij halve leven me (10 Jaar slik ik al melatonine) | |
| | |
| | #3010 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 49 Geslacht: M
Het positief effect is nooit aangetoond, ik weet nog dat in de jaren negentig in Belgie dit product uit de handel genomen werd omdat het beschouwd word als een kwakzalversmiddel. Wat vinden we op internet als we melatonine opzoeken? O.a. dit: Neveneffecten Maar melatonine heeft ook andere werkingen die het minder bruikbaar maken. Zoals met alle geneesmiddelen, kan een kleine hoeveelheid van de stof een positieve uitwerking hebben, maar een grote hoeveelheid een negatief effect. Bij ongeveer tien procent van de mensen die meewerkten aan studies met dit middel is er na een hoge dosis sprake van slapeloosheid en nachtmerries, in plaats van een rustige slaap. Na toediening van een hoge dosis vermeldt één studie verwardheid bij sommige proefpersonen, terwijl anderen hevige hoofdpijn hadden. Zeer hoge dosissen melatonine blijken een interactie te vertonen met andere hormonen: de productie van oestrogeen, testosteron, en schildklierhormoon vermindert hierdoor. Melatonine kan ook een reactie veroorzaken in het immuunsysteem. Melatonine zou de immuniteit een "boost" geven; en dit is niet noodzakelijk positief voor sommigen, zoals voor mensen met een auto-immuunziekte. Je ziet dat bij 10 procent van de proefpersonen het middel juist de tegenovergestelde werking had en slapeloosheid veroorzaakte. Misschien ben jij wel iemand die tot deze groep zou behoren. Komt nog eens bij dat melatonine het testosterongehalte verminderd.
__________________ "I am standing on the threshold of another trembling world. May God have mercy on my soul. I have considered all the arguments and tried every means to avoid what has become the unavoidable: it has been forced upon me and my comrades by four-and-a-half years of stark inhumanity." Roibeard Gearóid Ó Seachnasaigh Tiocfaidh ár lá. Fior Óglaigh na hÉireann Irish Heart Log |
| | |
| | #3011 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Ik slik ook al 5 jaar melatonine en het deed vrij weinig. Maar nu ik het op een ander tijdstip slik (na een melatonine onderzoek bij een slaapcentrum te hebben gedaan) is het een fucking wondermiddel. Niks werkte maar nu slaap ik eindelijk normaal. Maar melatonine is bedoelt voor problemen bij inslapen/verstoort ritme. Dat heb jij volgens mij niet toch? Jij slaapt toch wel in maar wordt wakker en kan niet meer slapen?
__________________ respect comes in only one size; FREAKING MASSIVE. |
| | |
| | #3012 |
Nee mensen, dat heb ik niet, als ik om half 11 op bed lig slaap ik vaak al rond 11 uur.. feit is dat ik rond 4 uur weer wakker lig, en vervolgens wakker blijf.. @ DB Bedankt voor je stukje, erg interresant.. Als ik melatoine te laat of niet neem slaap ik ook daadwerkelijk niet in.. Het is mij bekend dat Melatonine een hormoon is, deze maakt mijn lichaam niet voldoende aan, daarom heb ik deze pillekes gekregen, niet va een dokter, niet va een arts, maar van een homeophaat.. |
| | |
| | #3013 | |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Citaat:
BCAA's pak je beter pre workout of tijdens workout (dat doe ik) omdat ze je beschermen tegen het aanspreken van je spieren voor energie. Als je bevoorbeeld ook beschikking hebt over EAS die meer spieropbouwend werken kan je die als post workout nemen | |
| | |
| | #3014 | |
Citaat:
60 Gram Brinta 300 ML Halfvolle Melk 60 Gram Kipfilet uit pakje dan na de training 20 Gram Whey 20 Gram Dextrose 3 BCAA Pillen Kijk naar DB, deze gebruikt helemaal geen sups.. Ben er van overtuigd dat Whey of BCAA Voor je training weinig tot geen effect heeft op spierafbraak, want ik eet toch voldoende? | |
| | |
| | #3015 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2006 Locatie: USA Geslacht: M
aardig wat squats-reps spank - niet verkeerd man , werkt de hele training door - netjes
__________________ ik train clean - jij ook ? Periode-Schema's: FB-Compounds/Reps-Splits/Supersets MGB Stands For Mary J Blige Boots and Braces don't make a Racist |
| | |
| | #3016 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: sep 2008 Locatie: antwerpen city Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: 1m79 84kg - Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Daar kan je je wel eens in vergissen. Ik pak mijn shake ook voor de training.
__________________ Sommige kijken, sommige denken |
| | |
| | #3017 | |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Citaat:
Vergis je je heeel erg in Spankie! Zijn ook onderzoeken die aantonen dat Wheyshakie briljant is voor je training en die BCAA's werken helemaal ziek heb ik zelf ondervonden!!! Gewoon van ons aannemen en wat met deze opmerkingen doen!!
__________________ Mijn log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...achine-201761/ Huidige stats: BP: 3x 115kg Squat: 5x 140kg Deadlift: 1x 165kg Growing fast...eating like an animal | |
| | |
| | #3018 | |
| Huge Freak | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Citaat:
En zeker niet te vergeten dat hij al 30 jaar on juice zit
__________________ "For legs, we squat. When there's some left in the tank then we do leg press, leg extensions, leg curls, ... There is never something left in the tank" --Jesse Marunde-- g3rr3 goes PL 175 - 125 - 205 @ -100kg loglift: 95kg pushpress: 100kg Sterkste man van Liederkerke 2009: 3e plaats Next: Selectie wedstrijd EK WPC (Powerlifting) | |
| | |
| | #3019 |
Buiten the juice gebruik ik proteinenpoeder, dextrose, multi vitaminen, vitamine c, E, ginseng, biergist en ijzer.
| | |
| | #3020 |
Oke,vermoeidheid speelde op en begon te ijlen Vanacht weer KUT geslapen.. Op zijn meest 2uur.. Andersniet.. Zwaar balen Heb ik nu niet kunnen herstellen van de training van gister? Ik heb wel minder spierpijn (tot geen) |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| gaat, loggen..!, spanksta |
| Topic opties | |
| |