| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties |
| | #2801 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Spanksta gaat Loggen..!
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel PWO: 70 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 55 Gram \ Bovenste is PRE neem ik aan? Beter dextrose wisselen van PRE en die in je POST WORKOUT DOEN
__________________ bp 122,5 dl 200 squat 140 LOG : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...re-log-208327/ |
| | |
| | #2802 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m78 70kg 13% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Nee david, Direct na de training 20 Gram Whey/20 Gram Dextrose 30 Minuten na de training die andere maaltijd.. 45 -60 Minuten voor de training grote maaltijd.. |
| | |
| | #2803 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: dec 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Nette training Spank!!! Je DL is niet achteruit gegaan.. je hebt je energie op 10 herhalingen op 85kilo en daarna 5 herhalingen op 95 dusdanig besteedt (verspilt) dat je de 100 niet meer omhoog kreeg!!! Zelfde principe als die 1x 55kg op Bankdrukken waar Murk mee kwam!!
__________________ Mijn log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...achine-201761/ Huidige stats: BP: 3x 115kg Squat: 5x 140kg Deadlift: 1x 165kg Growing fast...eating like an animal |
| | |
| | #2805 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2008 Locatie: Gelderland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Citaat:
Alleen ben ik niet tevreden over mijn lats.. maar goed.. kreeg de 22 wel makkelijker omhoog als de vorige keer! (Leek het wel) http://www.ergogenics.org/kaneel2.html Verbeterde opname.. | |
| | |
| | #2806 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Spanksta gaat Loggen..!
ik snap m waarom zet je dan 2 pwo neer begreep het als een pre/post dat je een typfout had gemaakt whey+dextro na training is essentieel
__________________ bp 122,5 dl 200 squat 140 LOG : http://forum.dutchbodybuilding.com/f...re-log-208327/ |
| | |
| | #2807 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: aug 2008 Locatie: België Leeftijd: 18 Geslacht: M
Stats: 1m77 89kg 20% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
howla, die deadlift is een stuk verbeterd tegen de laatste keer dat ik die gezien heb! erg netjes hoor Spanky! alleen snap ik niet hoe jij zo snel kcal verbrandt? ik stond 35 minuten op de crosstrainer, op 65% hartslag, en ik heb amper 230 kcal verbrand
__________________ Better to fail with glory than to succeed and cheat. origineel gepost door SniperX: Melk drink ik 0.6l per dag van vanaf zaterdag, dat zijn alleen al 300 calorieën. Misschien dat ik zelfs wel een extra beker melk erbij ga gooien, daarvoor kan ik al weer 2 blikken cola laten staan. 046 over Arnold schwarzenegger: trieste beachboy ipv bber |
| | |
| | #2808 |
@ Dave, Dat is zeker een must.. ik noem dat de PWO SHAKE en die ander de PWO MAALTIJD, zal het proberen beter te formuleren the next time.. @ Crit, het valt nog wel mee hoor.. Bij stronglifts 5*5 begin je altijd onder je max natuurlijk! Bedankt voor je comment! Ik warm overgens up op redelijke hoge intensiteit.. Als ik 10 Min Crosstrainer doe doe ik dat 4 Minuten op 15, 2 Mintuen op 10 4 Minuten op 7.. Wordt ik lekker warm van! |
| | |
| | #2809 |
| Cool Novice | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Jammer dat de 105 niet gelukt is, maar toch knap dat je 10 reps hebt kunnen maken bij de laatste 85!
|
| | |
| | #2810 |
|
| | |
| | #2811 |
| Cool Novice | Re: Spanksta gaat Loggen..!
|
| | |
| | #2812 |
| KaRMa HoeR Aangemeld: nov 2008 Locatie: Hell Geslacht: M
Stats: 1m95 120kg 12% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
lol spanksta jij zet iedereen aan het denken om hulp te geven. Vervolgens krijg je overal -zelfs op andere forums- hetzelfde advies. Hoeveel tijd hebben wij hierin gestoken met zijn allen? Je moet over jezelf gaan nadenken want dit gedrag is zeer vreemd. Zat net even op ander forum te lezen kom ik ook zo`n paniek post tegen. Vervolgens krijg je precies hetzelfde advies en wat doet meneertje ermee ? helemaal kak. EMO ben je |
| | |
| | #2813 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
|
| | |
| | #2814 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 15 Geslacht: M
Stats: 1m74 65kg 12% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Pittige training daar Ik doe sinds kort ook kaneel in mijn PWO, laten we hopen dat het de groei wat stimuleert
__________________ Operation revalidation, wish me luck! |
| | |
| | #2815 | ||
+1 Karmaa voor je als trouwe LogVolger!! Citaat:
Leer trouwens eerst eens de betekenis van het woord EMO en ga het dan pas toepassen.. Citaat:
Weet echt niet of het wat toebrengt, die Kaneel.. Zal wellicht wat helpen, ik vind het gewoon lekker in de shake.. Een beetje een pittige BITE krijg je.. | ||
| | |
| | #2816 | |
Citaat:
O ja gaat je eten aanpassen Tip-->Stop anders gewoon met trainen als je bang-om-dik-te-worden-bent. Misschien dat andere sporten beter geschikt zijn zonder dat je er de hele dag mee bezig bent en "doordraait". Wellicht groepsporten? No offense TS maar je bent jong en je moet genieten lekker op stap gaan leuke dingen doen. En NIET de hele dag paranoide rondlopen met bodybuilding in je kop. Het moet een hobby zijn geen obsessie. Vriendelijk groetend, Mossad | |
| | |
| | #2817 | |
Citaat:
Van groepssporten houd ik niet echt.. heb heel lang aan volleybal gedaan maar was dat ook weer zat.. Heb ook een hekel aan cardio overgens.. dus geen voetbal voor mij | |
| | |
| | #2818 |
Ok als jij dat denkt dat het slechts een hobby is voor je is dat prima. Je gedrag op verschilende forums en paniekerige hulp SOS topicposts komen in ieder geval anders over. Maar wat is de reden waarom je niet meer gaat eten je krijgt overal dezelfde adviezen kan je daar eens 1 keer concreet een antwoord op geven dus -->Hoe komt het dat je het moelijk vindt om meer te eten? En waarom als je 6 maanden lang dezelfde adviezen krijgt van heel DBB en BRF + alle forums waarvan ik niet weet dat jij op zit doe je NIKS MET DE ADVIEZEN? Laatst aangepast door The Xtralarge : do 21 mei 2009 om 21:29 |
| | |
| | #2819 |
# Update # Tijdje niks van mij laten horen.. Zaterdag wel getraind maar de gewichten waren lager als de vorige training dus niet noemenswaardig.. Dit weekend echt slecht gehad, wel veel gevreten ook ongezond.. Net bij de doc vandaan en zit iets niet goed bij maagslijmvlies, niet heel ernstig maar heb wel pillekes gekregen.. Deze dag wel de gym pr0beren te hitten.. Even kijken of de gewichten gepost gaan worden of niet.. |
| | |
| | #2820 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m80 76kg 16% Karma: | Re: Spanksta gaat Loggen..!
Maakt niet uit als je ook een keer ongezond eet hoor Vervelend van je maagslijmvlies, maar wel fijn dat het niets ernstigs is. Succes vandaag
__________________ BEGIN STATS (Januari 2008): 83 kg +- 30% BF (schatting, niet gemeten toen, heel veel vet, heel weinig spieren in ieder geval) Huidige stats staan aan de linkerkant ingevuld. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| gaat, loggen..!, spanksta |
| Topic Opties | |
|
|