| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #2841 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m78 70kg 13% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Nah die training was TE beroerd, daar ga ik nix mee doen.. Was overgens ook ziek in mijn buik..
|
| | |
| | #2842 |
| Huge Freak | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Slechte trainingen ook posten spank! Die horen er nu eenmaal ook bij! spijtig genoeg maarja...
__________________ "For legs, we squat. When there's some left in the tank then we do leg press, leg extensions, leg curls, ... There is never something left in the tank" --Jesse Marunde-- g3rr3 goes PL 175 - 125 - 205 @ -100kg loglift: 95kg pushpress: 100kg Sterkste man van Liederkerke 2009: 3e plaats Next: Selectie wedstrijd EK WPC (Powerlifting) |
| | |
| | #2843 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Foei, wat heb ik beroerd geslapen.. Wel dikke spierpijn in mn stokjes tenminste.. Dikke onweer zoooow heeuuj! |
| | |
| | #2844 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Spanksta gaat Loggen..!
hahahaha heel DBB heeft hezelfde probleem volgens mij
__________________ SebastiaanG competing in The 30 Pound Challenge! Starting Weight: 90k Current Weight: unknown Status = Bulking up to 100k+ Vreten, kapot gaan, loggen, sleep, repeat! SebastiaanG's: Give me the iron and I'll go to the MAX! Stats: Toon |
| | |
| | #2845 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m80 76kg 16% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Hier ook keiharde onweer, maar opzich heb ik er niet echt wakker van gelegen, heel kort maar. Toen ik vanochtend naar buiten keek zag ik wel dat er superdikke takken van een hele grote boom afgewaaid zijn in het park, het was dus wel echt een heftige storm!
__________________ BEGIN STATS (Januari 2008): 83 kg +- 30% BF (schatting, niet gemeten toen, heel veel vet, heel weinig spieren in ieder geval) Huidige stats staan aan de linkerkant ingevuld. |
| | |
| | #2846 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Sesamstraat Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m86 84kg 12% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Hey spankie. Mijn training van gister was ook beroerd man, zal wel door de poltselinge temp veranderingen komen. Niks aan het handje. Trainen is trainen, meer dan je best kan je niet doen En meen je serieus dat je nooit iets eet van friet, pizza, taart ofzo en je afgelopen weekend pas voor het eerst een gebakje op hebt?
__________________ “Whatever you have, you must make the most of it. Rest assured that you can transform yourself, no matter where you started from. The most important body part is the mind. With the will and know-how, you can perform near miracles.” |
| | |
| | #2847 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Citaat:
| |
| | |
| | #2848 |
Training Dinsdag 26 Mei Borst/Biceps/Buik Woord Vooraf! Zoals gewoonlijk niet compleet tevreden! De bench wat ZWAAAR! Ik geloof wel dat er verbetering in zit! Alleen nog niet zo veel. Mijn laatste setje bicep curl was ik helemaal total loss, werd duizelig enz.. enz.. Toen gestopt, wel een dikke pomp in mijn armen gehad in ieder geval! voor mn gevoel doe ik te weinig oefeningen voor borst, al zat ik na de BenchPress al aardig vol.. echt.. Die eerste Incline was zwaaar.. Graag jullie oprechte meningen over deze training, zit er vooruitgang in of niet!? Zou ik groeien of heb ik op onderhoud getraind? Zwart = Deze Training! Rood = Nu! 10 Minuten Crosstrainer 140 Kcals Lichter.. # Borst #: * Bench Press {New Start, Dus alles zonder SPOT} - 12 * BB - 10 * 45 - 10 * 55 - 4 * 60 - 7 * 55 - 8 * 50 * Incline Dumbell Press - 10 * 18 (8 *20) WTF? - 10 * 20 (8 * 20) - 7 * 22 (8 * 22) - 8 * 20 (8 * 22) Comment: WTF!! NO POWERRR int begin.. * Flat Bench Flyes {3 setjes gedaan, ik was op..} - 10 * 12 (10 * 12) - 10 * 14 (10 * 14) - 10 * 14 - 7 * 16 (7 * 16) # Biceps # * Barbell Bicep Curl {Zo strikt als mogelijk} - 10 * 25 (10 *25) - 8 * 30 (9 *30) - 7 * 30 (8 * 30) * Incline Seated Dumbell Curl - 10 * 10 (10 *10) - 10 * 12 (10 * 12) - 8 * 12 (8 * 12) # Buik # * 2 Oefeningen --> 2/3 sets per Oefening Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo! Voeding van vandaag: Ontbijt: 20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk Ochtend: 3 Volkorenbrood / 75 Gram Paling Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst / 100 Gram Verse Wortels / 150 Gram VikkieBaars [Onbereid gewogen] PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel PWO: 70 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 50 Gram KalkoenFilet [BroodBeleg] Diner: 250 Gram Aardappel / 250 Gram Asperge / 150 Gram beenham [Onbereid Gewogen] Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix Sups: - 2 * 20 Gram Whey Kcal: 3300 |
| | |
| | #2849 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Lekker gebeukt weer Spankie!! En je doet zat oefeningen voor je borst!! Onthoudt dat ik 2x in de week alleen benchpress pak, totaal 25 reps en zit nu ook op 3x 115kg bankdrukken!!
__________________ Mijn log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...achine-201761/ Huidige stats: BP: 3x 115kg Squat: 5x 140kg Deadlift: 1x 165kg Growing fast...eating like an animal |
| | |
| | #2850 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Lekkere training spank, ga zo door
|
| | |
| | #2851 | |
| Cool Novice | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Citaat:
Jammer trouwens dat er nog niet echt een vooruitgang zit bij je Bench, misschien toch maar weer creatine proberen | |
| | |
| | #2852 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jul 2008 Locatie: In het Streekbos aan het strandje Leeftijd: 39 Geslacht: M
Stats: 1m88 87kg 12% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Lekkere chestworkout. Gaat de goede kant op. |
| | |
| | #2853 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Je voeding ziet er best goed uit Spank, als je gewoon alles geeft met trainen dan moet je in principe wel groeien. Je weet zelf het beste of je progressie maakt of niet; de weegschaal + de spiegel + de vooruitgang in kracht + de kleding die strakker gaat zitten = antwoord.
__________________ The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds |
| | |
| | #2854 | |||
Citaat:
Thanx Zunnepitte, we gaan het proberen! Citaat:
Wat jij wilt.. Ik vond het 1 en al drame, puur vanwege die rot bench.. gewoon mentaal wss maar toch.. A Drama it is! Thanx voor je reactie! Citaat:
Voor mijn gevoel zit alles iig strakker als eventjes terug.. Mn borst oogt iets groter, of dit het geval is.. I Dunno, waarscheinlijk niet.. Maar goed, ik lijd helaas toch aan Bigorectia dus het is nooit Buf en Groot genoeg! Kracht ontbreekt zowiezo aan mij op dit moment @ Iedereen Grote kans dat zenuwen en ziekte van de maag een grote rol spelen in dit hele gebeuren.. Ook een hoop stress hier thuis dus dat speelt ook parten.. Thanx voor alle trouwe log volgers! | |||
| | |
| | #2855 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2006 Locatie: USA Geslacht: M
ligt eraan wat jij vooruitgang vind 1 rep meer op de bench is al vooruitgang
__________________ ik train clean - jij ook ? Periode-Schema's: FB-Compounds/Reps-Splits/Supersets MGB Stands For Mary J Blige Boots and Braces don't make a Racist |
| | |
| | #2856 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: nov 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 49 Geslacht: M
Toch een lekkere training weer henk!
__________________ "I am standing on the threshold of another trembling world. May God have mercy on my soul. I have considered all the arguments and tried every means to avoid what has become the unavoidable: it has been forced upon me and my comrades by four-and-a-half years of stark inhumanity." Roibeard Gearóid Ó Seachnasaigh Tiocfaidh ár lá. Fior Óglaigh na hÉireann Irish Heart Log |
| | |
| | #2857 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Spanksta gaat Loggen..!
creatine zet geen zoden aan de dijk. Je hebt gewoon te weinig geduld en misschien eet je ook wat te weinig. |
| | |
| | #2858 |
| Cool Novice Aangemeld: feb 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Je log begint steeds beter te worden. Niet te negatief over jezelf oordelen. Er zit duidelijke groei in je trainen en in je denken |
| | |
| | #2859 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2007 Locatie: Sesamstraat Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: 1m86 84kg 12% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Wees blij met die resultaten man, je weegt lichter dan mij en we benchen evenveel. Don't worry kerel.
__________________ “Whatever you have, you must make the most of it. Rest assured that you can transform yourself, no matter where you started from. The most important body part is the mind. With the will and know-how, you can perform near miracles.” |
| | |
| | #2860 | |||
Citaat:
Toch Bedankt Belgische Vrind! Citaat:
Eten zit wel goed, maar zou nog iets meer kunnen! Citaat:
Mjah, maar het duurt al wel maanden.. | |||
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| gaat, loggen..!, spanksta |
| Topic opties | |
| |